Turizmusmarketing - Online marketing tippek hoteleknek

Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints!

Stabil szállodamarketing taktikák, amiket muszáj kipróbálnod

Czifra Zsófia

szerző:
Czifra Zsófia

Egy szálloda, vagy üdülőhely marketingjét számos irányból meg lehet közelíteni, és habár minden intézmény egyedi, testreszabott stratégiát követel meg a sikerhez, érdemes azt egy bevált taktikákból és módszerekből álló vázra felépíteni. A következőkben néhány garantáltan hatékony marketingmódszert sorolunk fel, amelyek egyetlen szálloda vagy üdülő arzenáljából sem hiányozhatnak!

Meséld el szállodád történetét

 

Minden szállodának és üdülőnek szüksége van valami egyedire, amivel kiemelkedhet a versenymezőnyből. Kell egy történet, amivel az emberek képesek azonosulni és amit megoszthatnak az ismerőseikkel, barátaikkal.

 

Olyan élményeket kell biztosítanod vendégeidnek, amikről szívesen mesélnek majd másoknak is, és amelyek segítenek abban, hogy szállodádban töltött idejük emlékezetes legyen. Itt nem feltétlenül kell nagy dolgokra gondolni – egy-egy üveg hideg üdítő a frissen átadott szobákban már segíthet a pozitív élmények megalapozásában.

 

Lépj kapcsolatban a helyi és az országos sajtóval

 

A hazai közönség elérése érdekében elengedhetetlen a stabil PR fenntartása. Építs ki jó kapcsolatokat a helyi sajtóval és igyekezz kapcsolatba lépni a nagyobb, országos médiumokkal is.

 

Online utazási ügynökségek

 

Az online utazási ügynökségek a digitális marketing világában a legfontosabb terjesztési csatornáknak számítanak egy szálloda számára. Érdemes alaposan áttanulmányozni őket, mielőtt üzletet kötnél velük, mert árazási modelljeik és egyéb szolgáltatásaik merően eltérhetnek egymástól.

Helyi célállomás-marketing cégek

 

A helyi célállomás-marketing cégek éjt nappallá téve dolgoznak azon, hogy minél több rendezvényre minél több embert csalogathassanak el. Érdemes kapcsolatba lépni az ilyen vállalatokkal és együttműködni velük, hogy minél több üzleti és szabadidős forgalmat biztosíts szállodád számára az egyébként csendes szezonokban.

 

Idegenforgalmi irodák

 

Vedd fel a kapcsolatot a helyi idegenforgalmi irodákkal és érdeklődd meg, hogy nem-e segítenének szállodád népszerűsítésében. Győződj meg róla, hogy szállodád szerepel a webhelyükön és hogy irodájukban is láthatóvá teszik azt a betérő ügyfelek számára. 

 

Ne feledkezz meg webhelyed optimalizálásáról

 

Szállodádnak egy jól optimalizált webhelyre van szüksége. Ha szeretnél tiszta, közvetlen értékesítéseket lebonyolítani, akkor ügyelned kell rá, hogy szállodád webhelye minden releváns keresésre az első találatok között jelenjen meg. A legtöbb szálloda első sorban a mutatós webhelydesignra összpontosít, és habár ez is fontos, egy csinos webhely semmit sem ér, ha az emberek nem képesek rábukkanni – használd ki, hogy mások nem törődnek ezzel és optimalizálj alaposan!

 

Közösségi média és értékelő webhelyek

 

2018 közepén túl remélhetőleg senkit nem kell emlékeztetni arra, hogy az online jelenlét elengedhetetlen a sikeres marketing lebonyolításához. A Facebook, a Twitter, az Instagram és még a YouTube is mind értékes eszközök lehetnek egy digitális marketinges repertoárjában, de egy külön blog vezetése még szabadabb tartalomkészítést tesz lehetővé.

 

Nem szabad megfeledkezni persze az olyan véleményező és értékelő szolgáltatásokról sem, mint a TripAdvisor vagy a Google Cégem – hagyd, hogy elégedett ügyfeleid tovább fokozzák márkád hírnevét és hogy segítsenek még több forgalmat terelni szállodád irányába.

 

Optimalizálj mobilra

 

Szintén senkit sem szabad, hogy meglepjen a tény, hogy 2018-ban igenis létfontosságú a mobilorientált digitális marketing. A kisebb szállodáknak és üdülőknek persze nincs szükségük saját mobilalkalmazás fejlesztésére, de egy mobilbarát, vagy reszponzív design nélkül labdába sem lehet rúgni manapság.

 

A felhasználók nagy része már mobiltelefonjáról éri el az internetet, és ha webhelyed az ő igényeiknek is eleget tesz (értsd: növeli a felhasználói élményt), akkor azt a Google azzal jutalmazza majd, hogy előbb jeleníti meg szállodádat a találatok között, mint azokét, akik nem figyelnek erre.
 


Értesülj elsőkézből legfrisseb híreinkről

Ha szeretnél még többet olvasni a témában,
iratkozz fel hogy azonnal értesülj legújabb cikkeinkről!

Ha hasznosnak találtad cikkemet, oszd meg ismerőseiddel is!


Még több cikk a témában

SEO nélkülözhetetlen elemei
2022-09-29

A keresőoptimalizálás 5 nélkülözhetetlen eleme

Az online kereskedők folyamatosan azt kutatják, hogy hogyan szerezhetnének még több forgalmat webáruházuk számára. Érdekes módon a keresőoptimalizálás, azaz a SEO gyakran elkerüli a figyelmüket. Ha azonban szeretnél a világ leglátogatottabb webhelyén (Google) megjelenni kínálatoddal, akkor muszáj leszel foglalkozni vele.

Mi azaz off-page SEO? Hogyan alkalmazd?
2022-09-27

Így segíti webhelyedet az off-page SEO

Amikor a keresőoptimalizálásról van szó, akkor a legtöbb on-page (vagy on-site) SEO feladat magától értetődő. Szükséged lesz egy nagy adag jó minőségű tartalomra, gondosan kiválogatott kulcsszavakra, néhány releváns belső hivatkozásra, és így tovább. De mi a helyzet az off-page SEO-val? Egyáltalán mit takar, és hogyan csinálhatod hatékonyan? Az alábbiakban többek között ezekre a kérdésekre kapsz választ!

SEO trendek az ünnepekre
2022-09-22

5 e-kereskedelmi SEO trend az ünnepekre

Habár épp, hogy véget ért a nyár, sokan már most az év végi ünnepi szezonra igyekeznek felkészíteni marketingstratégiájukat. A SEO, vagyis a keresőoptimalizálás természetesen idén is nélkülözhetetlen lesz az olyan márkák számára, amelyek szeretnék láthatóbbá tenni magukat az ünnepi vásárlók előtt.

A legfontosabb marketing stratégia: helyi egészségügyi SEO
2022-09-20

A helyi egészségügyi SEO alapjai

A helyi egészségügyi SEO az az orvosok, klinikák és kórházak egyik legfontosabb marketingstratégiája, amivel ezek a szolgáltatók láthatóbbá tehetik magukat a közelben kereső felhasználók, vagyis lehetséges pácienseik számára.  

helyi seo tippek
2022-09-15

A helyi SEO 5 alapfeltétele

A helyi SEO, azaz helyi keresőoptimalizálás segítségével a közeledben keresgélő felhasználóknak népszerűsítheted vállalatodat. A helyi SEO-val általában a Google felületét szokás megcélozni, de más keresőmotorokra is lehet helyileg optimalizálni. A keresőoptimalizálás e formája az online marketing egyik leghatékonyabb ágazata, amivel elérheted, hogy tartalmaid a kívánt keresésekre jelenjenek meg ideális ügyfeleid számára.

Plasztikai sebészeti webdesign elvek: Ezekre figyelj!
2022-09-13

3 alapvető webdesign elv plasztikai sebészeknek

Ha van egy színvonalas plasztikai sebészeted, akkor azt manapság csupán fél sikerként könyvelheted el. Az internet modern világában ezt a színvonalat webhelyednek is tükröznie kell, ráadásul nem csak megjelenésében, hanem működésében is. Hiába vagy tele plasztikai sikertörténetekkel, ha nem használod fel ezeket sebészeted webhelyén. Egy ilyen profinak, mint neked hasonlóan profi online jelenlétre is szüksége lesz, aminek a központja minden esetben egy jól kialakított, modern webhely. Akár egy új webhelyet szeretnél létrehozni sebészeted számára, akár a meglévőt tervezed felújítani, az alábbi elveket már az első lépéstől kezdve szem előtt kell tartanod.  

15 év, közel 500 sikeres tanácsadási projekt,
több, mint 100 vállalkozás komplett online marketingje.
Legyen a Tied a következő sikertörténetünk!

Jelentkezz auditunkra még ma!