Szóljon most néhány érv a marketing kiszervezés mellett.

Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints!

3 érv a marketing kiszervezése mellett

Marketing Professzorok

szerző:
Marketing Professzorok

Minden év kezdetén (vagy akár fél-, esetleg negyedévente) érdemes visszatekinteni az előző időszakra, és megállapítani, hogy üzleted mely részei működtek, és melyek teljesítménye hagyott kívánnivalót maga után. Eredményesek voltak erőfeszítéseid? Megtérültek a kampányokba fektetett költségeid? Teljes mértékben kihasználtad a költségvetésed által nyújtott lehetőségeket?

Ha bizonyos szempontok nem érték el a kívánt eredményeket, akkor talán itt az ideje marketing tevékenységeid kiszervezésének egy külső ügynökséghez. Néhány cégtulajdonos számára ez a módszer idegennek és kockázatosnak tűnhet, holott valójában ez az egyik legfontosabb döntés, amit csak meghozhatnak.

Az alábbiakban felsorolunk három érvet a marketing kiszervezése mellett.

Egy csapat szakértő áll a rendelkezésedre

Bizonyára nem ér majd újdonságként ha azt mondjuk, hogy a hagyományos marketing ideje rég lejárt már. A TV, a rádió és a nyomtatott eszközök kora párhuzamosan hanyatlik az online hirdetések és közösségi média hódításával egy időben.

A brandek közönség előtti szerepléséhez és annak tagjaival való kapcsolatépítéshez egy új digitális nyelv elsajátítása szükséges. Habár egy digitális ezermester pozíció remekül hangzik egy főállású marketinges számára, szinte lehetetlen minden szükséges feladatot egyetlen emberre bízni.

A kiszervezéssel nem csupán egyetlen emberre bízod rá ezeket a munkafolyamatokat, hanem egy egész csapat profi dolgozik majd azon, hogy a legkorszerűbb technológiák és leghatékonyabb stratégiák segítségével végezzék majd el a megszabott feladatokat.

Pénzt takaríthatsz meg – jóval többet, mint gondolnád

Egy teljes munkaidejű alkalmazott felvétele nem kevés költséggel jár a béren kívül (fizetett szabadság, biztosítások, stb.). A változó bevétellel rendelkező kisebb cégek számára komoly kihívást jelenthet az új munkaerő toborzása és fenntartása.

A kiszervezés ezzel szemben egy sokkal megfizethetőbb és rugalmasabb megoldás. Mivel ilyenkor egy ügynökséget bérelsz fel, csak arra az időszakra kell kifizetned őket, amíg a megbeszélt feladatokat el nem végzik. Természetesen a különböző bónuszok és egyéb költségek alól is mentesülsz ilyenkor, hiszen az ügynökség munkatársainak pénzügyeit nem neked kell intézned.

 

Arra koncentrálhatsz, amihez a legjobban értesz – a céged irányítására

A stresszes időszakok és a szűk határidők egyik cég számára sem idegenek, de ha rendszeresen azt veszed észre magadon, hogy az utolsó pillanatban kell összecsapnod egy marketing promóciót és mindig le vagy maradva emiatt más feladataiddal, akkor talán itt az ideje, hogy kiszervezd ezek egy részét. Egy profi marketing specialistákból álló csapat nem csak sok terhet vehet le a válladról, de sokkal gyorsabban is képes bevált stratégiákat alkalmazni céged előrejutásának támogatása érdekében.

Ha szűkös időd és rengeteg feladatod eddig is a marketing rovására ment, akkor nem igazán van vesztenivalód.

Röviden tehát a kiszervezés előnyei a következők:

  • Egy teljes csapatnyi marketing specialista segíti munkádat.
  • Rengeteg pénzt és ügyintézést spórolhatsz meg.
  • Csökken a stressz és több idő áll majd rendelkezésedre a számodra kézenfekvőbb munkafolyamatok elvégzésére.

Értesülj elsőkézből legfrisseb híreinkről

Ha szeretnél még többet olvasni a témában,
iratkozz fel hogy azonnal értesülj legújabb cikkeinkről!

Ha hasznosnak találtad cikkemet, oszd meg ismerőseiddel is!


Még több cikk a témában

SEO nélkülözhetetlen elemei
2022-09-29

A keresőoptimalizálás 5 nélkülözhetetlen eleme

Az online kereskedők folyamatosan azt kutatják, hogy hogyan szerezhetnének még több forgalmat webáruházuk számára. Érdekes módon a keresőoptimalizálás, azaz a SEO gyakran elkerüli a figyelmüket. Ha azonban szeretnél a világ leglátogatottabb webhelyén (Google) megjelenni kínálatoddal, akkor muszáj leszel foglalkozni vele.

Mi azaz off-page SEO? Hogyan alkalmazd?
2022-09-27

Így segíti webhelyedet az off-page SEO

Amikor a keresőoptimalizálásról van szó, akkor a legtöbb on-page (vagy on-site) SEO feladat magától értetődő. Szükséged lesz egy nagy adag jó minőségű tartalomra, gondosan kiválogatott kulcsszavakra, néhány releváns belső hivatkozásra, és így tovább. De mi a helyzet az off-page SEO-val? Egyáltalán mit takar, és hogyan csinálhatod hatékonyan? Az alábbiakban többek között ezekre a kérdésekre kapsz választ!

SEO trendek az ünnepekre
2022-09-22

5 e-kereskedelmi SEO trend az ünnepekre

Habár épp, hogy véget ért a nyár, sokan már most az év végi ünnepi szezonra igyekeznek felkészíteni marketingstratégiájukat. A SEO, vagyis a keresőoptimalizálás természetesen idén is nélkülözhetetlen lesz az olyan márkák számára, amelyek szeretnék láthatóbbá tenni magukat az ünnepi vásárlók előtt.

A legfontosabb marketing stratégia: helyi egészségügyi SEO
2022-09-20

A helyi egészségügyi SEO alapjai

A helyi egészségügyi SEO az az orvosok, klinikák és kórházak egyik legfontosabb marketingstratégiája, amivel ezek a szolgáltatók láthatóbbá tehetik magukat a közelben kereső felhasználók, vagyis lehetséges pácienseik számára.  

helyi seo tippek
2022-09-15

A helyi SEO 5 alapfeltétele

A helyi SEO, azaz helyi keresőoptimalizálás segítségével a közeledben keresgélő felhasználóknak népszerűsítheted vállalatodat. A helyi SEO-val általában a Google felületét szokás megcélozni, de más keresőmotorokra is lehet helyileg optimalizálni. A keresőoptimalizálás e formája az online marketing egyik leghatékonyabb ágazata, amivel elérheted, hogy tartalmaid a kívánt keresésekre jelenjenek meg ideális ügyfeleid számára.

Plasztikai sebészeti webdesign elvek: Ezekre figyelj!
2022-09-13

3 alapvető webdesign elv plasztikai sebészeknek

Ha van egy színvonalas plasztikai sebészeted, akkor azt manapság csupán fél sikerként könyvelheted el. Az internet modern világában ezt a színvonalat webhelyednek is tükröznie kell, ráadásul nem csak megjelenésében, hanem működésében is. Hiába vagy tele plasztikai sikertörténetekkel, ha nem használod fel ezeket sebészeted webhelyén. Egy ilyen profinak, mint neked hasonlóan profi online jelenlétre is szüksége lesz, aminek a központja minden esetben egy jól kialakított, modern webhely. Akár egy új webhelyet szeretnél létrehozni sebészeted számára, akár a meglévőt tervezed felújítani, az alábbi elveket már az első lépéstől kezdve szem előtt kell tartanod.  

15 év, közel 500 sikeres tanácsadási projekt,
több, mint 100 vállalkozás komplett online marketingje.
Legyen a Tied a következő sikertörténetünk!

Jelentkezz auditunkra még ma!