Szóljon most néhány érv a marketing kiszervezés mellett.

Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints!

3 érv a marketing kiszervezése mellett

Marketing Professzorok

szerző:
Marketing Professzorok

Minden év kezdetén (vagy akár fél-, esetleg negyedévente) érdemes visszatekinteni az előző időszakra, és megállapítani, hogy üzleted mely részei működtek, és melyek teljesítménye hagyott kívánnivalót maga után. Eredményesek voltak erőfeszítéseid? Megtérültek a kampányokba fektetett költségeid? Teljes mértékben kihasználtad a költségvetésed által nyújtott lehetőségeket?

Ha bizonyos szempontok nem érték el a kívánt eredményeket, akkor talán itt az ideje marketing tevékenységeid kiszervezésének egy külső ügynökséghez. Néhány cégtulajdonos számára ez a módszer idegennek és kockázatosnak tűnhet, holott valójában ez az egyik legfontosabb döntés, amit csak meghozhatnak.

Az alábbiakban felsorolunk három érvet a marketing kiszervezése mellett.

Egy csapat szakértő áll a rendelkezésedre

Bizonyára nem ér majd újdonságként ha azt mondjuk, hogy a hagyományos marketing ideje rég lejárt már. A TV, a rádió és a nyomtatott eszközök kora párhuzamosan hanyatlik az online hirdetések és közösségi média hódításával egy időben.

A brandek közönség előtti szerepléséhez és annak tagjaival való kapcsolatépítéshez egy új digitális nyelv elsajátítása szükséges. Habár egy digitális ezermester pozíció remekül hangzik egy főállású marketinges számára, szinte lehetetlen minden szükséges feladatot egyetlen emberre bízni.

A kiszervezéssel nem csupán egyetlen emberre bízod rá ezeket a munkafolyamatokat, hanem egy egész csapat profi dolgozik majd azon, hogy a legkorszerűbb technológiák és leghatékonyabb stratégiák segítségével végezzék majd el a megszabott feladatokat.

Pénzt takaríthatsz meg – jóval többet, mint gondolnád

Egy teljes munkaidejű alkalmazott felvétele nem kevés költséggel jár a béren kívül (fizetett szabadság, biztosítások, stb.). A változó bevétellel rendelkező kisebb cégek számára komoly kihívást jelenthet az új munkaerő toborzása és fenntartása.

A kiszervezés ezzel szemben egy sokkal megfizethetőbb és rugalmasabb megoldás. Mivel ilyenkor egy ügynökséget bérelsz fel, csak arra az időszakra kell kifizetned őket, amíg a megbeszélt feladatokat el nem végzik. Természetesen a különböző bónuszok és egyéb költségek alól is mentesülsz ilyenkor, hiszen az ügynökség munkatársainak pénzügyeit nem neked kell intézned.

 

Arra koncentrálhatsz, amihez a legjobban értesz – a céged irányítására

A stresszes időszakok és a szűk határidők egyik cég számára sem idegenek, de ha rendszeresen azt veszed észre magadon, hogy az utolsó pillanatban kell összecsapnod egy marketing promóciót és mindig le vagy maradva emiatt más feladataiddal, akkor talán itt az ideje, hogy kiszervezd ezek egy részét. Egy profi marketing specialistákból álló csapat nem csak sok terhet vehet le a válladról, de sokkal gyorsabban is képes bevált stratégiákat alkalmazni céged előrejutásának támogatása érdekében.

Ha szűkös időd és rengeteg feladatod eddig is a marketing rovására ment, akkor nem igazán van vesztenivalód.

Röviden tehát a kiszervezés előnyei a következők:

  • Egy teljes csapatnyi marketing specialista segíti munkádat.
  • Rengeteg pénzt és ügyintézést spórolhatsz meg.
  • Csökken a stressz és több idő áll majd rendelkezésedre a számodra kézenfekvőbb munkafolyamatok elvégzésére.

Értesülj elsőkézből legfrisseb híreinkről

Ha szeretnél még többet olvasni a témában,
iratkozz fel hogy azonnal értesülj legújabb cikkeinkről!

Ha hasznosnak találtad cikkemet, oszd meg ismerőseiddel is!


Még több cikk a témában

Marketingest keresünk - marketinges állásajánlat
2021-03-22

Marketingest keresünk - marketinges állásajánlat

Milyen hülye megfogalmazás már ez, hogy marketingest keresünk… Kit kerestek igazából? Miért nem írjátok le pontosan? Mutatom...  

webáruház működése
2022-05-12

Hogy működik egy webáruház?

Az internet korában mindenkinek lehetősége van arra, hogy online környezetben értékesítsen. Legyen szó kézműves alkotásokról, vagy egy kisebb-nagyobb cég termékeiről, az online vásárlás manapság annyira elterjedt, hogy sokak számára az új normává vált.

Hogyan elemezzük megfelelően adatainkat az egészségügyben?
2022-05-10

Az egészségügyi adatelemzés problémái és megoldásai

A mai modern világban az egészségügyi szolgáltatók tisztában vannak vele, hogy az adatok részletes ismerete a tájékozott klinikai döntéshozás egyik alapfeltétele. Sok szervezet számára azonban még ennek ellenére is kihívást jelent az adatelemző eszközök hatékony alkalmazása. Szóval miért éri meg foglalkozni az egészségügyi adatelemzéssel, és milyen problémákra kínál megoldást a különböző szolgáltatóknak és szervezeteknek? Az alábbiakban ezekre olvashatsz néhány példát.

Integrált marketing az egészségügyben: Mi ez pontosan?
2022-05-03

Mi az az integrált marketing (és miért olyan fontos egy egészségügyi...

A cégvezetők minden iparágban tisztában vannak vele, hogy a morálnak mindig felülről kell érkeznie. Amikor a vezetőség összehangoltan végzi munkáját és együttes erővel tesznek azért, hogy közös üzenetük az egész céget átjárja, akkor ezzel hűséget, bizalmat és magabiztosságot ébresztenek alkalmazottjaikban saját márkájuk, küldetésük és céljaik iránt. Ideális esetben a marketing aztán ezt az üzenetet továbbítja a cég célközönségének. A marketing azonban manapság egyszerre számos csatornán és többféle formátumban zajlik, és sok márkának nehezére esik olyan üzeneteket megfogalmaznia, amelyet az összes ilyen csatornán képesek lennének terjeszteni. Ez a helyzet szedett-vetett marketinget, egymással össze nem függő...

első webshop eladás
2022-04-28

Így add el első termékedet webáruházadban

Ha épp most készült el online üzleted, akkor minden bizonnyal készen állsz az értékesítésre – a kérdés csak az, hogy mi legyen az első lépés…

google index
2022-04-21

A Google talán sosem indexel egyes felfedezett oldalakat

A Google szerint a Search Console lefedettségi jelentésében megjelenő „Felfedezve – Jelenleg nincs indexelve” állapot talán soha nem tűnik majd el, mert egyáltalán nem biztos, hogy egy webhely összes oldala valaha is indexelésre kerülne.

15 év, közel 500 sikeres tanácsadási projekt,
több, mint 100 vállalkozás komplett online marketingje.
Legyen a Tied a következő sikertörténetünk!

Jelentkezz auditunkra még ma!