Kulcsszóegyezések a Google Ads rendszerében: ezekre az újdonságokra ügyelj!

A kulcsszóegyezési típusok és szerepük a Google Ads frissítése után

A kulcsszóegyezési típusok szerepe a Google Ads frissítése után

Nemrégiben beszámoltunk róla, hogy a Google új frissítést jelentett be, ami a pontos kulcsszóegyezést érinti a Google Ads szolgáltatáson belül. A frissítés célja kibővíteni a pontos egyezésű kulcsszavak egyezési tulajdonságait.
A kulcsszóegyezési típusok és szerepük a Google Ads frissítése után Nem ez az első alkalom, hogy a Google hozzányúl a pontos egyezésű kulcsszavakhoz – 2014 óta például a rendszer már elfogadta rájuk az egyes és többes számú változatokat, illetve a kifejezés elgépelt változatait is, 2017-től pedig a szavak sorrendjét is rugalmasabban kezeli az Ads.

Online marketing blog

Tudásunk naprakész, melyből ügyfeleink profitálnak

15 év, közel 500 sikeres tanácsadási projekt, több, mint 100 vállalkozás komplett online marketingje.

Legyen a Tiéd a következő sikertörténetünk!




Jelentkezz auditunkra még ma!

Marketing Professzorok