Instagram történet piszkozatok: hamarosan ezzel is dolgozhatunk

Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints!

Történet piszkozatokat is készíthetünk hamarosan az Instagramon

Csonka Nikoletta

szerző:
Csonka Nikoletta

Az Instagram a Twitteren jelentette be, hogy felhasználói hamarosan piszkozatokat is készíthetnek majd a történetek összeállítása során, épp úgy, ahogyan a sima bejegyzések elkészítésekor is.

A platformon már rég óta elmenthettük azokat a félkész bejegyzéseket, amiket még nem akartunk posztolni, azonban a történeteket mindig akkor kellett elkészítenünk, amikor publikálni akartuk őket. 


Ez azt jelenti, hogy ha elkezdtél elkészíteni egy történetet, akkor csak két választásod volt: törlöd az egészet, vagy posztolod jelenlegi formájában – tehát nem volt lehetőséged arra, hogy később visszatérj hozzá, és befejezd a szerkesztését a publikálás előtt.

 

A funkció különösen az Instagram marketingeseknek, influencereknek és egyéb üzleti tevékenységet végzőknek lesz hasznos, hiszen a történetek a platform legnépszerűbb tartalmai közé tartoznak. Az Instagram történeteket naponta 500 millió felhasználó nézegeti, és a megtekintett történetek egyharmada valamilyen márkától származik.


Mi több, minden ötödik történetre közvetlen választ is írnak a felhasználók, ami javítja a márkák aktivitását a platformon. Nem csoda, hogy minden második üzleti fiók publikál legalább egy történetet havonta.

 

Érdemes lesz tehát figyelni az Instagram frissítéseit, és kipróbálni az új történet piszkozat funkciót, amint elérhetővé válik. Kérdés tovább az is persze, hogy vajon a funkció a későbbiekben bővül-e majd, vagy már tesztelt, végleges formájában implementálják azt.

 

Mire lesznek jók az Instagram történet piszkozatok?

Későbbi publikáció

A legfontosabb funkció a történetek előre elkészítése, és későbbi publikációja lesz. Arról még nem esett szó, hogy a történetek időzíthetők is lesznek-e, de mindenképpen logikus lenne az Instagram részéről, ha összekötné ezt a lehetőséget a piszkozatokkal.


Egy nagy bejelentés látványos, igényes története így akár napokkal előre elkészíthető lenne, vagy épp meg lehetne várni azt az időszakot a publikálásra, amikor a legaktívabb a közönség.
 

 

Egyszerűbb csapatmunka

Sok üzleti Instagram profillal nem csak egy, hanem több marketinges, és/vagy közösségi média manager, illetve tartalomkészítő is foglalkozhat egyszerre. Ezek a munkatársak könnyedén előkészíthetnek egy Instagram történetet – az egyikük például megírja a szöveget hozzá, míg valaki más a videót, vagy a képet készíti el. Az egyeztetéshez így kevésbé kell majd külső alkalmazásokra támaszkodni.


Hasonlóképpen, egy marketinges elkészítheti egy történet vázlatát, majd ügyfele ellenőrizheti annak tartalmát, mielőtt megjelenne az oldalán.

 

Elég idő az átgondolásra

Mindezidáig csak azt a verziót publikálhattuk a történetek közül, amit éppen megálmodtunk. Nem volt lehetőségünk rá, hogy egy órával, vagy egy nappal később visszatérjünk piszkozatunkhoz, és frissebb szemekkel tekintsünk rá.


Hamarosan ez sem jelent majd problémát, mert ha nem vagy biztos a dolgodban, még nem lesz muszáj véglegesítened történeteidet, és bármennyiszer módosíthatod őket, mielőtt kikerülnének a nyilvánosság elé.
 


Értesülj elsőkézből legfrisseb híreinkről

Ha szeretnél még többet olvasni a témában,
iratkozz fel hogy azonnal értesülj legújabb cikkeinkről!

Ha hasznosnak találtad cikkemet, oszd meg ismerőseiddel is!


Még több cikk a témában

Marketingest keresünk - marketinges állásajánlat
2021-03-22

Marketingest keresünk - marketinges állásajánlat

Milyen hülye megfogalmazás már ez, hogy marketingest keresünk… Kit kerestek igazából? Miért nem írjátok le pontosan? Mutatom...  

SEO trendek az ünnepekre
2022-09-22

5 e-kereskedelmi SEO trend az ünnepekre

Habár épp, hogy véget ért a nyár, sokan már most az év végi ünnepi szezonra igyekeznek felkészíteni marketingstratégiájukat. A SEO, vagyis a keresőoptimalizálás természetesen idén is nélkülözhetetlen lesz az olyan márkák számára, amelyek szeretnék láthatóbbá tenni magukat az ünnepi vásárlók előtt.

A legfontosabb marketing stratégia: helyi egészségügyi SEO
2022-09-20

A helyi egészségügyi SEO alapjai

A helyi egészségügyi SEO az az orvosok, klinikák és kórházak egyik legfontosabb marketingstratégiája, amivel ezek a szolgáltatók láthatóbbá tehetik magukat a közelben kereső felhasználók, vagyis lehetséges pácienseik számára.  

helyi seo tippek
2022-09-15

A helyi SEO 5 alapfeltétele

A helyi SEO, azaz helyi keresőoptimalizálás segítségével a közeledben keresgélő felhasználóknak népszerűsítheted vállalatodat. A helyi SEO-val általában a Google felületét szokás megcélozni, de más keresőmotorokra is lehet helyileg optimalizálni. A keresőoptimalizálás e formája az online marketing egyik leghatékonyabb ágazata, amivel elérheted, hogy tartalmaid a kívánt keresésekre jelenjenek meg ideális ügyfeleid számára.

Plasztikai sebészeti webdesign elvek: Ezekre figyelj!
2022-09-13

3 alapvető webdesign elv plasztikai sebészeknek

Ha van egy színvonalas plasztikai sebészeted, akkor azt manapság csupán fél sikerként könyvelheted el. Az internet modern világában ezt a színvonalat webhelyednek is tükröznie kell, ráadásul nem csak megjelenésében, hanem működésében is. Hiába vagy tele plasztikai sikertörténetekkel, ha nem használod fel ezeket sebészeted webhelyén. Egy ilyen profinak, mint neked hasonlóan profi online jelenlétre is szüksége lesz, aminek a központja minden esetben egy jól kialakított, modern webhely. Akár egy új webhelyet szeretnél létrehozni sebészeted számára, akár a meglévőt tervezed felújítani, az alábbi elveket már az első lépéstől kezdve szem előtt kell tartanod.  

Fogászati Facebook hirdetések: Tippek a sikerért!
2022-09-06

Így szerezz több fogászati pácienst a Facebook hirdetésekkel

A Facebook a világ legnagyobb közösségi platformja, amelyet a legtöbb magyar felhasználó is napi szinten meglátogat. Ennek köszönhetően a Facebook egy remek páciensforrás lehet bármely fogászat számára, amiben sokat segíthetnek a platform fizetett hirdetései. Ezek a reklámok hívásra ösztönözhetik az érdeklődőket, akik rögtön az alkalmazásból tárcsázhatják rendelődet (vagy eljuthatnak egy olyan oldalra, ahol megtalálják telefonszámodat). Fogászati marketingesként jól tudod, hogy mennyire értékes csatornát is jelentenek ezek a hívások egy praxis számára, hiszen sokkal kedvezőbb arányban konvertálnak, mint a webes érdeklődők. Az alábbi fogászati Facebook marketing tippek segítenek a legtöbbet kihozni hirdetéseidből.  

15 év, közel 500 sikeres tanácsadási projekt,
több, mint 100 vállalkozás komplett online marketingje.
Legyen a Tied a következő sikertörténetünk!

Jelentkezz auditunkra még ma!