Instagram történet piszkozatok: hamarosan ezzel is dolgozhatunk

Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints!

Történet piszkozatokat is készíthetünk hamarosan az Instagramon

Csonka Nikoletta

szerző:
Csonka Nikoletta

Az Instagram a Twitteren jelentette be, hogy felhasználói hamarosan piszkozatokat is készíthetnek majd a történetek összeállítása során, épp úgy, ahogyan a sima bejegyzések elkészítésekor is.

A platformon már rég óta elmenthettük azokat a félkész bejegyzéseket, amiket még nem akartunk posztolni, azonban a történeteket mindig akkor kellett elkészítenünk, amikor publikálni akartuk őket. 


Ez azt jelenti, hogy ha elkezdtél elkészíteni egy történetet, akkor csak két választásod volt: törlöd az egészet, vagy posztolod jelenlegi formájában – tehát nem volt lehetőséged arra, hogy később visszatérj hozzá, és befejezd a szerkesztését a publikálás előtt.

 

A funkció különösen az Instagram marketingeseknek, influencereknek és egyéb üzleti tevékenységet végzőknek lesz hasznos, hiszen a történetek a platform legnépszerűbb tartalmai közé tartoznak. Az Instagram történeteket naponta 500 millió felhasználó nézegeti, és a megtekintett történetek egyharmada valamilyen márkától származik.


Mi több, minden ötödik történetre közvetlen választ is írnak a felhasználók, ami javítja a márkák aktivitását a platformon. Nem csoda, hogy minden második üzleti fiók publikál legalább egy történetet havonta.

 

Érdemes lesz tehát figyelni az Instagram frissítéseit, és kipróbálni az új történet piszkozat funkciót, amint elérhetővé válik. Kérdés tovább az is persze, hogy vajon a funkció a későbbiekben bővül-e majd, vagy már tesztelt, végleges formájában implementálják azt.

 

Mire lesznek jók az Instagram történet piszkozatok?

Későbbi publikáció

A legfontosabb funkció a történetek előre elkészítése, és későbbi publikációja lesz. Arról még nem esett szó, hogy a történetek időzíthetők is lesznek-e, de mindenképpen logikus lenne az Instagram részéről, ha összekötné ezt a lehetőséget a piszkozatokkal.


Egy nagy bejelentés látványos, igényes története így akár napokkal előre elkészíthető lenne, vagy épp meg lehetne várni azt az időszakot a publikálásra, amikor a legaktívabb a közönség.
 

 

Egyszerűbb csapatmunka

Sok üzleti Instagram profillal nem csak egy, hanem több marketinges, és/vagy közösségi média manager, illetve tartalomkészítő is foglalkozhat egyszerre. Ezek a munkatársak könnyedén előkészíthetnek egy Instagram történetet – az egyikük például megírja a szöveget hozzá, míg valaki más a videót, vagy a képet készíti el. Az egyeztetéshez így kevésbé kell majd külső alkalmazásokra támaszkodni.


Hasonlóképpen, egy marketinges elkészítheti egy történet vázlatát, majd ügyfele ellenőrizheti annak tartalmát, mielőtt megjelenne az oldalán.

 

Elég idő az átgondolásra

Mindezidáig csak azt a verziót publikálhattuk a történetek közül, amit éppen megálmodtunk. Nem volt lehetőségünk rá, hogy egy órával, vagy egy nappal később visszatérjünk piszkozatunkhoz, és frissebb szemekkel tekintsünk rá.


Hamarosan ez sem jelent majd problémát, mert ha nem vagy biztos a dolgodban, még nem lesz muszáj véglegesítened történeteidet, és bármennyiszer módosíthatod őket, mielőtt kikerülnének a nyilvánosság elé.
 


Értesülj elsőkézből legfrisseb híreinkről

Ha szeretnél még többet olvasni a témában,
iratkozz fel hogy azonnal értesülj legújabb cikkeinkről!

Ha hasznosnak találtad cikkemet, oszd meg ismerőseiddel is!


Még több cikk a témában

Marketingest keresünk - marketinges állásajánlat
2021-03-22

Marketingest keresünk - marketinges állásajánlat

Milyen hülye megfogalmazás már ez, hogy marketingest keresünk… Kit kerestek igazából? Miért nem írjátok le pontosan? Mutatom...  

Mutatjuk, hogyan tudud kiszámítani, mikor térül meg a keresőoptimalizálásba fektetett összeg és egyáltalán, mennyibe is kerül a keresőoptimalizálás, mi az ára
2022-05-18

Mikor és hogyan térül meg a SEO?

Mutatjuk, hogyan tududod kiszámítani, mikor térül meg a keresőoptimalizálásba fektetett összeg és egyáltalán, mennyibe is kerül a keresőoptimalizálás.

Egészségügyi reklámcélzás: Hogyan célozzunk majd 2023-tól sütik nélkül?
2022-05-17

Reklámcélzás az egészségügyben a harmadik felek sütijei nélkül

A célzott hirdetések hosszú évek óta hatékony és eredményes marketingeszközöknek számítanak. Ehhez a marketingformához a közönségről összegyűjtött adatokra van szükség, amit a marketingesek mindezidáig olyan harmadik felektől szerezhettek be, mint a Google vagy az Apple. Ezeket az adatokat sütik formájában gyűjtötték össze, így kapták a nevüket a „harmadik felektől származó sütik”. Mindez azonban hamarosan (várhatóan 2023-ban) megváltozik, és a hirdetőknek fel kell készülniük egy olyan környezetre, amelyben többé nem férhetnek hozzá ezekhez az értékes adatokhoz. De egész pontosan milyen harmadik felektől származó adatokról van szó és miért tagadják meg a cégóriások a hozzáférést ezekhez az információkhoz? Az alábbiakban ezekre és hasonló fontos kérdésekre találsz választ!

webáruház működése
2022-05-12

Hogy működik egy webáruház?

Az internet korában mindenkinek lehetősége van arra, hogy online környezetben értékesítsen. Legyen szó kézműves alkotásokról, vagy egy kisebb-nagyobb cég termékeiről, az online vásárlás manapság annyira elterjedt, hogy sokak számára az új normává vált.

Hogyan elemezzük megfelelően adatainkat az egészségügyben?
2022-05-10

Az egészségügyi adatelemzés problémái és megoldásai

A mai modern világban az egészségügyi szolgáltatók tisztában vannak vele, hogy az adatok részletes ismerete a tájékozott klinikai döntéshozás egyik alapfeltétele. Sok szervezet számára azonban még ennek ellenére is kihívást jelent az adatelemző eszközök hatékony alkalmazása. Szóval miért éri meg foglalkozni az egészségügyi adatelemzéssel, és milyen problémákra kínál megoldást a különböző szolgáltatóknak és szervezeteknek? Az alábbiakban ezekre olvashatsz néhány példát.

Integrált marketing az egészségügyben: Mi ez pontosan?
2022-05-03

Mi az az integrált marketing (és miért olyan fontos egy egészségügyi...

A cégvezetők minden iparágban tisztában vannak vele, hogy a morálnak mindig felülről kell érkeznie. Amikor a vezetőség összehangoltan végzi munkáját és együttes erővel tesznek azért, hogy közös üzenetük az egész céget átjárja, akkor ezzel hűséget, bizalmat és magabiztosságot ébresztenek alkalmazottjaikban saját márkájuk, küldetésük és céljaik iránt. Ideális esetben a marketing aztán ezt az üzenetet továbbítja a cég célközönségének. A marketing azonban manapság egyszerre számos csatornán és többféle formátumban zajlik, és sok márkának nehezére esik olyan üzeneteket megfogalmaznia, amelyet az összes ilyen csatornán képesek lennének terjeszteni. Ez a helyzet szedett-vetett marketinget, egymással össze nem függő...

15 év, közel 500 sikeres tanácsadási projekt,
több, mint 100 vállalkozás komplett online marketingje.
Legyen a Tied a következő sikertörténetünk!

Jelentkezz auditunkra még ma!