Nincs új páciensed? Ez lehet a baj marketinggeddel fogászatodnál!

Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints!

Ezért nem jönnek az új páciensek fogászatodba

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS

Amennyiben ezt a cikket olvasod, feltételezzük, hogy fogorvosként nem sikerül elegendő pácienst szerezned praxisod számára. Keményen dolgoztál, mégsem sikerül eljutnod odáig, hogy rendszeresen új pácienseket fogadhass rendelődben.

Meglévő ügyfeleid persze forgalmat biztosítanak, de mi van akkor, ha lenne ugyan kapacitásod több munkát vállalni, de egyszerűen nem jönnek a telefonok?

A helyzet bizonyára az, hogy lehetséges pácienseid nehezen találnak rá praxisodra azokon a helyeken, ahol a leggyakrabban keresnek megoldásokat egészségügyi problémáikra – az interneten.

Tegyük fel tehát a kérdést: Miért nem jönnek az új páciensek? Íme a válaszok, és a megoldások!
 

1. Fogászatod webhelye nem jelenik meg elég magasan a keresési találatok között

A Google használata közben az emberek háromnegyede nem lapoz át a második találati oldalra (igen, olyan is van), hanem inkább átfogalmazza a keresését. Ha tehát fogászati webhelyed nem jelenik meg a legelőkelőbb találatok között, akkor az emberek nehezen fognak rátalálni az interneten.

10-ből 6 marketinges a SEO-t, azaz a keresőoptimalizálást tartja elsődleges inbound marketingeszközének. A SEO az a folyamat, ami segít magasabbra emelni webhelyedet a keresőtalálatok között, hogy többen láthassák azt, és többen kattintsanak rá.

Fontos tehát, hogy egy stabil és hatékony SEO stratégiát alakíts ki és alkalmazz webhelyeden, amiben egy jó marketingügynökség lehet a segítségedre.

Ha szeretnéd, hogy weboldalad megfelelően legyen optimalizálva, akkor kérd egészségügyi marketing ügynökségünk segítségét: Kattints és kérd egyedi ajánlatunkat fogászatod számára!

2. Nem elég erős fogászati praxisod online jelenléte

Mindenképpen hasznos, ha van egy mutatós fogászati webhelyed is, ez azonban még önmagában nem elég, hogy új pácienseket szerezz praxisod számára. Terjeszd ki online jelenlétedet a különböző internetes orvoskereső adatbázisokra, illetve a közösségi médiára is.

A közösségi médiát világszerte több milliárdan használják, és hazánkban is igen nagy népszerűségnek örvend. Ez fontos szempont minden fogorvos számára, hiszen ezek a platformok segíthetnek új pácienseket szerezni, ha tudják, hogy hol és milyen üzenetekkel keressék őket.

Fontos továbbá jelen lenni a különböző online linkgyűjtő webhelyeken is, egész pontosan az egészségügyieken. A Google Cégem adatlap szintén elengedhetetlen, ez ugyanis számos fontos információt tartalmaz az érdeklődő, lehetséges páciensek számára praxisodról.

 

3. Nincs elegendő nyilvánosan elérhető értékelés/vélemény praxisodról

Az emberek többsége az interneten néz utána először egy fogorvosnak, miután hall róla egy ismerősétől, egy barátjától, vagy bárhol másutt rálel a praxisra. Az ilyen online érdeklődők nagy része kifejezetten fontosnak tartja, hogy egy az egészségügyi szakemberek pozitív online hírneve legyen.

Ha fogászatodnak nincs elég pozitív, nyilvánosan látható értékelése az interneten, akkor a kereső, lehetséges páciensek nehezen előlegezik majd meg neked azt a bizalmat, ami egy időpont lefoglalásához szükséges.

Érdemes felkérni tehát pácienseidet, hogy értékeljék és véleményezzék munkádat az erre alkalmas felületeken (Facebook, Google Cégem, orvosi gyűjtőwebhelyek, stb.) Ezeket a nyilvános véleményeket aztán webhelyeden és praxisod közösségi profiljain is megoszthatod, hogy minél többen láthassák, milyen színvonalra is számíthatnak tőled.

 

4. Nem kínálsz online időpontfoglalást

Sokan manapság teljesen alapvető dolognak tartják, hogy egy magánorvos webhelyén is tudjanak időpontot foglalni. Nem mindenki szeret telefonon kommunikálni, és az emailek is könnyen elkallódhatnak, ha nem ellenőrzik őket rendszeresen.

Kínálj tehát ilyen kényelmes, modern lehetőséget a felhasználók számára, hogy időpontot foglalhassanak nálad, különben rengeteg lehetséges pácienstől esel majd el csak e miatt!

5. Túl sokat kell várniuk pácienseidnek, hogy fogadni tudd őket

A fogászati problémákat az emberek szeretik minél előbb letudni, hiszen senki sem szívesen éli napjait fájó fogakkal. Ha egy páciens szeretne minél előbb megszabadulni kínjaitól, vagy épp egy rég óta esedékes tisztításra szeretne bejelentkezni, akkor nem szívesen vár majd ezekre néhány napnál többet.

Tarts fenn tehát néhány „SOS” és új pácienseknek kijelölt időpontot a közeljövőben, hogy eleget tudj tenni az ilyen igényeknek is.

Időbeosztásod rendezése során gondolkodj el rajta, hogy megfelelő időpontokat kínálsz-e. Néhány páciens talán kifejezetten azért nem foglal időpontot nálad, mert túl sokat kellene várnia. Az Accenture felmérése szerint a hagyományos orvosi ellátást kereső páciensek 56%-a állítja, hogy a kényelmes időpontok fontos szempontot jelentenek számukra az orvos kiválasztásakor.

Már azzal is sokat javíthatsz forgalmadon, ha egy órával tovább fogadsz ügyfeleket, vagy ha hétvégente is rászánsz néhány órát az ellátásukra.
 



Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS

Tanulmányainkat, cikkeinket heti rendszerességgel elküldjük neked amennyiben feliratkozol hírlevelünkre!