Így alakult a böngésző szoftverek népszerűsége 1996 és 2019 között [VIDEO]

Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints!

Így alakult a böngésző szoftverek népszerűsége 1996 és 2019 között [VIDEO]

Csonka Nikoletta

szerző:
Csonka Nikoletta

A hétköznapi felhasználók számára a böngésző szoftverek jelentik az átjárót az internet világába. Mindenkinek van egy kedvence, amihez foggal-körömmel ragaszkodik, míg mások különböző megoldásokat használnak más-más célokra (például személyes és munkahelyi internetezésre).

Egy jó böngésző fejlesztése sosem ér véget, hiszen ezeknek a szoftvereknek folyamatosan alkalmazkodniuk kell a legújabb internetes szabványokhoz és fel kell, hogy legyenek készülve az esetleges biztonsági veszélyforrásokra is.

 

Egy Reddit-felhasználó, interestingasphuk egy érdekes vizualizációt készített (a OneStat, a TheCounter, a StatCounter, és a W3Counter adataiból) arról, hogy 1996 óta hogyan is alakult a különböző böngésző szoftverek népszerűsége a felhasználók száma alapján.

 

Akik már az 1990-es években is rendelkeztek internettel, azok valószínűleg még emlékeznek azokra az időkre, amikor a NetScape és az Internet Explorer voltak a felkapottabb böngészők, míg a „fiatalok” manapság nem is ismerik ezeket a neveket. A vizualizációban feltűnik többek között a Safari, a Firefox, és a Chrome is.

 

Íme tehát a böngészők népszerűsége 1996 és 2019 között:


Hol láthatom, hogy milyen böngészőkről nézik webhelyemet a látogatók?

A videóban látott statisztikák persze nem feltétlenül tükrözik azt, hogy a te webhelyedet milyen böngészőkön keresztül nézegetik a látogatók. Ha szeretnéd a saját webhelyedre vonatkozó adatokat látni, akkor a Google Analytics felületén navigálj a Közönség > Technológia > Böngésző és operációs rendszer jelentéshez. Itt nem csak az asztali böngészőszoftverek, hanem az okostelefonokon használt böngésző alkalmazások is megjelennek majd.

 

Ezt a pontosabb információt azért érdemes időnként ellenőrizni, mert így tudhatod, hogy milyen böngészőkre kell különösen odafigyelned webhelyed módosításakor, ráadásul különféle hibapontokra is rálelhetsz, hiszen megnézheted például, hogy a különböző böngészőket alkalmazó felhasználók hány százaléka fordul vissza webhelyedről – ez arra engedhet következtetni, hogy az adott oldal nem működik tökéletesen egy bizonyos böngészőben.
 


Értesülj elsőkézből legfrisseb híreinkről

Ha szeretnél még többet olvasni a témában,
iratkozz fel hogy azonnal értesülj legújabb cikkeinkről!

Ha hasznosnak találtad cikkemet, oszd meg ismerőseiddel is!


Még több cikk a témában

Marketingest keresünk - marketinges állásajánlat
2021-03-22

Marketingest keresünk - marketinges állásajánlat

Milyen hülye megfogalmazás már ez, hogy marketingest keresünk… Kit kerestek igazából? Miért nem írjátok le pontosan? Mutatom...  

webáruház működése
2022-05-12

Hogy működik egy webáruház?

Az internet korában mindenkinek lehetősége van arra, hogy online környezetben értékesítsen. Legyen szó kézműves alkotásokról, vagy egy kisebb-nagyobb cég termékeiről, az online vásárlás manapság annyira elterjedt, hogy sokak számára az új normává vált.

Hogyan elemezzük megfelelően adatainkat az egészségügyben?
2022-05-10

Az egészségügyi adatelemzés problémái és megoldásai

A mai modern világban az egészségügyi szolgáltatók tisztában vannak vele, hogy az adatok részletes ismerete a tájékozott klinikai döntéshozás egyik alapfeltétele. Sok szervezet számára azonban még ennek ellenére is kihívást jelent az adatelemző eszközök hatékony alkalmazása. Szóval miért éri meg foglalkozni az egészségügyi adatelemzéssel, és milyen problémákra kínál megoldást a különböző szolgáltatóknak és szervezeteknek? Az alábbiakban ezekre olvashatsz néhány példát.

Integrált marketing az egészségügyben: Mi ez pontosan?
2022-05-03

Mi az az integrált marketing (és miért olyan fontos egy egészségügyi...

A cégvezetők minden iparágban tisztában vannak vele, hogy a morálnak mindig felülről kell érkeznie. Amikor a vezetőség összehangoltan végzi munkáját és együttes erővel tesznek azért, hogy közös üzenetük az egész céget átjárja, akkor ezzel hűséget, bizalmat és magabiztosságot ébresztenek alkalmazottjaikban saját márkájuk, küldetésük és céljaik iránt. Ideális esetben a marketing aztán ezt az üzenetet továbbítja a cég célközönségének. A marketing azonban manapság egyszerre számos csatornán és többféle formátumban zajlik, és sok márkának nehezére esik olyan üzeneteket megfogalmaznia, amelyet az összes ilyen csatornán képesek lennének terjeszteni. Ez a helyzet szedett-vetett marketinget, egymással össze nem függő...

első webshop eladás
2022-04-28

Így add el első termékedet webáruházadban

Ha épp most készült el online üzleted, akkor minden bizonnyal készen állsz az értékesítésre – a kérdés csak az, hogy mi legyen az első lépés…

google index
2022-04-21

A Google talán sosem indexel egyes felfedezett oldalakat

A Google szerint a Search Console lefedettségi jelentésében megjelenő „Felfedezve – Jelenleg nincs indexelve” állapot talán soha nem tűnik majd el, mert egyáltalán nem biztos, hogy egy webhely összes oldala valaha is indexelésre kerülne.

15 év, közel 500 sikeres tanácsadási projekt,
több, mint 100 vállalkozás komplett online marketingje.
Legyen a Tied a következő sikertörténetünk!

Jelentkezz auditunkra még ma!