A Google nagy algoritmus frissítése 2018-ból, amely még idén is hatással lesz weboldalunkra!

Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints!

Hivatalos! Augusztus 1-én ismét „átfogó” központi algoritmusfrissítés érkezett a Google-tól

Csonka Nikoletta

szerző:
Csonka Nikoletta

A Google augusztus 1-én, szerdán jelentette be a hivatalos Twitterfiókján, hogy a hét során bevezetésre került egy „átfogó központi algoritmusfrissítés”. Ez megerősítette a keresőközösség gyanúját, akik észrevehető változásokat véltek felfedezni a rangsorolásban, és ennek köszönhetően a webhelyforgalmak alakulásában is.

A Google hivatalos bejelentése a következőképpen hangzik:

Ezen a héten kiadtunk egy átfogó központi algoritmusfrissítést, ahogy azt évente több alkalommal is tesszük. Az ezekkel kapcsolatos tanácsaink nem változtak a márciusban közöltek óta, amelyekről itt már említést tettünk:

 

“A Google minden nap legalább egy vagy több változtatást eszközöl a keresőtalálatok optimalizálása érdekében. Némelyek ezek közül konkrét javítások. Némelyek átfogóbb változtatások. Múlt héten egy átfogóbb központi algoritmusfrissítést vezettünk be. Ilyeneket évente több alkalommal is csinálunk….

 

Idén márciusban és áprilisban is kaptunk egy ilyen „átfogó központi algoritmusfrissítést”. Ahogy azt a fenti kijelentésben is olvashatjuk, a Google tanácsai továbbra is azok, amiket korábban hoztak nyilvánosságra. Ezek a tanácsok a következők:

 

Google:
[…]
„Mint minden más frissítés után, néhány webhely visszaesést vagy emelkedést tapasztalhat. Semmi baj nincs azokkal a webhelyekkel, amik most kevésbé teljesítenek jól. A rendszereinkben bevezetett változtatások inkább azoknak az oldalaknak kedveznek, amelyek korábban nem kaptak elegendő elismerést.

A nagyszerű tartalmakra való összpontosításon kívül nincs „megoldás” azon webhelyek számára, amelyek most gyengébben teljesítenek. Idővel talán pont a te tartalmaid lesznek azok, amelyek a többiek fölé emelkednek.”

A Google tehát továbbra is azt csinálja, amit eddig. Igyekszik finomítani az algoritmusát, hogy a lehető legtökéletesebb találatokat prezentálhassa felhasználóinak. A webmesterek számára pedig továbbra is egyetlen biztos taktikát kínálnak a rangsorolás javítására, ami a jó minőségű tartalmak rendszeres utánpótlása.”

 

Mit tapasztaltunk mi az augusztusi algoritmusfrissítés során?

Ahogy a marketinges közösség egésze, mi is izgatottan figyelük, figyeljük ügyfeleink Analytics és Search Console adatait, várva, hogy milyen hatással lesz a mostani változtatás.

Míg a májusi frissítés során mi is tapasztaltunk nagyobb kilengéseket és változásokat – bár azok hosszú távon nem befolyásolták jelentősen helyezéseinket – addig a mostani frissítés, úgy látszik, kevésbé érintette oldalainkat. Egy-két ügyfelünk Search Console adataiban nagyobb kilengések látszanak, de az átlagos eredményeket ez nem befolyásolta jelentősen.


Értesülj elsőkézből legfrisseb híreinkről

Ha szeretnél még többet olvasni a témában,
iratkozz fel hogy azonnal értesülj legújabb cikkeinkről!

Ha hasznosnak találtad cikkemet, oszd meg ismerőseiddel is!


Még több cikk a témában

Marketingest keresünk - marketinges állásajánlat
2021-03-22

Marketingest keresünk - marketinges állásajánlat

Milyen hülye megfogalmazás már ez, hogy marketingest keresünk… Kit kerestek igazából? Miért nem írjátok le pontosan? Mutatom...  

Egészségügyi reklámcélzás: Hogyan célozzunk majd 2023-tól sütik nélkül?
2022-05-17

Reklámcélzás az egészségügyben a harmadik felek sütijei nélkül

A célzott hirdetések hosszú évek óta hatékony és eredményes marketingeszközöknek számítanak. Ehhez a marketingformához a közönségről összegyűjtött adatokra van szükség, amit a marketingesek mindezidáig olyan harmadik felektől szerezhettek be, mint a Google vagy az Apple. Ezeket az adatokat sütik formájában gyűjtötték össze, így kapták a nevüket a „harmadik felektől származó sütik”. Mindez azonban hamarosan (várhatóan 2023-ban) megváltozik, és a hirdetőknek fel kell készülniük egy olyan környezetre, amelyben többé nem férhetnek hozzá ezekhez az értékes adatokhoz. De egész pontosan milyen harmadik felektől származó adatokról van szó és miért tagadják meg a cégóriások a hozzáférést ezekhez az információkhoz? Az alábbiakban ezekre és hasonló fontos kérdésekre találsz választ!

webáruház működése
2022-05-12

Hogy működik egy webáruház?

Az internet korában mindenkinek lehetősége van arra, hogy online környezetben értékesítsen. Legyen szó kézműves alkotásokról, vagy egy kisebb-nagyobb cég termékeiről, az online vásárlás manapság annyira elterjedt, hogy sokak számára az új normává vált.

Hogyan elemezzük megfelelően adatainkat az egészségügyben?
2022-05-10

Az egészségügyi adatelemzés problémái és megoldásai

A mai modern világban az egészségügyi szolgáltatók tisztában vannak vele, hogy az adatok részletes ismerete a tájékozott klinikai döntéshozás egyik alapfeltétele. Sok szervezet számára azonban még ennek ellenére is kihívást jelent az adatelemző eszközök hatékony alkalmazása. Szóval miért éri meg foglalkozni az egészségügyi adatelemzéssel, és milyen problémákra kínál megoldást a különböző szolgáltatóknak és szervezeteknek? Az alábbiakban ezekre olvashatsz néhány példát.

Integrált marketing az egészségügyben: Mi ez pontosan?
2022-05-03

Mi az az integrált marketing (és miért olyan fontos egy egészségügyi...

A cégvezetők minden iparágban tisztában vannak vele, hogy a morálnak mindig felülről kell érkeznie. Amikor a vezetőség összehangoltan végzi munkáját és együttes erővel tesznek azért, hogy közös üzenetük az egész céget átjárja, akkor ezzel hűséget, bizalmat és magabiztosságot ébresztenek alkalmazottjaikban saját márkájuk, küldetésük és céljaik iránt. Ideális esetben a marketing aztán ezt az üzenetet továbbítja a cég célközönségének. A marketing azonban manapság egyszerre számos csatornán és többféle formátumban zajlik, és sok márkának nehezére esik olyan üzeneteket megfogalmaznia, amelyet az összes ilyen csatornán képesek lennének terjeszteni. Ez a helyzet szedett-vetett marketinget, egymással össze nem függő...

első webshop eladás
2022-04-28

Így add el első termékedet webáruházadban

Ha épp most készült el online üzleted, akkor minden bizonnyal készen állsz az értékesítésre – a kérdés csak az, hogy mi legyen az első lépés…

15 év, közel 500 sikeres tanácsadási projekt,
több, mint 100 vállalkozás komplett online marketingje.
Legyen a Tied a következő sikertörténetünk!

Jelentkezz auditunkra még ma!