A Google nagy algoritmus frissítése 2018-ból, amely még idén is hatással lesz weboldalunkra!

Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints!

Hivatalos! Augusztus 1-én ismét „átfogó” központi algoritmusfrissítés érkezett a Google-tól

Csonka Nikoletta

szerző:
Csonka Nikoletta

A Google augusztus 1-én, szerdán jelentette be a hivatalos Twitterfiókján, hogy a hét során bevezetésre került egy „átfogó központi algoritmusfrissítés”. Ez megerősítette a keresőközösség gyanúját, akik észrevehető változásokat véltek felfedezni a rangsorolásban, és ennek köszönhetően a webhelyforgalmak alakulásában is.

A Google hivatalos bejelentése a következőképpen hangzik:

Ezen a héten kiadtunk egy átfogó központi algoritmusfrissítést, ahogy azt évente több alkalommal is tesszük. Az ezekkel kapcsolatos tanácsaink nem változtak a márciusban közöltek óta, amelyekről itt már említést tettünk:

 

“A Google minden nap legalább egy vagy több változtatást eszközöl a keresőtalálatok optimalizálása érdekében. Némelyek ezek közül konkrét javítások. Némelyek átfogóbb változtatások. Múlt héten egy átfogóbb központi algoritmusfrissítést vezettünk be. Ilyeneket évente több alkalommal is csinálunk….

 

Idén márciusban és áprilisban is kaptunk egy ilyen „átfogó központi algoritmusfrissítést”. Ahogy azt a fenti kijelentésben is olvashatjuk, a Google tanácsai továbbra is azok, amiket korábban hoztak nyilvánosságra. Ezek a tanácsok a következők:

 

Google:
[…]
„Mint minden más frissítés után, néhány webhely visszaesést vagy emelkedést tapasztalhat. Semmi baj nincs azokkal a webhelyekkel, amik most kevésbé teljesítenek jól. A rendszereinkben bevezetett változtatások inkább azoknak az oldalaknak kedveznek, amelyek korábban nem kaptak elegendő elismerést.

A nagyszerű tartalmakra való összpontosításon kívül nincs „megoldás” azon webhelyek számára, amelyek most gyengébben teljesítenek. Idővel talán pont a te tartalmaid lesznek azok, amelyek a többiek fölé emelkednek.”

A Google tehát továbbra is azt csinálja, amit eddig. Igyekszik finomítani az algoritmusát, hogy a lehető legtökéletesebb találatokat prezentálhassa felhasználóinak. A webmesterek számára pedig továbbra is egyetlen biztos taktikát kínálnak a rangsorolás javítására, ami a jó minőségű tartalmak rendszeres utánpótlása.”

 

Mit tapasztaltunk mi az augusztusi algoritmusfrissítés során?

Ahogy a marketinges közösség egésze, mi is izgatottan figyelük, figyeljük ügyfeleink Analytics és Search Console adatait, várva, hogy milyen hatással lesz a mostani változtatás.

Míg a májusi frissítés során mi is tapasztaltunk nagyobb kilengéseket és változásokat – bár azok hosszú távon nem befolyásolták jelentősen helyezéseinket – addig a mostani frissítés, úgy látszik, kevésbé érintette oldalainkat. Egy-két ügyfelünk Search Console adataiban nagyobb kilengések látszanak, de az átlagos eredményeket ez nem befolyásolta jelentősen.


Értesülj elsőkézből legfrisseb híreinkről

Ha szeretnél még többet olvasni a témában,
iratkozz fel hogy azonnal értesülj legújabb cikkeinkről!

Ha hasznosnak találtad cikkemet, oszd meg ismerőseiddel is!


Még több cikk a témában

Marketingest keresünk - marketinges állásajánlat
2021-03-22

Marketingest keresünk - marketinges állásajánlat

Milyen hülye megfogalmazás már ez, hogy marketingest keresünk… Kit kerestek igazából? Miért nem írjátok le pontosan? Mutatom...  

SEO trendek az ünnepekre
2022-09-22

5 e-kereskedelmi SEO trend az ünnepekre

Habár épp, hogy véget ért a nyár, sokan már most az év végi ünnepi szezonra igyekeznek felkészíteni marketingstratégiájukat. A SEO, vagyis a keresőoptimalizálás természetesen idén is nélkülözhetetlen lesz az olyan márkák számára, amelyek szeretnék láthatóbbá tenni magukat az ünnepi vásárlók előtt.

A legfontosabb marketing stratégia: helyi egészségügyi SEO
2022-09-20

A helyi egészségügyi SEO alapjai

A helyi egészségügyi SEO az az orvosok, klinikák és kórházak egyik legfontosabb marketingstratégiája, amivel ezek a szolgáltatók láthatóbbá tehetik magukat a közelben kereső felhasználók, vagyis lehetséges pácienseik számára.  

helyi seo tippek
2022-09-15

A helyi SEO 5 alapfeltétele

A helyi SEO, azaz helyi keresőoptimalizálás segítségével a közeledben keresgélő felhasználóknak népszerűsítheted vállalatodat. A helyi SEO-val általában a Google felületét szokás megcélozni, de más keresőmotorokra is lehet helyileg optimalizálni. A keresőoptimalizálás e formája az online marketing egyik leghatékonyabb ágazata, amivel elérheted, hogy tartalmaid a kívánt keresésekre jelenjenek meg ideális ügyfeleid számára.

Plasztikai sebészeti webdesign elvek: Ezekre figyelj!
2022-09-13

3 alapvető webdesign elv plasztikai sebészeknek

Ha van egy színvonalas plasztikai sebészeted, akkor azt manapság csupán fél sikerként könyvelheted el. Az internet modern világában ezt a színvonalat webhelyednek is tükröznie kell, ráadásul nem csak megjelenésében, hanem működésében is. Hiába vagy tele plasztikai sikertörténetekkel, ha nem használod fel ezeket sebészeted webhelyén. Egy ilyen profinak, mint neked hasonlóan profi online jelenlétre is szüksége lesz, aminek a központja minden esetben egy jól kialakított, modern webhely. Akár egy új webhelyet szeretnél létrehozni sebészeted számára, akár a meglévőt tervezed felújítani, az alábbi elveket már az első lépéstől kezdve szem előtt kell tartanod.  

Fogászati Facebook hirdetések: Tippek a sikerért!
2022-09-06

Így szerezz több fogászati pácienst a Facebook hirdetésekkel

A Facebook a világ legnagyobb közösségi platformja, amelyet a legtöbb magyar felhasználó is napi szinten meglátogat. Ennek köszönhetően a Facebook egy remek páciensforrás lehet bármely fogászat számára, amiben sokat segíthetnek a platform fizetett hirdetései. Ezek a reklámok hívásra ösztönözhetik az érdeklődőket, akik rögtön az alkalmazásból tárcsázhatják rendelődet (vagy eljuthatnak egy olyan oldalra, ahol megtalálják telefonszámodat). Fogászati marketingesként jól tudod, hogy mennyire értékes csatornát is jelentenek ezek a hívások egy praxis számára, hiszen sokkal kedvezőbb arányban konvertálnak, mint a webes érdeklődők. Az alábbi fogászati Facebook marketing tippek segítenek a legtöbbet kihozni hirdetéseidből.  

15 év, közel 500 sikeres tanácsadási projekt,
több, mint 100 vállalkozás komplett online marketingje.
Legyen a Tied a következő sikertörténetünk!

Jelentkezz auditunkra még ma!