SEO Audit és stratégia | Marketing Professzorok

2002

óta foglalkozunk SEO-val

150+

SEO vállalati siker

10

fős SEO csapat cégednek

SEO audit átvilágítás

Miért olyan fontosak a SEO auditok?

Nem most kezdtük: vannak kollégáink, akik 7-10 éve velünk dolgoznak, mégsem estünk ki a ritmusból – a Z generáció tagjai is ott ülnek az asztal másik felén.


Egy webhely általános „egészségét” mind belső, mind külső használhatóság szempontjából ajánlott rendszeresen elemezni. Ellenőrizned kell többek között a webhelytérképet, a horgonyszövegeket, és még a közösségi platformokat is. A betöltési idő az egyik legfontosabb tényező felhasználói élmény szempontjából, így arra is fokozott figyelmet kell fordítanod. 

A SEO auditok azt is segítenek kideríteni, hogy nem sérti-e webhelyed a Google irányelveit, ami alacsonyabb rangsorolást eredményez majd. A Google számos apróság miatt szabhat ki büntetéseket, és egy SEO szakember segítsége nélkül nagyon nehéz lehet rátalálni ezekre a hibákra, és orvosolni őket. 

Egy teljeskörű SEO audit nagyon összetett, technikai jellegű feladat, minden SEO ügynökségnek meg van a maga módszere, technikái és know-howja. 

SEO auditot legalább évente érdemes tartani, azonban a SEO eredményeit naponta érdemes monitorozni (kulcsszó pozíciók, SERP).
 

 Készen állsz rá, hogy megtudd, mi tartja vissza a weboldalad?

 
Kérd a SEO auditot – érthetően, rád szabva.
Mi megnézzük, miért nem vagy elöl a Google-ben – te eldöntöd, hogy lépsz-e.
 
Kérem az auditot
 
SEO

Miket kell ellenőrizni egy SEO audit során?

Minden ügyfelünket úgy kezeljük, ahogy mi is szeretnénk, hogy minket kezeljenek: figyelemmel, türelemmel és szakértelemmel.


Íme csupán néhány a legfontosabb tényezők közül, amelyeket ellenőrizni kell egy SEO audit során: 
 
  • Kulcsszavak: Az audit segít kideríteni, hogy megfelelő (releváns, hatékony stb.) kulcsszavakat használsz-e tartalmaidban, és általánosságban webhelyeden. 
  • LSI: Az LSI a felhasználók által indított keresések kontextusára és szándékára utal. Ahogy a technológia (főleg a mesterséges intelligencia) egyre fejlődik, úgy a keresőmotorok is egyre jobban megértik majd a felhasználók kereséseit, hogy a legrelevánsabb tartalmakat válogathassák össze számukra. Ehhez többek között a másodlagos és a long-tail kulcsszavakat is ellenőrzik. 
  • Organikus rangsorolás: Egy SEO audit segít kideríteni, hogy milyen jól rangsorolsz (milyen pozíciókban jelensz meg) a különböző keresésekre. Ha több előkelő pozíciót is sikerült megszerezned, akkor akár csökkentheted is a fizetett hirdetésekre fordított összegeket. 
  • Versenyelemzés: Versenytársaid is ugyan úgy foglalkoznak a rendszeres SEO auditokkal, tehát saját ellenőrzéseid segítenek biztosítani hogy lépést tarthass velük, vagy megőrizd versenyelőnyödet a keresőtalálati oldalakon. Egy kiterjesztett SEO audit során továbbá versenytársaid stratégiáját is ellenőrizned kell. 
  • Ágazati trendek: A SEO auditokat mindig az aktuális ágazati trendek kontextusában kell elvégezni. Ez segít majd releváns tartalomötleteket találni, illetve kideríteni, hogy márkádat más webhelyeken is emlegetik-e (és hogyan). 
  • Technikai háttér: Az audit során a webhely technikai hátterét is ellenőrizni kell, ami többek között a weboldalak forráskódját, a beépülő modulokat, a webtárhelyt és magát a szervert jelenti. Egy lassú, hibás, kényelmetlen felhasználói élményt nyújtó webhely nem számíthat magas rangsorolásra a keresőmotoroktól. 
  

SEO

Segítünk jobban látni, mitől (nem) működik a weboldalad – tapasztalattal, emberséggel és valódi megoldásokkal.

 

Mit tartalmaz egy SEO audit nálunk?

 
Egy audit nálunk nem csak egy hosszú lista hibákról – hanem átlátható helyzetkép arról, hol tart most a weboldalad, és mitől működhetne jobban.
 

1. Technikai átvilágítás

 
Megnézzük, milyen állapotban van a weboldalad „motorháztető alatt”:

– Milyen gyorsan tölt be?
– Működnek-e a linkek, nincsenek-e hibás oldalak vagy duplikációk?
– Olvasható-e az oldal szerkezete a Google számára?

Ha szeretnéd, nemcsak egyszeri auditot végzünk, hanem folyamatosan figyeljük a változásokat és havonta riportálunk is.

Vélemény ügyfelünktől

Évek óta kapunk segítséget, támogatást, áruházas szolgáltatást a Marketing Professzoroktól. Hálásak vagyunk a profi csapat munkájukért. Csak ajánlani tudjuk szolgáltatásukat, hozzáértésüket, gyorsaságukat. Köszönjük!

www.tomitesgyar.hu

2. Tartalom és kulcsszavak


Átvilágítjuk, hogyan teljesít a weboldalad tartalma:

– Jól van-e megírva?
– Használja-e a megfelelő kulcsszavakat?
– Van-e elég friss és hasznos anyag?

Ha hiányosságokat találunk, igény szerint tartalomgyártásban is segítünk – akár előre megtervezett tematika alapján.
 

3. Webhelystruktúra és navigáció


Egy jó weboldal átlátható, könnyen bejárható – ez nemcsak a felhasználók, hanem a keresőrobotok szempontjából is kulcsfontosságú.

– Ellenőrizzük az URL-ek felépítését
– Megnézzük, elérhetők-e a legfontosabb oldalak 1-2 kattintással
– Vizsgáljuk a belső linkeket és a logikai kapcsolatokat is
 

4. Meta adatok és tagek


A Google (és a felhasználók) az első benyomás alapján döntenek – ebben kulcsszerepe van a title és description tageknek.

– Rövid, egyedi, kulcsszót is tartalmazó címeket nézünk
– Hatékony leírásokat javasolunk
– Ellenőrizzük a képekhez tartozó alt tageket és a kanonikus címkéket is
 

5. Visszahivatkozási profil


Megnézzük, milyen weboldalak hivatkoznak rád – és ezek segítik-e vagy épp rontják a SEO-dat.

– Elemezzük a minőséget, témát és hivatkozási struktúrát
– Javaslatokat adunk a javításra, ha szükséges
 

+1. Eszközök, amiket használunk


Nem sablon alapján dolgozunk: saját fejlesztésű Jarvis SEO szoftverünk mellett iparági csúcseszközökkel vizsgáljuk az oldalad (Screaming Frog, Semrush, Google Search Console, PageSpeed, Majestic stb.). 
 

Online marketing blog

Tudásunk naprakész, melyből ügyfeleink profitálnak

15 év, közel 500 sikeres tanácsadási projekt, több, mint 100 vállalkozás komplett online marketingje.

Legyen a Tiéd a következő sikertörténetünk!




Jelentkezz auditunkra még ma!

Marketing Professzorok

Kérje ajánlatunkat!