
Miért olyan fontosak a SEO auditok?
Nem most kezdtük: vannak kollégáink, akik 7-10 éve velünk dolgoznak, mégsem estünk ki a ritmusból – a Z generáció tagjai is ott ülnek az asztal másik felén.
Egy webhely általános „egészségét” mind belső, mind külső használhatóság szempontjából ajánlott rendszeresen elemezni. Ellenőrizned kell többek között a webhelytérképet, a horgonyszövegeket, és még a közösségi platformokat is. A betöltési idő az egyik legfontosabb tényező felhasználói élmény szempontjából, így arra is fokozott figyelmet kell fordítanod.
A SEO auditok azt is segítenek kideríteni, hogy nem sérti-e webhelyed a Google irányelveit, ami alacsonyabb rangsorolást eredményez majd. A Google számos apróság miatt szabhat ki büntetéseket, és egy SEO szakember segítsége nélkül nagyon nehéz lehet rátalálni ezekre a hibákra, és orvosolni őket.
Egy teljeskörű SEO audit nagyon összetett, technikai jellegű feladat, minden SEO ügynökségnek meg van a maga módszere, technikái és know-howja.
SEO auditot legalább évente érdemes tartani, azonban a SEO eredményeit naponta érdemes monitorozni (kulcsszó pozíciók, SERP).
Készen állsz rá, hogy megtudd, mi tartja vissza a weboldalad?
Kérd a SEO auditot – érthetően, rád szabva.
Mi megnézzük, miért nem vagy elöl a Google-ben – te eldöntöd, hogy lépsz-e.
Mi megnézzük, miért nem vagy elöl a Google-ben – te eldöntöd, hogy lépsz-e.