16 brilliáns logó, amelyek magukért beszélnek

Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints!

16 brilliáns logó, amelyek magukért beszélnek

Máté Beatrix

szerző:
Máté Beatrix

Milyen a jó logó? Sokan teszik fel ezt a kérdést amikor cégük arculatát kezdik kialakítani. A logó nagyon fontos, sőt meghatározója lehet a céges arculatnak. Legyen kreatív, figyelemfelkeltő, ugyanakkor nem túl bonyolult ahhoz, hogy könnyen megjegyezhető legyen. 

Sagi Haviv elmondása alapján, akinek cégéhez olyan logók fűzödnek, mint a National Geographic, NBC, Harper Collins, Mobile, a végleges logótervek nem mindig szerelem első látásra, sőt gyakran nem nyerik el a megrendelő tetszését sem. 

 

A logók ára 0-tól a több milliárd (!!) forintos összegig is terjedhetnek. A legnagyobb cégek, mint a Microsoft, Google, Coca-Cola cégen belüli csapattal oldják meg a tervezést, ezért külön költségként nem tüntetik fel sehol. 

 

De olyan világ szerte ismert logók, mint a Twitter, vagy Nike sem kerültek többe, mint pár tiz dollár. Hozzátesszük a NIKE esetében az első logó tervek 1971-ben készültek. De mindez eltörpül amellett az óriási összeg mellett, amelyet a világ legdrágább logojáért fizettek ki. A Symantec mintegy 358 milliárd forintnak megfelelő összeget fizetett ki új logójáért. 

 

Sokszor elég egy új betűtípus, egy ötletes forma és máris kész a tökéletes logó. Sok logót azért szeretünk, mert elrejti, kifejezi mindazt, amivel a cég foglalkozik. Most ezekből a megoldásokból szemezgettünk :

 

 

 


Értesülj elsőkézből legfrisseb híreinkről

Ha szeretnél még többet olvasni a témában,
iratkozz fel hogy azonnal értesülj legújabb cikkeinkről!

Ha hasznosnak találtad cikkemet, oszd meg ismerőseiddel is!


Még több cikk a témában

SEO nélkülözhetetlen elemei
2022-09-29

A keresőoptimalizálás 5 nélkülözhetetlen eleme

Az online kereskedők folyamatosan azt kutatják, hogy hogyan szerezhetnének még több forgalmat webáruházuk számára. Érdekes módon a keresőoptimalizálás, azaz a SEO gyakran elkerüli a figyelmüket. Ha azonban szeretnél a világ leglátogatottabb webhelyén (Google) megjelenni kínálatoddal, akkor muszáj leszel foglalkozni vele.

Mi azaz off-page SEO? Hogyan alkalmazd?
2022-09-27

Így segíti webhelyedet az off-page SEO

Amikor a keresőoptimalizálásról van szó, akkor a legtöbb on-page (vagy on-site) SEO feladat magától értetődő. Szükséged lesz egy nagy adag jó minőségű tartalomra, gondosan kiválogatott kulcsszavakra, néhány releváns belső hivatkozásra, és így tovább. De mi a helyzet az off-page SEO-val? Egyáltalán mit takar, és hogyan csinálhatod hatékonyan? Az alábbiakban többek között ezekre a kérdésekre kapsz választ!

SEO trendek az ünnepekre
2022-09-22

5 e-kereskedelmi SEO trend az ünnepekre

Habár épp, hogy véget ért a nyár, sokan már most az év végi ünnepi szezonra igyekeznek felkészíteni marketingstratégiájukat. A SEO, vagyis a keresőoptimalizálás természetesen idén is nélkülözhetetlen lesz az olyan márkák számára, amelyek szeretnék láthatóbbá tenni magukat az ünnepi vásárlók előtt.

A legfontosabb marketing stratégia: helyi egészségügyi SEO
2022-09-20

A helyi egészségügyi SEO alapjai

A helyi egészségügyi SEO az az orvosok, klinikák és kórházak egyik legfontosabb marketingstratégiája, amivel ezek a szolgáltatók láthatóbbá tehetik magukat a közelben kereső felhasználók, vagyis lehetséges pácienseik számára.  

helyi seo tippek
2022-09-15

A helyi SEO 5 alapfeltétele

A helyi SEO, azaz helyi keresőoptimalizálás segítségével a közeledben keresgélő felhasználóknak népszerűsítheted vállalatodat. A helyi SEO-val általában a Google felületét szokás megcélozni, de más keresőmotorokra is lehet helyileg optimalizálni. A keresőoptimalizálás e formája az online marketing egyik leghatékonyabb ágazata, amivel elérheted, hogy tartalmaid a kívánt keresésekre jelenjenek meg ideális ügyfeleid számára.

Plasztikai sebészeti webdesign elvek: Ezekre figyelj!
2022-09-13

3 alapvető webdesign elv plasztikai sebészeknek

Ha van egy színvonalas plasztikai sebészeted, akkor azt manapság csupán fél sikerként könyvelheted el. Az internet modern világában ezt a színvonalat webhelyednek is tükröznie kell, ráadásul nem csak megjelenésében, hanem működésében is. Hiába vagy tele plasztikai sikertörténetekkel, ha nem használod fel ezeket sebészeted webhelyén. Egy ilyen profinak, mint neked hasonlóan profi online jelenlétre is szüksége lesz, aminek a központja minden esetben egy jól kialakított, modern webhely. Akár egy új webhelyet szeretnél létrehozni sebészeted számára, akár a meglévőt tervezed felújítani, az alábbi elveket már az első lépéstől kezdve szem előtt kell tartanod.  

15 év, közel 500 sikeres tanácsadási projekt,
több, mint 100 vállalkozás komplett online marketingje.
Legyen a Tied a következő sikertörténetünk!

Jelentkezz auditunkra még ma!