A Facebook pénzzel segíti a kisvállalkozásokat, hogy túléljék a koronavírus krízist - 100 millió dollárt szán erre a célre

Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints!

A Facebook indít egy 100 millió dolláros segélyprogramot, hogy segítsen a kisvállalkozásoknak megbírkózni a COVID-19 hatásaival

Czifra Zsófia

szerző:
Czifra Zsófia

A COVID-19 járvány nagy kihívásokat hoz magával számtalan aspektusban világszerte és a valóság az, hogy egyre csak rosszabb lesz a helyzet. Mivel a vakcina kifejlesztése még mindig hónapokra van és a vírus terjed a világ minden részén, nagy a valószínűsége, hogy hónapokon keresztül foglalkoznunk kell még vele, ami nagyon nagy hatással van sok szektorra és üzletre.

Ahhoz, hogy segítsen csökkenteni ezt a terhet, legalábbis néhány szervezet számára, a Facebook bejelentette, hogy indít egy 100 millió dolláros segélyprogramot, hogy segítsen 30.000 kisvállalkozásnak, 30 országban, támogatva azokat a közösséget, ahol a Facebook és a csapatai működnek.


Ahogy Sheryl Sandberg írja a Facebooktól:


A kisvállalkozások fontos részét képezik a közösségünknek és sok emberre, aki ezeket az üzleteket irányítja nagyon nagy hatással van a krízis – főleg, mivel egyre több és több ember marad otthon. Minél tovább áll fenn ez a vészhelyzet, annál nagyobb kockázatot rejt a kisvállalkozások számára, és a tulajdonosok és alkalmazottak megélhetésére vonatkozóan. Ezért jelentem ma be, hogy a Facebook 100 millió dollárt fektet abba, hogy segítsen 30.000 kisvállalkozásnak 30 országban, ahol az alkalmazottai élnek és dolgoznak. A Facebook egy külön oldalt is készített erre a célra.


És hogy ki kaphat a támogatásból? Nos, ez még nem 100%-ig tiszta.


A Facebook azt mondja, hogy több információt fog rendelkezésre bocsátani az elkövetkező hetekben és kezdi majd fogadni a jelentkezéseket a segélyre. Jelenleg az érdekelt üzletek feliratkozhatnak, hogy több információt tudjanak meg a programról, ahogy az oldal alján lévő feliratkozási lehetőségből lászik. Továbbá Sandberg azt is elmondta, hogy a Facebook továbbra is dolgozik azokon az egyéb opciókon, amikkel segíthet a vállalkozásoknak eligazodni és reagálni a vírus kirobbanására és a számtalan kihívás ellenére is életben maradni.


Annak érdekében, hogy további segítséget biztosítson, a Facebook:


o    Elindított egy üzleti erőforrás hubot, aminek a célja, hogy támogatást nyújtson minden vállalkozásnak, amire hatással van a koronavírus kitörése – közvetve vagy közvetlenül –, ahol tippeket és linkeket biztosítanak, hogy segítsenek eligazodni annak hatásain és további működésükben. Erőforrásokkal és ajánlásokkal segítik a kisvállalkozásokat, hogy kapcsolatban maradhassanak a vásárlóikkal és az üzletük ne menjen tönkre – ideértve alapvető tippek megosztását, amit azonnal tenni kell, vagy meg kellene fontolni. Mint például:


5 lépés, amit ma megtehetsz

 

  • Tartsd magad biztonságban és jól informáltan
  • Maradj kapcsolatban a fogyasztóiddal
  • Próbálj online eseményeket tartani
  • Készíts egy ügyfélszolgálati tervet
  • Biztosíts egy listát a gyakran ismételt kérdésekről (GYIK)


o    Megkezdte a munkát új virtuális képzési programokon, hogy támogassák az üzletek működését a megváltozott körülmények között a COVID-19 okozta lezárások, karanténok miatt
o    Felállított egy új stratégiát arra vonatkozóan, hogy hogyan tarthat virtuális tréningeket a vállalkozásoknak az egész világon
o    Elkezdett dolgozni az új Facebook Blueprint anyagokon, különös tekintettel a távmunkára és a csapatok távoli irányítására vonatkozóan.


Továbbá a Facebook Journalism Project társul a Lenfest Institute for Journalism és a Local Media Association szervezetekkel, és felajánl 1 millió dollárnyi támogatást a helyi hírszervezeteknek az Egyesült Államokban és Kanadában, hogy újságíróik támogassák a közösséget valós, releváns hírekkel és frissítésekkel.


Persze azt hozzá kell tenni, hogy a Facebooknak 2019-ben 71 milliárd dolláros bevétele volt, ehhez képest az a 100 millió dollár nem olyan hatalmas összeg, de nagyon is jelentős lesz azoknak, akik kapnak belőle – és még egyszer, a koronavírus helyzet valószínűleg hónapokig elhúzódik és sok kisvállalkozásra nagyon nagy hatással lesz.
Ha a Facebook támogatása segíthet néhánynak fennmaradni és sikeresen tovább működni, az már egy nagy győzelem.


Értesülj elsőkézből legfrisseb híreinkről

Ha szeretnél még többet olvasni a témában,
iratkozz fel hogy azonnal értesülj legújabb cikkeinkről!

Ha hasznosnak találtad cikkemet, oszd meg ismerőseiddel is!


Még több cikk a témában

Marketingest keresünk - marketinges állásajánlat
2021-03-22

Marketingest keresünk - marketinges állásajánlat

Milyen hülye megfogalmazás már ez, hogy marketingest keresünk… Kit kerestek igazából? Miért nem írjátok le pontosan? Mutatom...  

SEO trendek az ünnepekre
2022-09-22

5 e-kereskedelmi SEO trend az ünnepekre

Habár épp, hogy véget ért a nyár, sokan már most az év végi ünnepi szezonra igyekeznek felkészíteni marketingstratégiájukat. A SEO, vagyis a keresőoptimalizálás természetesen idén is nélkülözhetetlen lesz az olyan márkák számára, amelyek szeretnék láthatóbbá tenni magukat az ünnepi vásárlók előtt.

A legfontosabb marketing stratégia: helyi egészségügyi SEO
2022-09-20

A helyi egészségügyi SEO alapjai

A helyi egészségügyi SEO az az orvosok, klinikák és kórházak egyik legfontosabb marketingstratégiája, amivel ezek a szolgáltatók láthatóbbá tehetik magukat a közelben kereső felhasználók, vagyis lehetséges pácienseik számára.  

helyi seo tippek
2022-09-15

A helyi SEO 5 alapfeltétele

A helyi SEO, azaz helyi keresőoptimalizálás segítségével a közeledben keresgélő felhasználóknak népszerűsítheted vállalatodat. A helyi SEO-val általában a Google felületét szokás megcélozni, de más keresőmotorokra is lehet helyileg optimalizálni. A keresőoptimalizálás e formája az online marketing egyik leghatékonyabb ágazata, amivel elérheted, hogy tartalmaid a kívánt keresésekre jelenjenek meg ideális ügyfeleid számára.

Plasztikai sebészeti webdesign elvek: Ezekre figyelj!
2022-09-13

3 alapvető webdesign elv plasztikai sebészeknek

Ha van egy színvonalas plasztikai sebészeted, akkor azt manapság csupán fél sikerként könyvelheted el. Az internet modern világában ezt a színvonalat webhelyednek is tükröznie kell, ráadásul nem csak megjelenésében, hanem működésében is. Hiába vagy tele plasztikai sikertörténetekkel, ha nem használod fel ezeket sebészeted webhelyén. Egy ilyen profinak, mint neked hasonlóan profi online jelenlétre is szüksége lesz, aminek a központja minden esetben egy jól kialakított, modern webhely. Akár egy új webhelyet szeretnél létrehozni sebészeted számára, akár a meglévőt tervezed felújítani, az alábbi elveket már az első lépéstől kezdve szem előtt kell tartanod.  

Fogászati Facebook hirdetések: Tippek a sikerért!
2022-09-06

Így szerezz több fogászati pácienst a Facebook hirdetésekkel

A Facebook a világ legnagyobb közösségi platformja, amelyet a legtöbb magyar felhasználó is napi szinten meglátogat. Ennek köszönhetően a Facebook egy remek páciensforrás lehet bármely fogászat számára, amiben sokat segíthetnek a platform fizetett hirdetései. Ezek a reklámok hívásra ösztönözhetik az érdeklődőket, akik rögtön az alkalmazásból tárcsázhatják rendelődet (vagy eljuthatnak egy olyan oldalra, ahol megtalálják telefonszámodat). Fogászati marketingesként jól tudod, hogy mennyire értékes csatornát is jelentenek ezek a hívások egy praxis számára, hiszen sokkal kedvezőbb arányban konvertálnak, mint a webes érdeklődők. Az alábbi fogászati Facebook marketing tippek segítenek a legtöbbet kihozni hirdetéseidből.  

15 év, közel 500 sikeres tanácsadási projekt,
több, mint 100 vállalkozás komplett online marketingje.
Legyen a Tied a következő sikertörténetünk!

Jelentkezz auditunkra még ma!