A Facebook pénzzel segíti a kisvállalkozásokat, hogy túléljék a koronavírus krízist - 100 millió dollárt szán erre a célre

A Facebook pénzzel segíti a kisvállalkozásokat a COVID-19 miatt

A Facebook indít egy 100 millió dolláros segélyprogramot, hogy segítsen a kisvállalkozásoknak megbírkózni a COVID-19 hatásaival

sdia Szerző:
sdia

A COVID-19 járvány nagy kihívásokat hoz magával számtalan aspektusban világszerte és a valóság az, hogy egyre csak rosszabb lesz a helyzet. Mivel a vakcina kifejlesztése még mindig hónapokra van és a vírus terjed a világ minden részén, nagy a valószínűsége, hogy hónapokon keresztül foglalkoznunk kell még vele, ami nagyon nagy hatással van sok szektorra és üzletre.

A Facebook pénzzel segíti a kisvállalkozásokat a COVID-19 miatt

Ahhoz, hogy segítsen csökkenteni ezt a terhet, legalábbis néhány szervezet számára, a Facebook bejelentette, hogy indít egy 100 millió dolláros segélyprogramot, hogy segítsen 30.000 kisvállalkozásnak, 30 országban, támogatva azokat a közösséget, ahol a Facebook és a csapatai működnek.


Ahogy Sheryl Sandberg írja a Facebooktól:


A kisvállalkozások fontos részét képezik a közösségünknek és sok emberre, aki ezeket az üzleteket irányítja nagyon nagy hatással van a krízis – főleg, mivel egyre több és több ember marad otthon. Minél tovább áll fenn ez a vészhelyzet, annál nagyobb kockázatot rejt a kisvállalkozások számára, és a tulajdonosok és alkalmazottak megélhetésére vonatkozóan. Ezért jelentem ma be, hogy a Facebook 100 millió dollárt fektet abba, hogy segítsen 30.000 kisvállalkozásnak 30 országban, ahol az alkalmazottai élnek és dolgoznak. A Facebook egy külön oldalt is készített erre a célra.


És hogy ki kaphat a támogatásból? Nos, ez még nem 100%-ig tiszta.


A Facebook azt mondja, hogy több információt fog rendelkezésre bocsátani az elkövetkező hetekben és kezdi majd fogadni a jelentkezéseket a segélyre. Jelenleg az érdekelt üzletek feliratkozhatnak, hogy több információt tudjanak meg a programról, ahogy az oldal alján lévő feliratkozási lehetőségből lászik. Továbbá Sandberg azt is elmondta, hogy a Facebook továbbra is dolgozik azokon az egyéb opciókon, amikkel segíthet a vállalkozásoknak eligazodni és reagálni a vírus kirobbanására és a számtalan kihívás ellenére is életben maradni.


Annak érdekében, hogy további segítséget biztosítson, a Facebook:


o    Elindított egy üzleti erőforrás hubot, aminek a célja, hogy támogatást nyújtson minden vállalkozásnak, amire hatással van a koronavírus kitörése – közvetve vagy közvetlenül –, ahol tippeket és linkeket biztosítanak, hogy segítsenek eligazodni annak hatásain és további működésükben. Erőforrásokkal és ajánlásokkal segítik a kisvállalkozásokat, hogy kapcsolatban maradhassanak a vásárlóikkal és az üzletük ne menjen tönkre – ideértve alapvető tippek megosztását, amit azonnal tenni kell, vagy meg kellene fontolni. Mint például:


5 lépés, amit ma megtehetsz

 

  • Tartsd magad biztonságban és jól informáltan
  • Maradj kapcsolatban a fogyasztóiddal
  • Próbálj online eseményeket tartani
  • Készíts egy ügyfélszolgálati tervet
  • Biztosíts egy listát a gyakran ismételt kérdésekről (GYIK)


o    Megkezdte a munkát új virtuális képzési programokon, hogy támogassák az üzletek működését a megváltozott körülmények között a COVID-19 okozta lezárások, karanténok miatt
o    Felállított egy új stratégiát arra vonatkozóan, hogy hogyan tarthat virtuális tréningeket a vállalkozásoknak az egész világon
o    Elkezdett dolgozni az új Facebook Blueprint anyagokon, különös tekintettel a távmunkára és a csapatok távoli irányítására vonatkozóan.


Továbbá a Facebook Journalism Project társul a Lenfest Institute for Journalism és a Local Media Association szervezetekkel, és felajánl 1 millió dollárnyi támogatást a helyi hírszervezeteknek az Egyesült Államokban és Kanadában, hogy újságíróik támogassák a közösséget valós, releváns hírekkel és frissítésekkel.


Persze azt hozzá kell tenni, hogy a Facebooknak 2019-ben 71 milliárd dolláros bevétele volt, ehhez képest az a 100 millió dollár nem olyan hatalmas összeg, de nagyon is jelentős lesz azoknak, akik kapnak belőle – és még egyszer, a koronavírus helyzet valószínűleg hónapokig elhúzódik és sok kisvállalkozásra nagyon nagy hatással lesz.
Ha a Facebook támogatása segíthet néhánynak fennmaradni és sikeresen tovább működni, az már egy nagy győzelem.

Online marketing blog

Tudásunk naprakész, melyből ügyfeleink profitálnak

15 év, közel 500 sikeres tanácsadási projekt, több, mint 100 vállalkozás komplett online marketingje.

Legyen a Tiéd a következő sikertörténetünk!




Jelentkezz auditunkra még ma!

Marketing Professzorok