A Facebook pénzzel segíti a kisvállalkozásokat, hogy túléljék a koronavírus krízist - 100 millió dollárt szán erre a célre

Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints!

A Facebook indít egy 100 millió dolláros segélyprogramot, hogy segítsen a kisvállalkozásoknak megbírkózni a COVID-19 hatásaival

Czifra Zsófia

szerző:
Czifra Zsófia

A COVID-19 járvány nagy kihívásokat hoz magával számtalan aspektusban világszerte és a valóság az, hogy egyre csak rosszabb lesz a helyzet. Mivel a vakcina kifejlesztése még mindig hónapokra van és a vírus terjed a világ minden részén, nagy a valószínűsége, hogy hónapokon keresztül foglalkoznunk kell még vele, ami nagyon nagy hatással van sok szektorra és üzletre.

Ahhoz, hogy segítsen csökkenteni ezt a terhet, legalábbis néhány szervezet számára, a Facebook bejelentette, hogy indít egy 100 millió dolláros segélyprogramot, hogy segítsen 30.000 kisvállalkozásnak, 30 országban, támogatva azokat a közösséget, ahol a Facebook és a csapatai működnek.


Ahogy Sheryl Sandberg írja a Facebooktól:


A kisvállalkozások fontos részét képezik a közösségünknek és sok emberre, aki ezeket az üzleteket irányítja nagyon nagy hatással van a krízis – főleg, mivel egyre több és több ember marad otthon. Minél tovább áll fenn ez a vészhelyzet, annál nagyobb kockázatot rejt a kisvállalkozások számára, és a tulajdonosok és alkalmazottak megélhetésére vonatkozóan. Ezért jelentem ma be, hogy a Facebook 100 millió dollárt fektet abba, hogy segítsen 30.000 kisvállalkozásnak 30 országban, ahol az alkalmazottai élnek és dolgoznak. A Facebook egy külön oldalt is készített erre a célra.


És hogy ki kaphat a támogatásból? Nos, ez még nem 100%-ig tiszta.


A Facebook azt mondja, hogy több információt fog rendelkezésre bocsátani az elkövetkező hetekben és kezdi majd fogadni a jelentkezéseket a segélyre. Jelenleg az érdekelt üzletek feliratkozhatnak, hogy több információt tudjanak meg a programról, ahogy az oldal alján lévő feliratkozási lehetőségből lászik. Továbbá Sandberg azt is elmondta, hogy a Facebook továbbra is dolgozik azokon az egyéb opciókon, amikkel segíthet a vállalkozásoknak eligazodni és reagálni a vírus kirobbanására és a számtalan kihívás ellenére is életben maradni.


Annak érdekében, hogy további segítséget biztosítson, a Facebook:


o    Elindított egy üzleti erőforrás hubot, aminek a célja, hogy támogatást nyújtson minden vállalkozásnak, amire hatással van a koronavírus kitörése – közvetve vagy közvetlenül –, ahol tippeket és linkeket biztosítanak, hogy segítsenek eligazodni annak hatásain és további működésükben. Erőforrásokkal és ajánlásokkal segítik a kisvállalkozásokat, hogy kapcsolatban maradhassanak a vásárlóikkal és az üzletük ne menjen tönkre – ideértve alapvető tippek megosztását, amit azonnal tenni kell, vagy meg kellene fontolni. Mint például:


5 lépés, amit ma megtehetsz

 

  • Tartsd magad biztonságban és jól informáltan
  • Maradj kapcsolatban a fogyasztóiddal
  • Próbálj online eseményeket tartani
  • Készíts egy ügyfélszolgálati tervet
  • Biztosíts egy listát a gyakran ismételt kérdésekről (GYIK)


o    Megkezdte a munkát új virtuális képzési programokon, hogy támogassák az üzletek működését a megváltozott körülmények között a COVID-19 okozta lezárások, karanténok miatt
o    Felállított egy új stratégiát arra vonatkozóan, hogy hogyan tarthat virtuális tréningeket a vállalkozásoknak az egész világon
o    Elkezdett dolgozni az új Facebook Blueprint anyagokon, különös tekintettel a távmunkára és a csapatok távoli irányítására vonatkozóan.


Továbbá a Facebook Journalism Project társul a Lenfest Institute for Journalism és a Local Media Association szervezetekkel, és felajánl 1 millió dollárnyi támogatást a helyi hírszervezeteknek az Egyesült Államokban és Kanadában, hogy újságíróik támogassák a közösséget valós, releváns hírekkel és frissítésekkel.


Persze azt hozzá kell tenni, hogy a Facebooknak 2019-ben 71 milliárd dolláros bevétele volt, ehhez képest az a 100 millió dollár nem olyan hatalmas összeg, de nagyon is jelentős lesz azoknak, akik kapnak belőle – és még egyszer, a koronavírus helyzet valószínűleg hónapokig elhúzódik és sok kisvállalkozásra nagyon nagy hatással lesz.
Ha a Facebook támogatása segíthet néhánynak fennmaradni és sikeresen tovább működni, az már egy nagy győzelem.


Értesülj elsőkézből legfrisseb híreinkről

Ha szeretnél még többet olvasni a témában,
iratkozz fel hogy azonnal értesülj legújabb cikkeinkről!

Ha hasznosnak találtad cikkemet, oszd meg ismerőseiddel is!


Még több cikk a témában

Marketingest keresünk - marketinges állásajánlat
2021-03-22

Marketingest keresünk - marketinges állásajánlat

Milyen hülye megfogalmazás már ez, hogy marketingest keresünk… Kit kerestek igazából? Miért nem írjátok le pontosan? Mutatom...  

Egészségügyi reklámcélzás: Hogyan célozzunk majd 2023-tól sütik nélkül?
2022-05-17

Reklámcélzás az egészségügyben a harmadik felek sütijei nélkül

A célzott hirdetések hosszú évek óta hatékony és eredményes marketingeszközöknek számítanak. Ehhez a marketingformához a közönségről összegyűjtött adatokra van szükség, amit a marketingesek mindezidáig olyan harmadik felektől szerezhettek be, mint a Google vagy az Apple. Ezeket az adatokat sütik formájában gyűjtötték össze, így kapták a nevüket a „harmadik felektől származó sütik”. Mindez azonban hamarosan (várhatóan 2023-ban) megváltozik, és a hirdetőknek fel kell készülniük egy olyan környezetre, amelyben többé nem férhetnek hozzá ezekhez az értékes adatokhoz. De egész pontosan milyen harmadik felektől származó adatokról van szó és miért tagadják meg a cégóriások a hozzáférést ezekhez az információkhoz? Az alábbiakban ezekre és hasonló fontos kérdésekre találsz választ!

webáruház működése
2022-05-12

Hogy működik egy webáruház?

Az internet korában mindenkinek lehetősége van arra, hogy online környezetben értékesítsen. Legyen szó kézműves alkotásokról, vagy egy kisebb-nagyobb cég termékeiről, az online vásárlás manapság annyira elterjedt, hogy sokak számára az új normává vált.

Hogyan elemezzük megfelelően adatainkat az egészségügyben?
2022-05-10

Az egészségügyi adatelemzés problémái és megoldásai

A mai modern világban az egészségügyi szolgáltatók tisztában vannak vele, hogy az adatok részletes ismerete a tájékozott klinikai döntéshozás egyik alapfeltétele. Sok szervezet számára azonban még ennek ellenére is kihívást jelent az adatelemző eszközök hatékony alkalmazása. Szóval miért éri meg foglalkozni az egészségügyi adatelemzéssel, és milyen problémákra kínál megoldást a különböző szolgáltatóknak és szervezeteknek? Az alábbiakban ezekre olvashatsz néhány példát.

Integrált marketing az egészségügyben: Mi ez pontosan?
2022-05-03

Mi az az integrált marketing (és miért olyan fontos egy egészségügyi...

A cégvezetők minden iparágban tisztában vannak vele, hogy a morálnak mindig felülről kell érkeznie. Amikor a vezetőség összehangoltan végzi munkáját és együttes erővel tesznek azért, hogy közös üzenetük az egész céget átjárja, akkor ezzel hűséget, bizalmat és magabiztosságot ébresztenek alkalmazottjaikban saját márkájuk, küldetésük és céljaik iránt. Ideális esetben a marketing aztán ezt az üzenetet továbbítja a cég célközönségének. A marketing azonban manapság egyszerre számos csatornán és többféle formátumban zajlik, és sok márkának nehezére esik olyan üzeneteket megfogalmaznia, amelyet az összes ilyen csatornán képesek lennének terjeszteni. Ez a helyzet szedett-vetett marketinget, egymással össze nem függő...

első webshop eladás
2022-04-28

Így add el első termékedet webáruházadban

Ha épp most készült el online üzleted, akkor minden bizonnyal készen állsz az értékesítésre – a kérdés csak az, hogy mi legyen az első lépés…

15 év, közel 500 sikeres tanácsadási projekt,
több, mint 100 vállalkozás komplett online marketingje.
Legyen a Tied a következő sikertörténetünk!

Jelentkezz auditunkra még ma!