Online marketing eszközök, tippek kisvállalkozásoknak - 7+1 online marketing tipp 2018-ra

Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints!

Online marketing tippek kisvállalkozásoknak

Czifra Zsófia

szerző:
Czifra Zsófia

A kisvállalkozások és helyi cégek sokáig nagy hátrányban álltak a nemzetközi vállalatokkal szemben, hiszen költségvetésük nem engedett meg akkora publicitást, mint amit a „nagyobb játékosok” élvezhettek.

 

Az online marketing megjelenése egy új korszakot indított, ahol mindenki egyenlő esélyekkel indul a forgalomért folyó végtelen versenyben. Ha történetesen egy kisebb cég vagy vállalkozás vezetője, esetleg marketingfelelőse vagy, akkor a digitális marketing az a pálya, amin labdába rúghatsz a nagyok mellett. A következő tippekkel ebben szeretnénk segíteni!

1. Optimalizálj mobilra

Láttad a buszon, láttad a munkahelyen, a parkban, és láttad otthon – az emberek megállás nélkül a mobiltelefonjaikat bújják. 10 internetezőből 8 mobilkészüléken keresztül használja a világhálót, erre pedig a Google is felfigyelt. 2018 óta a keresőóriás előnyben részesíti (értsd: jobb pozícióba helyezi a találatok között) a mobilbarát webhelyeket. Ne maradj le, haladj a korral!

 

2. Foglalkozz vendégcikkek írásával

A vendégcikkek kiváló eszközei lehetnek a forgalom bevonzásának, és a bennük elhelyezett hivatkozások még a keresőoptimalizálásban is segítenek. Ne csüggedj, ha a közönség
nem kezd azonnal webhelyedre özönleni, miután megjelent vendégcikked egy másik blogon – könnyen lehet, hogy hetek, hónapok múlva azon kapod magad, hogy forgalmad nagy része ezen a cikkeken keresztül érkezik.

 

3. Használd a Facebook Hirdetéskezelőjét

Sajnos a Facebookon egyre nehezebb organikusan elérni a célközönségedet. Ha szeretnéd tartalmaidat láthatóbbá tenni a Facebookozók számára, akkor kénytelen leszel fizetett hirdetésekhez folyamodni.

 

A Facebook hirdetési felülete elsőre talán bonyolultnak tűnhet, de nem érdemes visszariadni tőle. Épp a célzások, különféle formátumok és lehetőségek miatt olyan, amilyen. Barátkozz a Facebook Hirdetéskezelővel, meglátod, nem is olyan nehéz, mint elsőre gondoltad.

 

4. Tedd egyedivé LinkedIn profilodat

A LinkedIn-t ma már nem érdemes kihagyni a közösségi média felületek közül, ahol jelen vagy. Néhány egyszerű szimbólum használatával könnyedén egyedivé varázsolhatod profilodat, készíthetsz felsorolást, vagy csupán figyelemfelkeltő szövegeket alkothatsz. Posztolj rendszeresen, légy jelen!

 

5. Optimalizáld LinkedIn profilodat

Ahogy minden közösségi média felület, úgy a LinkedIn is segíthet webhelyed SEO-jában is – helyezz el igényes horgonyszöveges visszahivatkozásokat profilodon. Saját webhelyed hivatkozásának horgonyszövege szabadon módosítható – ezt a profil kapcsolati információs felületén, egy „egyéb/other” részben teheted meg.

 

6. Állíts be automata válaszadókat az e-mailezőknek

Amikor valaki feliratkozik hírleveledre, érdemes azonnal egy e-mailt küldeni neki, ami visszaigazolja és megköszöni feliratkozását. Persze nem ülhetsz 24/7 a számítógép előtt, hogy mindenkinek személyes e-mailt írj – itt lépnek képbe az automata válaszadó rendszerek.

 

Az ilyen eszközök segítségével beállíthatod, hogy a feliratkozók/ügyfelek automatikus üzeneteket kapjanak, valahányszor egy adott lépést megtesznek webhelyeden. A megtekintett termékeik alapján például különleges, személyre szabott ajánlatokat is küldhetsz nekik – természetesen automatikusan.

 

7. Ne becsüld alá a Twitter hirdetéseket

A Twitter jelentősége folyamatosan erősödik – önmagában is, pláne napjainkban, amikor a Facebook organikus elérései folyamatosan csökkennek – natív hirdetései pedig sokat segíthetnek online jelenléted megerősítésében. Célozd meg velük célközönségedet, vagy éppen versenytársad követőit, és nézd, ahogy egyre többen követik be profilodat, és érkeznek webhelyedre.

 

8. Használd ki a remarketing nyújtotta lehetőségeket

A remarketing lényege, hogy olyan személyek felé kommunikálod üzeneteidet, akik korábban már valamilyen módon érdeklődésüket fejezték ki termékeid/szolgáltatásaid/tartalmaid iránt – például rákattintottak egy hirdetésedre, böngészték webáruházadat, elolvasták egy blogbejegyzésedet, stb.

 

A remarketing nagy előnye, hogy újracélzott hirdetéseid nagyobb valószínűséggel találnak majd érdeklődő felhasználókra, mint hagyományos hirdetéseid. A Facebook, a Google, és más nagyobb hirdetési platformok is kínálnak remarketing funkciókat.


Értesülj elsőkézből legfrisseb híreinkről

Ha szeretnél még többet olvasni a témában,
iratkozz fel hogy azonnal értesülj legújabb cikkeinkről!

Ha hasznosnak találtad cikkemet, oszd meg ismerőseiddel is!


Még több cikk a témában

SEO nélkülözhetetlen elemei
2022-09-29

A keresőoptimalizálás 5 nélkülözhetetlen eleme

Az online kereskedők folyamatosan azt kutatják, hogy hogyan szerezhetnének még több forgalmat webáruházuk számára. Érdekes módon a keresőoptimalizálás, azaz a SEO gyakran elkerüli a figyelmüket. Ha azonban szeretnél a világ leglátogatottabb webhelyén (Google) megjelenni kínálatoddal, akkor muszáj leszel foglalkozni vele.

Mi azaz off-page SEO? Hogyan alkalmazd?
2022-09-27

Így segíti webhelyedet az off-page SEO

Amikor a keresőoptimalizálásról van szó, akkor a legtöbb on-page (vagy on-site) SEO feladat magától értetődő. Szükséged lesz egy nagy adag jó minőségű tartalomra, gondosan kiválogatott kulcsszavakra, néhány releváns belső hivatkozásra, és így tovább. De mi a helyzet az off-page SEO-val? Egyáltalán mit takar, és hogyan csinálhatod hatékonyan? Az alábbiakban többek között ezekre a kérdésekre kapsz választ!

SEO trendek az ünnepekre
2022-09-22

5 e-kereskedelmi SEO trend az ünnepekre

Habár épp, hogy véget ért a nyár, sokan már most az év végi ünnepi szezonra igyekeznek felkészíteni marketingstratégiájukat. A SEO, vagyis a keresőoptimalizálás természetesen idén is nélkülözhetetlen lesz az olyan márkák számára, amelyek szeretnék láthatóbbá tenni magukat az ünnepi vásárlók előtt.

A legfontosabb marketing stratégia: helyi egészségügyi SEO
2022-09-20

A helyi egészségügyi SEO alapjai

A helyi egészségügyi SEO az az orvosok, klinikák és kórházak egyik legfontosabb marketingstratégiája, amivel ezek a szolgáltatók láthatóbbá tehetik magukat a közelben kereső felhasználók, vagyis lehetséges pácienseik számára.  

helyi seo tippek
2022-09-15

A helyi SEO 5 alapfeltétele

A helyi SEO, azaz helyi keresőoptimalizálás segítségével a közeledben keresgélő felhasználóknak népszerűsítheted vállalatodat. A helyi SEO-val általában a Google felületét szokás megcélozni, de más keresőmotorokra is lehet helyileg optimalizálni. A keresőoptimalizálás e formája az online marketing egyik leghatékonyabb ágazata, amivel elérheted, hogy tartalmaid a kívánt keresésekre jelenjenek meg ideális ügyfeleid számára.

Plasztikai sebészeti webdesign elvek: Ezekre figyelj!
2022-09-13

3 alapvető webdesign elv plasztikai sebészeknek

Ha van egy színvonalas plasztikai sebészeted, akkor azt manapság csupán fél sikerként könyvelheted el. Az internet modern világában ezt a színvonalat webhelyednek is tükröznie kell, ráadásul nem csak megjelenésében, hanem működésében is. Hiába vagy tele plasztikai sikertörténetekkel, ha nem használod fel ezeket sebészeted webhelyén. Egy ilyen profinak, mint neked hasonlóan profi online jelenlétre is szüksége lesz, aminek a központja minden esetben egy jól kialakított, modern webhely. Akár egy új webhelyet szeretnél létrehozni sebészeted számára, akár a meglévőt tervezed felújítani, az alábbi elveket már az első lépéstől kezdve szem előtt kell tartanod.  

15 év, közel 500 sikeres tanácsadási projekt,
több, mint 100 vállalkozás komplett online marketingje.
Legyen a Tied a következő sikertörténetünk!

Jelentkezz auditunkra még ma!