Online marketing eszközök, tippek kisvállalkozásoknak - 7+1 online marketing tipp 2018-ra

Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints!

Online marketing tippek kisvállalkozásoknak

Czifra Zsófia

szerző:
Czifra Zsófia

A kisvállalkozások és helyi cégek sokáig nagy hátrányban álltak a nemzetközi vállalatokkal szemben, hiszen költségvetésük nem engedett meg akkora publicitást, mint amit a „nagyobb játékosok” élvezhettek.

 

Az online marketing megjelenése egy új korszakot indított, ahol mindenki egyenlő esélyekkel indul a forgalomért folyó végtelen versenyben. Ha történetesen egy kisebb cég vagy vállalkozás vezetője, esetleg marketingfelelőse vagy, akkor a digitális marketing az a pálya, amin labdába rúghatsz a nagyok mellett. A következő tippekkel ebben szeretnénk segíteni!

1. Optimalizálj mobilra

Láttad a buszon, láttad a munkahelyen, a parkban, és láttad otthon – az emberek megállás nélkül a mobiltelefonjaikat bújják. 10 internetezőből 8 mobilkészüléken keresztül használja a világhálót, erre pedig a Google is felfigyelt. 2018 óta a keresőóriás előnyben részesíti (értsd: jobb pozícióba helyezi a találatok között) a mobilbarát webhelyeket. Ne maradj le, haladj a korral!

 

2. Foglalkozz vendégcikkek írásával

A vendégcikkek kiváló eszközei lehetnek a forgalom bevonzásának, és a bennük elhelyezett hivatkozások még a keresőoptimalizálásban is segítenek. Ne csüggedj, ha a közönség
nem kezd azonnal webhelyedre özönleni, miután megjelent vendégcikked egy másik blogon – könnyen lehet, hogy hetek, hónapok múlva azon kapod magad, hogy forgalmad nagy része ezen a cikkeken keresztül érkezik.

 

3. Használd a Facebook Hirdetéskezelőjét

Sajnos a Facebookon egyre nehezebb organikusan elérni a célközönségedet. Ha szeretnéd tartalmaidat láthatóbbá tenni a Facebookozók számára, akkor kénytelen leszel fizetett hirdetésekhez folyamodni.

 

A Facebook hirdetési felülete elsőre talán bonyolultnak tűnhet, de nem érdemes visszariadni tőle. Épp a célzások, különféle formátumok és lehetőségek miatt olyan, amilyen. Barátkozz a Facebook Hirdetéskezelővel, meglátod, nem is olyan nehéz, mint elsőre gondoltad.

 

4. Tedd egyedivé LinkedIn profilodat

A LinkedIn-t ma már nem érdemes kihagyni a közösségi média felületek közül, ahol jelen vagy. Néhány egyszerű szimbólum használatával könnyedén egyedivé varázsolhatod profilodat, készíthetsz felsorolást, vagy csupán figyelemfelkeltő szövegeket alkothatsz. Posztolj rendszeresen, légy jelen!

 

5. Optimalizáld LinkedIn profilodat

Ahogy minden közösségi média felület, úgy a LinkedIn is segíthet webhelyed SEO-jában is – helyezz el igényes horgonyszöveges visszahivatkozásokat profilodon. Saját webhelyed hivatkozásának horgonyszövege szabadon módosítható – ezt a profil kapcsolati információs felületén, egy „egyéb/other” részben teheted meg.

 

6. Állíts be automata válaszadókat az e-mailezőknek

Amikor valaki feliratkozik hírleveledre, érdemes azonnal egy e-mailt küldeni neki, ami visszaigazolja és megköszöni feliratkozását. Persze nem ülhetsz 24/7 a számítógép előtt, hogy mindenkinek személyes e-mailt írj – itt lépnek képbe az automata válaszadó rendszerek.

 

Az ilyen eszközök segítségével beállíthatod, hogy a feliratkozók/ügyfelek automatikus üzeneteket kapjanak, valahányszor egy adott lépést megtesznek webhelyeden. A megtekintett termékeik alapján például különleges, személyre szabott ajánlatokat is küldhetsz nekik – természetesen automatikusan.

 

7. Ne becsüld alá a Twitter hirdetéseket

A Twitter jelentősége folyamatosan erősödik – önmagában is, pláne napjainkban, amikor a Facebook organikus elérései folyamatosan csökkennek – natív hirdetései pedig sokat segíthetnek online jelenléted megerősítésében. Célozd meg velük célközönségedet, vagy éppen versenytársad követőit, és nézd, ahogy egyre többen követik be profilodat, és érkeznek webhelyedre.

 

8. Használd ki a remarketing nyújtotta lehetőségeket

A remarketing lényege, hogy olyan személyek felé kommunikálod üzeneteidet, akik korábban már valamilyen módon érdeklődésüket fejezték ki termékeid/szolgáltatásaid/tartalmaid iránt – például rákattintottak egy hirdetésedre, böngészték webáruházadat, elolvasták egy blogbejegyzésedet, stb.

 

A remarketing nagy előnye, hogy újracélzott hirdetéseid nagyobb valószínűséggel találnak majd érdeklődő felhasználókra, mint hagyományos hirdetéseid. A Facebook, a Google, és más nagyobb hirdetési platformok is kínálnak remarketing funkciókat.


Értesülj elsőkézből legfrisseb híreinkről

Ha szeretnél még többet olvasni a témában,
iratkozz fel hogy azonnal értesülj legújabb cikkeinkről!

Ha hasznosnak találtad cikkemet, oszd meg ismerőseiddel is!


Még több cikk a témában

Marketingest keresünk - marketinges állásajánlat
2021-03-22

Marketingest keresünk - marketinges állásajánlat

Milyen hülye megfogalmazás már ez, hogy marketingest keresünk… Kit kerestek igazából? Miért nem írjátok le pontosan? Mutatom...  

webáruház működése
2022-05-12

Hogy működik egy webáruház?

Az internet korában mindenkinek lehetősége van arra, hogy online környezetben értékesítsen. Legyen szó kézműves alkotásokról, vagy egy kisebb-nagyobb cég termékeiről, az online vásárlás manapság annyira elterjedt, hogy sokak számára az új normává vált.

Hogyan elemezzük megfelelően adatainkat az egészségügyben?
2022-05-10

Az egészségügyi adatelemzés problémái és megoldásai

A mai modern világban az egészségügyi szolgáltatók tisztában vannak vele, hogy az adatok részletes ismerete a tájékozott klinikai döntéshozás egyik alapfeltétele. Sok szervezet számára azonban még ennek ellenére is kihívást jelent az adatelemző eszközök hatékony alkalmazása. Szóval miért éri meg foglalkozni az egészségügyi adatelemzéssel, és milyen problémákra kínál megoldást a különböző szolgáltatóknak és szervezeteknek? Az alábbiakban ezekre olvashatsz néhány példát.

Integrált marketing az egészségügyben: Mi ez pontosan?
2022-05-03

Mi az az integrált marketing (és miért olyan fontos egy egészségügyi...

A cégvezetők minden iparágban tisztában vannak vele, hogy a morálnak mindig felülről kell érkeznie. Amikor a vezetőség összehangoltan végzi munkáját és együttes erővel tesznek azért, hogy közös üzenetük az egész céget átjárja, akkor ezzel hűséget, bizalmat és magabiztosságot ébresztenek alkalmazottjaikban saját márkájuk, küldetésük és céljaik iránt. Ideális esetben a marketing aztán ezt az üzenetet továbbítja a cég célközönségének. A marketing azonban manapság egyszerre számos csatornán és többféle formátumban zajlik, és sok márkának nehezére esik olyan üzeneteket megfogalmaznia, amelyet az összes ilyen csatornán képesek lennének terjeszteni. Ez a helyzet szedett-vetett marketinget, egymással össze nem függő...

első webshop eladás
2022-04-28

Így add el első termékedet webáruházadban

Ha épp most készült el online üzleted, akkor minden bizonnyal készen állsz az értékesítésre – a kérdés csak az, hogy mi legyen az első lépés…

google index
2022-04-21

A Google talán sosem indexel egyes felfedezett oldalakat

A Google szerint a Search Console lefedettségi jelentésében megjelenő „Felfedezve – Jelenleg nincs indexelve” állapot talán soha nem tűnik majd el, mert egyáltalán nem biztos, hogy egy webhely összes oldala valaha is indexelésre kerülne.

15 év, közel 500 sikeres tanácsadási projekt,
több, mint 100 vállalkozás komplett online marketingje.
Legyen a Tied a következő sikertörténetünk!

Jelentkezz auditunkra még ma!