3 dolog, amit minden vásárló akar - vagyis mivel tudod befolyásolni az fogyasztókat

Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints!

3 egyszerű dolog, amit minden vásárló akar

Máté Beatrix

szerző:
Máté Beatrix

A vásárlóid és a termékeid iránt érdeklődőket különösen érdekel és befolyásol döntése meghozása során néhány dolog.  Nézzünk most meg néhány dolgot amelyek fontosak a vásárlók számára. 

1. Számítson a véleménye


Minden vásárlás, projekt vagy szolgáltatás végén tudassuk az ügyféllel, hogy érdekel a véleménye, adjunk rá lehetőséget, hogy elmondhassa szolgáltatásunkkal kapcsolatos élményeit, érzéseit. A legjobb, ha mindezt személyesen mondhatja el, de természetesen erre nem mindig nyílik lehetőség. Szerencsére számos eszköz áll rendelkezésünkre, amellyel elégedettségének hangot adhat. 
És mindez mégis miért tesz jót a cégünk megítélése szempontjából? Az, hogy törődsz az ügyféllel a vásárlás, fogyasztás utáni is, egy olyan vállalati kultúrát feltételez, ahol ő áll a középpontban, a vásárlói elégedettség elsőszámú és ezáltal a szolgáltatások és termékek minősége is magas szintet fog feltételezni. 
Másrésztől megközelítve a dolgot, nem válsz tolakodóvá egy remarketing üzenettel, egy kiküldött kérdőívvel vagy egy email-el amelyben nem újra eladni akarsz, hanem a vásárló véleményére leszel kíváncsi. 


2.    Szeretné tudni, hogy mit kap és milyen gyakran


Sajnos a hírlevél feliratkozással kapcsolatban a legtöbb ember bizalmatlan. Sokan gondolják, hogy feliratkozásukat követően tömegével fogják kapni az őket nem érdeklő információkról, termékekről , szolgáltatásokról szóló tájékoztatásokat. Ezért minden esetben, legyen szó hírlevél feliratkozásról, regisztrációról, tudasd a közönségeddel, mire számíthat. Milyen gyakran fog levelet kapni. Miről fog levelet kapni. Ha kell kínálj fel neki témaköröket, amelyekből választhat, miről szeretne a jövőben több információt. 


3.    Mondd el, Te miért vagy más mint a konkurenciád


Manapság a verseny és az ár megnehezíti a vásárlóknak a helyes vásárlási döntés meghozását. Ezeken felül azt veszik figyelembe, hogy te mit mondasz magadról és mások mit gondolnak rólad. 
Tisztán kommunikálod magadról azokat az előnyöket amik megkülönböztetnek a versenytársaidtól? Ha eddig nem tetted, akkor első lépésként meg kell határoznod miben tudsz többet nyújtani, miért vagy te a legjobb a piacon.  Ha te nem határozod meg ezeket az előnyöket, akkor a vásárlók mások véleményére támaszkodva fognak döntést hozni, ami azonban nem mindig lesz egyenlő a valós értékekkel. 


Értesülj elsőkézből legfrisseb híreinkről

Ha szeretnél még többet olvasni a témában,
iratkozz fel hogy azonnal értesülj legújabb cikkeinkről!

Ha hasznosnak találtad cikkemet, oszd meg ismerőseiddel is!


Még több cikk a témában

Marketingest keresünk - marketinges állásajánlat
2021-03-22

Marketingest keresünk - marketinges állásajánlat

Milyen hülye megfogalmazás már ez, hogy marketingest keresünk… Kit kerestek igazából? Miért nem írjátok le pontosan? Mutatom...  

Mutatjuk, hogyan tudud kiszámítani, mikor térül meg a keresőoptimalizálásba fektetett összeg és egyáltalán, mennyibe is kerül a keresőoptimalizálás, mi az ára
2022-05-18

Mikor és hogyan térül meg a SEO?

Mutatjuk, hogyan tududod kiszámítani, mikor térül meg a keresőoptimalizálásba fektetett összeg és egyáltalán, mennyibe is kerül a keresőoptimalizálás.

Egészségügyi reklámcélzás: Hogyan célozzunk majd 2023-tól sütik nélkül?
2022-05-17

Reklámcélzás az egészségügyben a harmadik felek sütijei nélkül

A célzott hirdetések hosszú évek óta hatékony és eredményes marketingeszközöknek számítanak. Ehhez a marketingformához a közönségről összegyűjtött adatokra van szükség, amit a marketingesek mindezidáig olyan harmadik felektől szerezhettek be, mint a Google vagy az Apple. Ezeket az adatokat sütik formájában gyűjtötték össze, így kapták a nevüket a „harmadik felektől származó sütik”. Mindez azonban hamarosan (várhatóan 2023-ban) megváltozik, és a hirdetőknek fel kell készülniük egy olyan környezetre, amelyben többé nem férhetnek hozzá ezekhez az értékes adatokhoz. De egész pontosan milyen harmadik felektől származó adatokról van szó és miért tagadják meg a cégóriások a hozzáférést ezekhez az információkhoz? Az alábbiakban ezekre és hasonló fontos kérdésekre találsz választ!

webáruház működése
2022-05-12

Hogy működik egy webáruház?

Az internet korában mindenkinek lehetősége van arra, hogy online környezetben értékesítsen. Legyen szó kézműves alkotásokról, vagy egy kisebb-nagyobb cég termékeiről, az online vásárlás manapság annyira elterjedt, hogy sokak számára az új normává vált.

Hogyan elemezzük megfelelően adatainkat az egészségügyben?
2022-05-10

Az egészségügyi adatelemzés problémái és megoldásai

A mai modern világban az egészségügyi szolgáltatók tisztában vannak vele, hogy az adatok részletes ismerete a tájékozott klinikai döntéshozás egyik alapfeltétele. Sok szervezet számára azonban még ennek ellenére is kihívást jelent az adatelemző eszközök hatékony alkalmazása. Szóval miért éri meg foglalkozni az egészségügyi adatelemzéssel, és milyen problémákra kínál megoldást a különböző szolgáltatóknak és szervezeteknek? Az alábbiakban ezekre olvashatsz néhány példát.

Integrált marketing az egészségügyben: Mi ez pontosan?
2022-05-03

Mi az az integrált marketing (és miért olyan fontos egy egészségügyi...

A cégvezetők minden iparágban tisztában vannak vele, hogy a morálnak mindig felülről kell érkeznie. Amikor a vezetőség összehangoltan végzi munkáját és együttes erővel tesznek azért, hogy közös üzenetük az egész céget átjárja, akkor ezzel hűséget, bizalmat és magabiztosságot ébresztenek alkalmazottjaikban saját márkájuk, küldetésük és céljaik iránt. Ideális esetben a marketing aztán ezt az üzenetet továbbítja a cég célközönségének. A marketing azonban manapság egyszerre számos csatornán és többféle formátumban zajlik, és sok márkának nehezére esik olyan üzeneteket megfogalmaznia, amelyet az összes ilyen csatornán képesek lennének terjeszteni. Ez a helyzet szedett-vetett marketinget, egymással össze nem függő...

15 év, közel 500 sikeres tanácsadási projekt,
több, mint 100 vállalkozás komplett online marketingje.
Legyen a Tied a következő sikertörténetünk!

Jelentkezz auditunkra még ma!