3 dolog, amit minden vásárló akar - vagyis mivel tudod befolyásolni az fogyasztókat

Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints!

3 egyszerű dolog, amit minden vásárló akar

Máté Beatrix

szerző:
Máté Beatrix

A vásárlóid és a termékeid iránt érdeklődőket különösen érdekel és befolyásol döntése meghozása során néhány dolog.  Nézzünk most meg néhány dolgot amelyek fontosak a vásárlók számára. 

1. Számítson a véleménye


Minden vásárlás, projekt vagy szolgáltatás végén tudassuk az ügyféllel, hogy érdekel a véleménye, adjunk rá lehetőséget, hogy elmondhassa szolgáltatásunkkal kapcsolatos élményeit, érzéseit. A legjobb, ha mindezt személyesen mondhatja el, de természetesen erre nem mindig nyílik lehetőség. Szerencsére számos eszköz áll rendelkezésünkre, amellyel elégedettségének hangot adhat. 
És mindez mégis miért tesz jót a cégünk megítélése szempontjából? Az, hogy törődsz az ügyféllel a vásárlás, fogyasztás utáni is, egy olyan vállalati kultúrát feltételez, ahol ő áll a középpontban, a vásárlói elégedettség elsőszámú és ezáltal a szolgáltatások és termékek minősége is magas szintet fog feltételezni. 
Másrésztől megközelítve a dolgot, nem válsz tolakodóvá egy remarketing üzenettel, egy kiküldött kérdőívvel vagy egy email-el amelyben nem újra eladni akarsz, hanem a vásárló véleményére leszel kíváncsi. 


2.    Szeretné tudni, hogy mit kap és milyen gyakran


Sajnos a hírlevél feliratkozással kapcsolatban a legtöbb ember bizalmatlan. Sokan gondolják, hogy feliratkozásukat követően tömegével fogják kapni az őket nem érdeklő információkról, termékekről , szolgáltatásokról szóló tájékoztatásokat. Ezért minden esetben, legyen szó hírlevél feliratkozásról, regisztrációról, tudasd a közönségeddel, mire számíthat. Milyen gyakran fog levelet kapni. Miről fog levelet kapni. Ha kell kínálj fel neki témaköröket, amelyekből választhat, miről szeretne a jövőben több információt. 


3.    Mondd el, Te miért vagy más mint a konkurenciád


Manapság a verseny és az ár megnehezíti a vásárlóknak a helyes vásárlási döntés meghozását. Ezeken felül azt veszik figyelembe, hogy te mit mondasz magadról és mások mit gondolnak rólad. 
Tisztán kommunikálod magadról azokat az előnyöket amik megkülönböztetnek a versenytársaidtól? Ha eddig nem tetted, akkor első lépésként meg kell határoznod miben tudsz többet nyújtani, miért vagy te a legjobb a piacon.  Ha te nem határozod meg ezeket az előnyöket, akkor a vásárlók mások véleményére támaszkodva fognak döntést hozni, ami azonban nem mindig lesz egyenlő a valós értékekkel. 


Értesülj elsőkézből legfrisseb híreinkről

Ha szeretnél még többet olvasni a témában,
iratkozz fel hogy azonnal értesülj legújabb cikkeinkről!

Ha hasznosnak találtad cikkemet, oszd meg ismerőseiddel is!


Még több cikk a témában

Marketingest keresünk - marketinges állásajánlat
2021-03-22

Marketingest keresünk - marketinges állásajánlat

Milyen hülye megfogalmazás már ez, hogy marketingest keresünk… Kit kerestek igazából? Miért nem írjátok le pontosan? Mutatom...  

SEO trendek az ünnepekre
2022-09-22

5 e-kereskedelmi SEO trend az ünnepekre

Habár épp, hogy véget ért a nyár, sokan már most az év végi ünnepi szezonra igyekeznek felkészíteni marketingstratégiájukat. A SEO, vagyis a keresőoptimalizálás természetesen idén is nélkülözhetetlen lesz az olyan márkák számára, amelyek szeretnék láthatóbbá tenni magukat az ünnepi vásárlók előtt.

A legfontosabb marketing stratégia: helyi egészségügyi SEO
2022-09-20

A helyi egészségügyi SEO alapjai

A helyi egészségügyi SEO az az orvosok, klinikák és kórházak egyik legfontosabb marketingstratégiája, amivel ezek a szolgáltatók láthatóbbá tehetik magukat a közelben kereső felhasználók, vagyis lehetséges pácienseik számára.  

helyi seo tippek
2022-09-15

A helyi SEO 5 alapfeltétele

A helyi SEO, azaz helyi keresőoptimalizálás segítségével a közeledben keresgélő felhasználóknak népszerűsítheted vállalatodat. A helyi SEO-val általában a Google felületét szokás megcélozni, de más keresőmotorokra is lehet helyileg optimalizálni. A keresőoptimalizálás e formája az online marketing egyik leghatékonyabb ágazata, amivel elérheted, hogy tartalmaid a kívánt keresésekre jelenjenek meg ideális ügyfeleid számára.

Plasztikai sebészeti webdesign elvek: Ezekre figyelj!
2022-09-13

3 alapvető webdesign elv plasztikai sebészeknek

Ha van egy színvonalas plasztikai sebészeted, akkor azt manapság csupán fél sikerként könyvelheted el. Az internet modern világában ezt a színvonalat webhelyednek is tükröznie kell, ráadásul nem csak megjelenésében, hanem működésében is. Hiába vagy tele plasztikai sikertörténetekkel, ha nem használod fel ezeket sebészeted webhelyén. Egy ilyen profinak, mint neked hasonlóan profi online jelenlétre is szüksége lesz, aminek a központja minden esetben egy jól kialakított, modern webhely. Akár egy új webhelyet szeretnél létrehozni sebészeted számára, akár a meglévőt tervezed felújítani, az alábbi elveket már az első lépéstől kezdve szem előtt kell tartanod.  

Fogászati Facebook hirdetések: Tippek a sikerért!
2022-09-06

Így szerezz több fogászati pácienst a Facebook hirdetésekkel

A Facebook a világ legnagyobb közösségi platformja, amelyet a legtöbb magyar felhasználó is napi szinten meglátogat. Ennek köszönhetően a Facebook egy remek páciensforrás lehet bármely fogászat számára, amiben sokat segíthetnek a platform fizetett hirdetései. Ezek a reklámok hívásra ösztönözhetik az érdeklődőket, akik rögtön az alkalmazásból tárcsázhatják rendelődet (vagy eljuthatnak egy olyan oldalra, ahol megtalálják telefonszámodat). Fogászati marketingesként jól tudod, hogy mennyire értékes csatornát is jelentenek ezek a hívások egy praxis számára, hiszen sokkal kedvezőbb arányban konvertálnak, mint a webes érdeklődők. Az alábbi fogászati Facebook marketing tippek segítenek a legtöbbet kihozni hirdetéseidből.  

15 év, közel 500 sikeres tanácsadási projekt,
több, mint 100 vállalkozás komplett online marketingje.
Legyen a Tied a következő sikertörténetünk!

Jelentkezz auditunkra még ma!