Varga Zsanett - Álmaim Otthona szerkesztő

Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints!

Varga Zsanett

Közösségi média menedzser, potrálmenedzser

 

Zsanett 2014-ben kezdett cégünknél dolgozni marketing asszisztensként. Senior marketing menedzserek munkáját segítette, több tucat projektbe volt szerencséje betekinteni. Rendszerető és precíz munkavégzésének hála, a projektek melyekben részt vett, gördülékenyen valósultak meg.

 

Hamar kiderült, hogy kiválóan teljesít monotonnak tűnő feladatok ellátásában is. Jelenleg a tartalommarketing és közösségi média marketing területén végez kiemelkedő munkát és segíti a Marketing Professzorok kutatásait ezeken a területeken. Magas szinten kezeli a Google, a Facebook és az instagram analitikai alkalmazásait.

 

Jelenleg az álmaimotthona.hu szerkesztését végzi és közösségi média felületeinek irányításáért felel. 

 





Legújabb cikkeink

Naprakész, friss hírek az online marketing világából

Marketing tippek 2020

10 marketing és PR tipp 2020-ra, amikkel új szintre emelheted vállalkozásod

2020-05-29 Cikkek 4

Bármilyen piaci szegmensben is tevékenykedsz, egy dologban biztos vagyok: mindig jól jön néhány olyan technika, ami igazi lendületet ad online marketingednek és így eladásaidnak is. Ezek éppen ilyenek!  

Tovább

Hotel SEO

Hotel SEO: 2020 meghatározó hotel SEO útmutatója szállodaigazgatóknak és...

2020-05-28 Cikkek 4

Ha szállodaigazgatóként, vagy egy hotel marketingért felelős munkatársaként erre a cikkre tévedtél, az nem lehet véletlen. Valószínűleg tisztában vagy vele, milyen elengedhetetlen része is a hotel SEO egy szálloda online marketingjének. Tudod, milyen erős fegyver is az OTA-k közvetítői díjainak csökkentésében, a hétköznapi üres helyek feltöltésében, vagy még több rendezvényhelyszínre való ajánlatkérés bezsebelésében.  

Tovább

Marketing tippek plasztikai sebészeteknek 2020-ra

10 marketingtipp plasztikai sebészeknek 2020-ra

2020-05-28 Cikkek 9

Hogy praxisod sikeres lehessen, leendő pácienseidnek tudniuk kell róla, hogy új plasztikai sebész várja ügyfeleit a közelükben. Ehhez persze egy stabil plasztikai sebészeti marketingstratégiára lesz szükséged, ami mind az új páciensek bevonzására, mind a korábbi ügyfeleid visszacsalogatására kitér majd. Íme néhány tipp, amik kifejezetten ebben hivatottak segíteni!  

Tovább


Tanulmányainkat, cikkeinket heti rendszerességgel elküldjük neked amennyiben feliratkozol hírlevelünkre!