Zsanett 2014-ben kezdett cégünknél dolgozni marketing asszisztensként. Senior marketing menedzserek munkáját segítette, több tucat projektbe volt szerencséje betekinteni. Rendszerető és precíz munkavégzésének hála, a projektek melyekben részt vett, gördülékenyen valósultak meg.
Hamar kiderült, hogy kiválóan teljesít monotonnak tűnő feladatok ellátásában is. Jelenleg a tartalommarketing és közösségi média marketing területén végez kiemelkedő munkát és segíti a Marketing Professzorok kutatásait ezeken a területeken. Magas szinten kezeli a Google, a Facebook és az instagram analitikai alkalmazásait.
Jelenleg az álmaimotthona.hu szerkesztését végzi és közösségi média felületeinek irányításáért felel.
Milyen hülye megfogalmazás már ez, hogy marketingest keresünk… Kit kerestek igazából? Miért nem írjátok le pontosan? Mutatom...
Senki sem szereti bevallani, de mindenki tudna mondani legalább egy olyan reklámot, amit tényleg szeret. Hogy miért? Mert az irritáló kampányok és azok, amelyek magukkal ragadnak két egészen más kategóriába sorolhatók. Minden azon múlik, hogy milyen történetet és hogyan adnak elő. De milyen lépéseket kell tenned ahhoz, hogy kampányod a jó irányba haladjon a helyett, hogy csak márkádra haragítaná közönségedet? Az alábbi kulcsfontosságú lépések ebben segítenek majd!
Mindössze másfél évtizeddel ezelőtt senki sem gondolta volna, hogy az internet közösségi felületei egyszer az egészségügyi marketing szerves részét képezik majd. Ha azonban egy orvos, klinika vagy egészségügyi szervezet nincs jelen a legnépszerűbb közösségi platformokon, akkor óriási hátrányt szenved el versenytársaival szemben. A legtöbben még ma is csak odáig jutnak el, hogy regisztrálják rendelőjüket a Facebookra vagy az Instagramra, de itt meg is szakadnak a dolgok. Szóval hogyan hozhatod ki a legtöbbet a közösségi médiás egészségügyi marketingből? Az alábbiakban ehhez kínálunk néhány tanácsot!