Szálloda marketing, online marketing szállodáknak, hotel marketing, szálloda marketing tanácsadó, szálloda marketing tanácsadás - Marketing Professzorok

Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints!

Szálloda marketing 18 éves tapasztalattal

Szálloda marketing, de ha tényleg az igazság érdekel…

Most biztosan azt várod, hogy arról beszélünk, miért éri meg számodra, ha minket választasz szálloda marketing tanácsadódként. Nem ez fog következni. Mielőtt az eredményeinket, referenciánkat, tapasztalatunkat sorolnánk, valamit szeretnénk tisztázni. A szálloda marketing időbe és pénzbe kerül. A szálloda marketing több a fizetett hirdetéseknél, és néhány Facebook vagy Instagram posztnál. A szálloda marketing egy nagyon speciális terület, ami ennek megfelelően speciális tudást, és igen, tapasztalatot igényel. Számunkra is nagy tanulás volt az elmúlt 18 év a szálloda marketing területén, de megérte. Mert láttunk hoteleket felemelkedni, megtelni hétköznap, láttunk hoteleket lekörözni a konkurenciát, rendezvények tucatjait bezsebelni. Mindezt velünk együtt, kéz a kézben. Mert nem ringattuk őket abban az önző hitben, hogy ez pillanatok alatt sikerülni fog. A szálloda marketing egy építkezés, ahol téglát téglára pakolunk.

 

Elmondtuk az igazságot, most Te jössz. Még több vendég kellene? Úgy érzed, a hoteled nagyobb figyelmet igényel, mint amit kap? Szeretnéd, ha nyáron ellépnék az esküvők a szállodádat, vagy a tavaszi/őszi csapatépítő tréningekre hajtasz? Jó lenne csökkenteni az OTA-k jutalékait? Ismerjük ezeket a problémákat, a szálloda marketing állandó kérdéseit.  Tudunk segíteni. Vedd fel velünk a kapcsolatot IDE kattintva!

 

Szálloda marketing, ha számít, hogy nem ma kezdtük…

Akár hiszed, akár nem, az elmúlt 18 évben rengeteg mindent láttunk. Nem szeretnénk ragozni a szálloda marketingben szerzett tapasztalatunkat, egyszerűen csak azt mondjuk, hogy rengeteg egyedi problémát oldottunk meg ennyi idő alatt, rengeteg egyedi arculatot terveztünk, karitatív kampányokat folytattunk, és még sorolhatnánk… A szálloda marketingben is külsős marketing osztályként működünk együtt, közösen, veled együtt éljük meg a hétköznapokat. Erről szól ez az iparág. Naprakészség, egyediség, személyre szabott megoldások.

 

Ahhoz, hogy az online marketing eszközeid hatékonyan működjenek, tudnod kell azokat a célközönségednek, a céljaidnak és a konkurenciáidnak megfelelően alkalmazni. De ez még nem elég. Nem kérdés: hazánk tele van jobbnál jobb szállodákkal, a verseny tehát elképesztően nagy. Hogy mi a te feladatod – vagyis a szálloda marketing feladata? Érvényesülni a versenytársak között. Ez azonban egy olyan játék, ahol édeskevés jelen lenni pár szállásközvetítő weboldalon, posztolni Facebookra, vagy pénz tolni a fizetett hirdetésekbe. A szálloda marketing ennél többről szól. Tapasztalatból mondjuk: a szálloda marketingben ennél sokkal kifizetődőbb, a márkádat és hírnevedet is erősítő megoldások léteznek!

 

Szálloda marketing, ha fontosak az egzakt eredmények…

A szálloda marketingben – ha jól csinálod – pontosan tudni fogod, hogy mennyibe került neked egy szobafoglalás. Hogy az milyen szóból érkezett. Az online szálloda marketing sikere a komplexitásnak köszönhető, mi is komplex feltérképezési folyamattal indítjuk a munkát, ami nem más, mint az online marketing audit. Elöljáróban annyit, hogy reális, konrkét célokat állítunk fel, a megvalósulásukat TÖKÉLETES PONTOSSÁGGAL tudjuk mérni. Ahogy említettük, a szálloda marketing időbe és pénzbe kerül, de az első perctől látod majd, megéri-e.

 

A szálloda marketing tanácsadás audittal kezdődik

A szálloda amrketing tanácsadás során NEM adunk ajánlatot weboldalad keresőoptimalizálására, vagy fizetett hirdetéseid optimalizálására. Ez az online marketing olyan területei, amelyeket a szálloda marketing során is komplexen, az online marketing összefüggéseit figyelembevéve, ráadásul szálloda-specifikusan KELL tudnunk kezelni. Az online marketing auditot egy személyes találkozóval kezdjük, amikor is megismerjük a hoteled, a fennálló problémákat, az eddigi törekvéseket, és ami mindennél fontosabb, azt is, hogy mit szeretnél elérni a jövőben. Mi egy előzetesen felállított kérdéslistával készülünk, Téged pedig arra kérünk, mondj el mindent magadról, a hotelről, munkatársaidról és vendégeidről, ami csak az eszedbe jut. 

 

Ezt követően kezdődik számunkra a munka, amikor megtaláljuk marketinged gyenge pontjait, auditáljuk az eddig alkalmazott eszközöket és kiaknázzuk az előtted álló lehetőségeket, ezt dokumentumba foglaljuk. Ettől persze online marketing kommunikációd még nem lesz hatékony, ezért felállítjuk cégspecifikus online marketing stratégiádat, amely a szálloda marketing tanácsadás alapja. Tartalmaz majd egy akciótervet, ami minden alkalmazandó eszközhöz kapcsolódó feladatot darabszám szerint leír. Ez alkotja havi díjas szálloda marketing tanácsadásunk költségeit. Költségeket, amelyek azokhoz a feladatokhoz kapcsolódnak, amelyek több közvetlen foglalást eredményeznek neked, amelyek több vendéget szereznek a hétköznapokra, amelyek esküvővel töltik fel a nyarat vagy csapatépítő tréninggel a tavaszi és őszi időszakot. 

 

Komplex szálloda marketing tanácsadásunk segítségével szállodád végre megkaphatja a megérdemelt figyelmet. Még több információért és kapcsolatfelvételért kattints IDE!


Friss cikkek

Marketingest keresünk - marketinges állásajánlat
2021-03-22

Marketingest keresünk - marketinges állásajánlat

Milyen hülye megfogalmazás már ez, hogy marketingest keresünk… Kit kerestek igazából? Miért nem írjátok le pontosan? Mutatom...  

webáruház működése
2022-05-12

Hogy működik egy webáruház?

Az internet korában mindenkinek lehetősége van arra, hogy online környezetben értékesítsen. Legyen szó kézműves alkotásokról, vagy egy kisebb-nagyobb cég termékeiről, az online vásárlás manapság annyira elterjedt, hogy sokak számára az új normává vált.

Hogyan elemezzük megfelelően adatainkat az egészségügyben?
2022-05-10

Az egészségügyi adatelemzés problémái és megoldásai

A mai modern világban az egészségügyi szolgáltatók tisztában vannak vele, hogy az adatok részletes ismerete a tájékozott klinikai döntéshozás egyik alapfeltétele. Sok szervezet számára azonban még ennek ellenére is kihívást jelent az adatelemző eszközök hatékony alkalmazása. Szóval miért éri meg foglalkozni az egészségügyi adatelemzéssel, és milyen problémákra kínál megoldást a különböző szolgáltatóknak és szervezeteknek? Az alábbiakban ezekre olvashatsz néhány példát.


15 év, közel 500 sikeres tanácsadási projekt,
több, mint 100 vállalkozás komplett online marketingje.
Legyen a Tied a következő sikertörténetünk!

Jelentkezz auditunkra még ma!