Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints!

Pay per click, PPC


Pay per click, azaz PPC

A PPC a pay per click, azaz a „kattintásonkénti fizetés” rövidítése. Lényege, hogy csak akkor fizetsz a kihelyezett hirdetéseidért, amikor azokra a felhasználók rá is kattintanak. Az egyik legnépszerűbb PPC platform a Google Ads, amely lehetővé teszi, hogy hirdetéseidet az organikus (nem fizetett) találatok felett helyezd el a Google Kereső találati oldalain.

 

A Facebook szintén kínál PPC hirdetéseket, amelyek sokban hasonlítanak az organikus bejegyzésekhez, azonban olyan felhasználókat is elérhetsz velük, akik nem követik céged oldalát a platformon. A Facebook hirdetési hálózatához tartozik az Instagram is. Ezek a hirdetések a platformtól függően lehetnek képek, videók, hivatkozások és egyéb, speciális reklámok is, amelyeknek különböző céljai lehetnek (az oldal követése, üzenet az oldalnak, egy link megtekintése, stb.)

 

A Twitteren hasonlóképpen működnek a fizetett hirdetések, és lehetővé teszik, hogy tartalmaidat egy konkrét közönség elé juttathasd el. Hasonlóképpen a Facebookhoz, a Twitter hirdetései is különböző célokat szolgálhatnak.

 

A LinkedIn szponzorált üzeneteket kínál azoknak, akik hajlandóak fizetni ezért a szolgáltatásért. A szponzorált üzenetek segítségével olyan közvetlen üzeneteket küldhetsz más felhasználóknak az alapján, hogy milyen szakmai háttérrel rendelkeznek.

 

Mint láthatod, a PPC hirdetések és a közösségi média marketing szoros kapcsolatban állnak egymással, hiszen az organikus tartalmak mellett a PPC hirdetések is közösségi marketingstratégiád részei lehetnek.



Vissza

15 év, közel 500 sikeres tanácsadási projekt,
több, mint 100 vállalkozás komplett online marketingje.
Legyen a Tied a következő sikertörténetünk!

Jelentkezz auditunkra még ma!