Online PR hatékony módszerei

Online PR

Online PR

online pr

Online PR


Az online PR célja az online médialefedettség megszerzése. Lényege ugyan az, mint a hagyományos PR-é, csak éppen digitális közegben történik, tehát blogokat online publikációkat és hasonló jellegű webhelyeket céloz meg.

 

Mint oly sok más a digitális marketingben, az online PR is többféleképpen történhet:

  • Keress fel riportereket a közösségi médián: Népszerű taktika például a Twitteren kommunikálni újságírókkal, riporterekkel, és rajtuk keresztül egy pozitív kapcsolatot kialakítani azokkal a médiaorgánumokkal, amelyek médialefedettséget kínálhatnak márkád számára.
  • Foglalkozz márkádról írt online véleményekkel: Amikor valaki véleményt ír márkádról, vagy kínálatodról – legyen az pozitív vagy negatív –, ne hagyd szó nélkül. Válaszolj ezekre professzionális stílusban, és mutasd meg, hogy márkád logója mögött is valódi emberek állnak. Mindez emberibbé teszi márkádat a többi érdeklődő szemében, akik határozottabb bizalommal fordulnak majd hozzád problémáikkal. Ezzel azt is bizonyítod, hogy értékeled ügyfeleid visszajelzését.
  • Válaszolj a webhelyedre és blogodra írt hozzászólásokra: Akárcsak a véleményekre, a bejegyzések alá írt hozzászólásokra is igyekezz legjobb tudásod szerint válaszolni a felhasználóknak. Ez szintén azt mutatja majd, hogy az érdeklődők visszajelzése fontos számodra. Ugyan ez vonatkozik a közösségi bejegyzéseidre is.

Online marketing blog

Tudásunk naprakész, melyből ügyfeleink profitálnak

15 év, közel 500 sikeres tanácsadási projekt, több, mint 100 vállalkozás komplett online marketingje.

Legyen a Tiéd a következő sikertörténetünk!




Jelentkezz auditunkra még ma!

Marketing Professzorok