Marketing hoteleknek, hotel marketing tanácsadás, online marketing hoteleknek - Komplex online marketing hoteleknek 18 éves tapasztalattal

Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints!

Marketing hoteleknek komplexen

Ha marketing hoteleknek, akkor a legjobb helyen jársz! 18 éve foglalkozunk online marketinggel, ezzel együtt természetesen a hotel marketing különböző területeivel. A marketing hoteleknek speciális tudást igényel. Ezzel a tudással felvértezve alkottuk és valósítottuk meg tucatnyi hotel online marketing stratégiáját. A komplex online marketing hoteleknek nagyon is erős fegyver! 

 

Úgy érzed, hoteled online marketing kommunikációja még nem elég erős? Bárhogy próbálod csökkenteni az OTA-k jutalékait, egyszerűen nem megy? A szállodád kong az ürességtől a hétköznapokon? Nincs elég rendezvényed? Ismerjük ezeket a problémákat, komplex marketing hoteleknek a szakterületünk! Neked is segítünk! Kattints az alábbi linkre és vedd fel velünk a kapcsolatot: hotel marketing tanácsadás.

 

Marketing hoteleknek: mit is jelent ez pontosan?

Online marketing hoteleknek komplex megoldásokkal. Mivel ránk találtál, feltételezzük, hogy nem kell rávilágítanunk, hogy a turizmusmarketing milyen elengedhetetlen és alapvető területe is az online marketing. A marketing hoteleknek nem csupán a turizmus sajátosságaitól olyan különleges terület, hiszen erre a szegmensre különösen igaz az állandó változás/alakulás. Ha nem tudsz lépést tartalni velük, bizony hamar lecsúszol a lejtőn. 

 

Miből áll a marketing hoteleknek? Kell egy jó weboldal, használnod kell a közösségi média felületeket (legalábbis azokat, ahol a célközönséged is jelen van), ott van az influencer marketing, a PR megjelenések, a vendégértékelések kezelése, a fizetett hirdetések… Hogy csak néhány dolgot említsünk. A marketing hoteleknek nem gyerekjáték, neked azonban szállodaigazgatóként vagy managerként nem kell tisztában lenned az online marketing felületek és eszközök sajátosságaival és összefüggéseivel, de értened kell, mit is foglal magában az online marketing hoteleknek. Mi nem csak ebben segítünk. Rávilágítunk gyenge pontjaidra és megtalájuk a kiaknázandó lehetőségeket!

 

Marketing hoteleknek: Az online marketing audit

Hogy honnan tudjuk, hogy a te szállodádnak, üdülőhelyednek mire van szüksége? Hogy milyen marketing eszközöket és módszereket kell mindenképpen elvégezned? Auditáljuk a hoteled, alaposan megvizsgáljuk a jelenlegi helyzeted! Nincs marketing hotelenek audit nélkül!

 

Gyakran keresnek meg minket olyan kérésekkel, mint egy weboldal keresőoptimalizálása, a közösségi média felületek marketingje vagy egy Google Ads fiók beállítása. Nos, a marketing hoteleknek ennél jóval komplexebb. Soha, semmilyen megkeresés után nem adunk árajánlatot szolgáltatásokra anélkül, hogy tüzetesen, alaposan megismertük volna a céget. A céget, a célközönséget, a konkurenciát, a lehetőségeket, a problémákat, az eddigi eszközöket, a munkatársakat, és még sorolhatnánk. Lehetetlen ugyanazt a szolgáltatási csomagot ráhúzni egy boutique hotelre és egy szállodalánc egy vagy több egységére, de nem is szeretnénk. A marketing hoteleknek legyen célközönség specifikus, konverzió orientált. 

 

Gondoljunk csak bele: miben rejlik egy hotel sikere? A személyre szabott élményekben. Nos, a marketing hoteleknek is akkor sikeres, ha személyre szabott megoldásokkal érjük el a célközönséget, körözzük le a konkurenciát, használjuk ki a lehetőségeket, valósítjuk meg a célkitűzéseket.

 

Mit jelent az online marketing audit?

Az online marketing audit keretein belül ismerünk tehát meg Téged és szállodádat. Megvizsgáljuk a hotel (vagy üdülőhely, apartman, stb.) jelenlegi helyzetet és azokat az online eszközöket, amiket használtok. Ehhez személyesen is találkozunk, ekkor együtt átbeszéljük, hogy milyen törekvések állnak mögöttetek, de ami ennél is fontosabb, hogy mérhető, reális, konkrét célokat fogalmazunk meg és alakítunk ki, méghozzá a jövőbeli terveiddel összhangban.

 

Marketing hoteleknek, avagy ez történik az audit után

Az online marketing audit keretein belül van lehetőségünk tehát megismerni Téged, megvizsgálni szállodád vagy üdülőhelyed jelenlegi helyzetét és áttekinteni minden általatok használt eszközt. Az alapokat egy személyes találkozó keretében fektetjük le. Hotel marketing stratégiád részeként mérhető, reális, konkrét célokat fogalmazunk meg és alakítunk ki összhangban a jövőbeli terveiddel.


Miután találkoztunk, elkezdődik a munka, amely során dokumentáljuk és megvizsgáljuk az eszközöket, amit eddig alkalmaztál, feltérjuk a hibákat és következményeket. Ez után elkészítjük cégspecifikus, egyedi hotel online marketing stratégiádat. Egy erős, ügyfélszerző online marketing rendszert a feladatok (és azokhoz kapcsolódó darabszámok) pontos leírásával, az eszközök és feladatok lebontásával. Így az online marketing hoteleknek egy akcióterv alapján zajlik, ez alkotja havi díjas ajánlatunkat, melyről eldöntheted, hogy teljes mértékben ránk bízod, vagy egy részét Te magad, esetleg egy munkatársad végzi el.

 

Marketing hoteleknek, de kinek?

Már említettük, hogy sok-sok éve dolgozunk az online marketing területén, illetva a marketing hoteleknek szánt részeivel. Ügyfeleink között megtalálható a Zichy Park Hotel, a Residence Balaton, a Baltazár Budapest, a Pest-Buda Bistro és Hotel, az Erla Villa, az Oxigén Hotel**** Family & Spa, a Kristály Hotel Ajka****, a Relax Hotel Hévíznél, vagy az Idill Hotel, a Duna Relax & Event Hotel is. 

 

Marketing hoteleknek az eszközök komplex kezelésével

A marketing hoteleknek speciális terület, az eszközöket és az egyes felületeket komplexen kell kezelnünk. Ahogy azt már említettük, ha azzal keresel meg minket, hogy keresőoptimalizáljuk a weboldaladat, esetleg vezessük Facebook oldaladat, segítsünk beállítani a Google Ads hirdetéseidet, sajnos nem fogunk tudni segíteni. A marketing hoteleknek ugyanis akkor lesz sikeres, ha az eszközöket összehangoltan, az online marketing összefüggéseit tiszteletben tartva kezeljük. Ha arra kérsz minket, hogy alkossuk meg cégspecifikus online marketing stratégiádat, esetleg valósítsuk is meg azt, állunk rendelkezésedre! Vedd fel velünk a kapcsolatot ITT

Az online hotel marketing eszközeit és felületeit komplexen kell kezelnünk. Ha azzal keresnél meg minket, hogy optimalizáljuk hirdetéseidet, keresőoptimalizáljuk weboldaladat vagy vezessük közösségi média felületeidet, nem fogjuk tudni vállalni a munkát. Az online hotel marketingben minden mindennel összefügg, valódi eredményeket akkor fogsz tudni elérni, ha komplexen gondolkozol. Éppen ezért ha felkeresel minket, hogy valósítsuk meg online marketing stratégiádat és azt teljes egészében, vagy részben valósítsuk is meg, állunk rendelkezésedre! Vedd fel velünk a kapcsolatot IDE kattintva!

 

Marketing hoteleknek: Szükséged lesz egy jó weboldalra

Nincs marketing hoteleknek weboldal nélkül! Ha nincs egy jó, keresőoptimalizálható, a Google és a felhasználók elvárásainak egyaránt megfelelő weboldalad, teljesen felesleges az építkezésbe belekezdeni, vagy bármilyen online marketing eszközzel, felülettel próbálkozni.

 

Marketing hoteleknek: Keresőoptimalizálás

Ugyanígy nincs marketing hoteleknek SEO, azaz keresőoptimalizálás nélkül. A SEO egy borzasztóan bonyolult folyamat, de a lényeg az, hogy a weboldalad minél több olyan kifejezésre való Google keresés során megjelenjen a találati listában – ráadásul minél jobb helyen –, ami kapcsolódik a szállodádhoz.

 

Marketing hoteleknek: Tartalommarketing

Jó tartalom nélkül nincs SEO, nincs közösségi média marketing, nincsenek fizetett hirdetések… A tartalom mindennek az alapja, a tartalom a király!

 

Marketing hoteleknek: A PR

Tudod mi következik? Nincs marketing hoteleknek… igen, PR, a vendégértékelések kezelése és reputációmenedzsment nélkül. Minden (de tényleg minden!) felhasználó utánanéz egy szállodáról alkotott felhasználói véleményeknek, mielőtt foglalna! 

 

Marketing hoteleknek: Együttműködés influencerekkel

Az influencer marketing hoteleknek nagyon is hatékony eszköz. Persze ezt is stratégiába foglaltan kell végezni (nagyon fontos, hogy pontos elvárásokat állítsunk egy influencer elé, hogy a keresőoptimalizálási stratégiának megfelelően linkelje a weboldalunkat, és így tovább).

 

Marketing hoteleknek: A fizetett hirdetések

Ha marketing hoteleknek, akkor az OTA-k csökkentése általában elsődleges cél. Mit szólsz ahhoz, ha azt mondjuk, hogy a Google hirdetései erre kiválóak? Hogyan? Ha sikerül hirdetésünket a Bokking.com vagy a Szállás.hu hirdetései elé pozicionálnunk a találati listában, a felhasználó nagyobb eséllyel kattint rájuk, és foglal közvetlenül a weboldalunkon. MINIMÁLIS költségek mellett.

 

Marketing hoteleknek: Mi leszünk a marketing osztályod

Talán mostmár látod, mennyire is összetett a marketing rendszer a hotelek esetében. Amellett, hoyg felállítjuk a stratégiádat és útmutatást nyújtunk, esetleg meg is valósítjuk azt, folyamatosan marketing osztályként működünk együtt. Havonta személyesen is találkozunk, átbeszéljük az addigi történéseket és a következő időszak terveit, de persze folyamatosan kapcsolatban állunk telefonon, e-mailben, Facebook vagy Viber csoporton keresztül. Mindenben melletted állunk!

 

Tudjuk milyen a profi marketing hoteleknek! Nálad is megvalósítjuk! Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints IDE!


Friss cikkek

SEO nélkülözhetetlen elemei
2022-09-29

A keresőoptimalizálás 5 nélkülözhetetlen eleme

Az online kereskedők folyamatosan azt kutatják, hogy hogyan szerezhetnének még több forgalmat webáruházuk számára. Érdekes módon a keresőoptimalizálás, azaz a SEO gyakran elkerüli a figyelmüket. Ha azonban szeretnél a világ leglátogatottabb webhelyén (Google) megjelenni kínálatoddal, akkor muszáj leszel foglalkozni vele.

Mi azaz off-page SEO? Hogyan alkalmazd?
2022-09-27

Így segíti webhelyedet az off-page SEO

Amikor a keresőoptimalizálásról van szó, akkor a legtöbb on-page (vagy on-site) SEO feladat magától értetődő. Szükséged lesz egy nagy adag jó minőségű tartalomra, gondosan kiválogatott kulcsszavakra, néhány releváns belső hivatkozásra, és így tovább. De mi a helyzet az off-page SEO-val? Egyáltalán mit takar, és hogyan csinálhatod hatékonyan? Az alábbiakban többek között ezekre a kérdésekre kapsz választ!

SEO trendek az ünnepekre
2022-09-22

5 e-kereskedelmi SEO trend az ünnepekre

Habár épp, hogy véget ért a nyár, sokan már most az év végi ünnepi szezonra igyekeznek felkészíteni marketingstratégiájukat. A SEO, vagyis a keresőoptimalizálás természetesen idén is nélkülözhetetlen lesz az olyan márkák számára, amelyek szeretnék láthatóbbá tenni magukat az ünnepi vásárlók előtt.


15 év, közel 500 sikeres tanácsadási projekt,
több, mint 100 vállalkozás komplett online marketingje.
Legyen a Tied a következő sikertörténetünk!

Jelentkezz auditunkra még ma!