Hotel marketing, marketing hoteleknek, online marketing hoteleknek - Marketing Professzorok

Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints!

Hotel Marketing - Online marketing szállodáknak stratégiába foglalva

Sok-sok éve foglalkozunk a hotel marketing különböző területeivel, számos szálloda online marketing stratégiáját alkottuk és valósítottuk meg, végigkísértük felemelkedésüket és online megerősödésüket. Láttuk, ahogy sikerül végre lekörözni a konkurenciát és a szállodaláncokat és szélesíteni a célközönség mértékét. Komplex online marketinggel sikerült növelnünk a közvetlen foglalások arányát, hogy minimalizáljuk az OTA-k elképesztő közvetítői díjait. Egy szó mint száz: jól ismerjük a hotel marketing titkait, Neked is segíthetünk!

 

Úgy érzed, hoteled többre hivatott? Szeretnéd csökkenteni az OTA-k jutalékait, megtöltenéd a hétköznapokat, vagy több rendezvényhelyszín ajánlatkérésre vágysz? Segítünk! Hogy pontosan mit takar hotel marketing szolgáltatási körünk, azt IDE kattintva megtudhatod!

 

Hotel marketing: Hogyan lássunk hozzá?

Mivel rátaláltál hotel marketing tanácsadási szolgáltatásunkra, azt már talán nem kell bizonygatnunk neked, hogy az online világ nélkül ma már nem létezik hotel marketing. Ráadásul rég nem elég hirdetésekkel bombázni a felhasználókat, hiszen a hotel marketing területei folyamatosan változnak/alakulnak/erősödnek. Figyelmet kell fordítanod az online véleményekre – és véleményező felületekre –, kell egy jó weboldal, használnod kell a közösségi média felületeket, ahol elérheted célközönségedet, nem árt elgondolkozni az influencer marketingen, de a PR megjelenéseket sem hanyagolhatod el… Hogy csak néhány dolgot említsünk.

 

Hotel marketing: Online marketing audit

Honnan tudjuk, hogy pontosan mire van szükséged a hotel marketing eszközei, módszerei közül? Alaposan megvizsgáljuk a jelenlegi helyzeted! Hogy mit jelent ez?

 

Soha, semmilyen esetben sem adunk árajánlatot online marketing vagy hotel marketing szolgáltatásokra anélkül, hogy tüzetesen megismertük volna a céget. Hogyan is húzhatnánk rá ugyanazt a hotel marketing szolgáltatási csomagot egy boutique hotelre vagy egy szállodalánc egy vagy több egységére? Lehetetlen lenne!

 

Jól tudjuk, hogy az online marketing – és a hotel marketing – sikere az egyedi, személyre szabott megoldásokban rejlik a célközönség, a konkurencia, a lehetőségek és célkitűzések, és még számtalan szempont alapján.

 

Mi is az az online marketing audit?

Az online marketing audit keretein belül van lehetőségünk tehát megismerni Téged, megvizsgálni szállodád vagy üdülőhelyed jelenlegi helyzetét és áttekinteni minden általatok használt eszközt. Az alapokat egy személyes találkozó keretében fektetjük le. Hotel marketing stratégiád részeként mérhető, reális, konkrét célokat fogalmazunk meg és alakítunk ki összhangban a jövőbeli terveiddel.

 

Hotel marketing stratégia kialakítása, avagy ez történik az audit után

Miután találkoztunk, rövid időre elvonulunk dolgozni. Dokumentáljuk és megvizsgáljuk az eszközöket, melyeket eddig a hotel marketing területein alkalmaztál, feltárjuk a hibákat és következményeiket, rávilágítunk arra, miért nem sikerült eddig elérned, amit akartál. 

 

Ezzel persze még nem lesz hatékonyabb a kommunikációd, és ettől még nem várhatsz bevételnövekedést. Éppen ezért erős, ügyfélszerző online marketing rendszert alakítunk ki hotel marketing stratégiádban, ahol pontosan, darabszám szerint látod majd az eszközök és feladatok lebontását, amelyekre szükséged lesz ahhoz, hogy az egyeztetett célkitűzések megvalósulhassanak. Ez az akcióterv alkotja havi díjas hotel marketing ajánlatunkat. Eldöntheted, hogy mindezt velünk szeretnéd megvalósítani, vagy házon belül elvégzed a feladatokat.

 

Hotel marketing nagy tapasztalattal

18 éve dolgozunk az online marketing, közel 10 éve a hotel marketing területein. Számos vidéki és budapesti szálloda számára készítettünk stratégiát, legtöbb esetben a kivitelezést is ránk bízták. A Zichy Park Hotel, a Residence Balaton, a Baltazár Budapest, a Pest-Buda Bistro és Hotel, az Erla Villa, az Oxigén Hotel**** Family & Spa csak néhány azok közül a szállodák közül, ahol a hotel marketing területein dolgoztunk. Referenciáinknak nincs vége, IDE kattintva megtekintheted őket.

 

Hotel marketing eszközök

Az online hotel marketing eszközeit és felületeit komplexen kell kezelnünk. Ha azzal keresnél meg minket, hogy optimalizáljuk hirdetéseidet, keresőoptimalizáljuk weboldaladat vagy vezessük közösségi média felületeidet, nem fogjuk tudni vállalni a munkát. Az online hotel marketingben minden mindennel összefügg, valódi eredményeket akkor fogsz tudni elérni, ha komplexen gondolkozol. Éppen ezért ha felkeresel minket, hogy valósítsuk meg online marketing stratégiádat és azt teljes egészében, vagy részben valósítsuk is meg, állunk rendelkezésedre! Vedd fel velünk a kapcsolatot IDE kattintva!

 

Hotel marketing eszközök: Weboldal kialakítás

Mindennak az alapja egy jó weboldal, enélkül nem érdemes az építkezésbe belekezdeni. Itt nem első sorban a design-ra gondolunk. Ott van például a UX, vagyis felhasználói élmény, vagy a Google technikai elvárásai. Itt már nem elég, ha az egyik ismerősöd összekattintgat egy honlapot, szakmai szemléletre van szükség!

 

Hotel marketing eszközök: Keresőoptimalizálás

Feltétele a jól keresőoptimalizálható weboldal, na meg persze mindenek előtt a kulcsszavak feltárása, a kulcsszókutatás. Ha egy szó nincs a weboldaladon, arra a kifejezésre való keresés során nem is rangsorolhatja azt a keresőóriás. Szeretnél a találati lista első oldalára, esetleg első helyére kerülni? Segítünk!

 

Hotel marketing eszközök: Tartalommarketing

A keresőoptimalizálás, a brandépítés, a közösségi média marketing eszköze. Jó tartalmak nélkül nincs SEO. A rendszeres tartalomgyártás elengedhetetlen, minden esetben a stratégia alapja!

 

Hotel marketing eszközök: PR

A vendégértékelések, a reputáció a hotel marketing egyik legfontosabb területe. PR megjelenésekkel segítjük a felhasználók és a potenciális vendégek elérését, a keresőoptimalizálást és a hírneved növelését is. Ugye érted már, mennyi mindenre is jó egy-egy eszköz?

 

Hotel marketing eszközök: Influencer marketing

Az influencer marketing nagyon is be tudja indítani hotel marketinged, de azért nem árt vigyázni, hiszen rengeteg a buktató. Érdemes ezt is stratégiai szinten kezelni, a többi eszközünkkel összhangban.

 

Hotel marketing eszközök: Hirdetések

Mi van akkor, ha azt mondjuk, a hirdetésekkel is csökkenthetjük az OTA-k közvetítői díjait? Mi van akkor, ha Google hirdetésed a Booking.com, vagy a Szállás.hu hirdetése elé kerül a találati listában? Nos, a felhasználók azt látják majd meg először, arra kattintanak. Pláne akkor, ha a hirdetés szövegezésében is a közvetlen foglalásra ösztönözzük őket. Nos, ez fényévekkel kevesebbe fog kerülni neked, mint a jutalékok.

 

Hotel marketing eszközök: Marketing felügyelet

Rengeteg dologra rávilágítottunk, igaz? Ne félj, a megvalósítás során sem hagyunk magadra, hiszen marketing osztályként működünk együtt, folyamatosan konzultálunk telefonon vagy e-mailben, havonta egy alkalommal személyesen is találkozunk, átbeszéljük az előző időszak történéseit és a következő időszak terveit.

 

Legyen profi a hotel marketinged! Vedd fel velünk a kapcsolatot, hogy segíthessünk! Kattints IDE!


Friss cikkek

Marketingest keresünk - marketinges állásajánlat
2021-03-22

Marketingest keresünk - marketinges állásajánlat

Milyen hülye megfogalmazás már ez, hogy marketingest keresünk… Kit kerestek igazából? Miért nem írjátok le pontosan? Mutatom...  

webáruház működése
2022-05-12

Hogy működik egy webáruház?

Az internet korában mindenkinek lehetősége van arra, hogy online környezetben értékesítsen. Legyen szó kézműves alkotásokról, vagy egy kisebb-nagyobb cég termékeiről, az online vásárlás manapság annyira elterjedt, hogy sokak számára az új normává vált.

Hogyan elemezzük megfelelően adatainkat az egészségügyben?
2022-05-10

Az egészségügyi adatelemzés problémái és megoldásai

A mai modern világban az egészségügyi szolgáltatók tisztában vannak vele, hogy az adatok részletes ismerete a tájékozott klinikai döntéshozás egyik alapfeltétele. Sok szervezet számára azonban még ennek ellenére is kihívást jelent az adatelemző eszközök hatékony alkalmazása. Szóval miért éri meg foglalkozni az egészségügyi adatelemzéssel, és milyen problémákra kínál megoldást a különböző szolgáltatóknak és szervezeteknek? Az alábbiakban ezekre olvashatsz néhány példát.


15 év, közel 500 sikeres tanácsadási projekt,
több, mint 100 vállalkozás komplett online marketingje.
Legyen a Tied a következő sikertörténetünk!

Jelentkezz auditunkra még ma!