Hotel marketing tanácsadás: ha az igazságot keresed…
Mielőtt bármilyen részletre kitérünk, egy valamit tisztáznunk kell. Nem szeretnénk naív és hamis reményekben ringatni, így meg kell értened, hogy a marketing időbe és pénzbe kerül. Ettől függetlenül a hatékony marketing kommunikációra szükséged van, ha szeretnéd elérni a potenciális vendégeket, de végső soron a hotel marketing tanácsadás sokszorosan megtérül.
Sok éve foglalkozunk már hotel marketing tanácsadással és a hotel marketing legkülönbözőbb területeivel. Sok-sok szálloda online marketing kommunikációját és stratégiáját alkottuk, majd valósítottuk meg annak részleteit. Segítettünk lekörözni a konkurenciát, szélesíteni az elért célközönséget, feltölteni a hétköznapokat, csökkenteni az OTA-k közvetítői díjait, még több konferenciát, csapatépítő tréninget, esküvőt szerezni az ajánlatkérések révén. Sok éves hotel marketing tanácsadás tapasztalatunknak köszönhetően Neked is segíthetünk!
Még több vendéget szeretnél? Lehetőleg közvetlenül, hogy ne kelljen csilliárdokat fizetned a szállásközvetítő webhelyeknek? Jó lenne még több vendég a hétköznapokra, rendezvény ajánlatkérés vagy csoportos szobafoglalás? Segítünk, hiszen hotel marketing tanácsadás szolgáltatásunkat éppen ezért alkottuk meg! Vedd fel velünk a kapcsolatot IDE kattintva!
Hotel marketing tanácsadás: ha számít, hogy nem ma kezdtük…
Ahhoz, hogy az eszközök, amelyeket nap mint alkalmazok tényleg költséghatékonyan generáljanak neked szobafoglalást, rendezvényhelyszín ajánlatkérést, esetleg asztalfoglalást – tehát konverziót – tudnod kell azokat célodnak és célközönségednek megfelelően alkalmazni – hotel marketing tanácsadás szolgáltatásunk éppen ebben (IS) segít.
Nem szeretnénk tovább ragozni hotel marketing tanácsadásban szerzett tapasztalatunkat (referenciáinkat IDE kattintva eléred), de arra azért szeretnénk rávilágítani, mennyi egyedi problémát is oldottunk meg ez idő alatt. Külsős marketing osztályként működtünk együtt a szállodákkal, így gyakorlatilag velük együtt “éltük meg” a hétköznapjaikat.
Valljuk be, hazánk telis tele van jobbnál jobb, izgalmasabbnál izgalmasabb gyerekbarát/felnőttbarát/wellness/3-4-5 csillagos/stb. hotelekkel, a verseny tehát nagyon nagy. Neked pedig tudnod kell érvényesülni a versenytársaid között. Ezen a meccsen már rég nem elég, ha hotelként jelen vagy pár szállásközvetítő weboldalon (még nem beszéltünk a közvetítői díjakról...), nem elég, ha posztolsz néha Facebookra, nem elég, ha pénzt tolsz fizetett hirdetésekbe. Hidd el, hotel marketing tanácsadás során szerzett tapasztalatunkra támaszkodva mondjuk: ennél sokkal kifizetődőbb, a márkádat és a hírnevedet egyaránt erősítő megoldások is léteznek.
Hotel marketing tanácsadás: ha fontosak az egzakt eredmények
Hotel marketing tanácsadás során sem győzzük hangsúlyozni: az online marketing sikere a komplexitásban rejlik. Éppen ezért mi is komplex feltérképezési folyamattal indítunk, amelyet a hoteledre szabott stratégia megalkotása követ. Ez az online marketing audit és stratégia kialakítás (még több infó róla ITT). Elöljáróban annyit elárulunk, hogy reális, konkrét célokat állítunk veled együtt kéz a kézben, és mindezt online PONTOSAN mérhetővé tesszük. Mit jelent ez?
Hotel marketing tanácsadás 1. lépés: Személyes találkozó
A hotel marketing tanácsadás során adunk árajánlatot weboldalad keresőoptimalizálására vagy fizetett hirdetéseid optimalizálására. Ezek az online marketing különálló területei, amelyeket – ahogy azt már említettük – a hotel marketing tanácsadás során is komplexen, ráadásul cégspecifikusan kell tudnunk kezelni. Az online marketing auditot tehát egy személyes találkozóval kezdjük, amikor megismerjük a szállodád, az eddigi törekvéseket, a felmerülő problémákat, de ami ennél is fontosabb, a célkitűzéseket. Egy előzetesen felállított kérdéslistával készülünk, amit alaposan átbeszélünk, hogy megtaláljuk marketing kommunikációd gyenge pontjait. Ezt követően kezdődik az eszközök auditálása és a stratégia megalkotása.
Hotel marketing tanácsadás 2. lépés: Online marketing audit és marketing stratégia
Visszavonulunk, hogy dolgozhassunk. Megvizsgálunk minden, általatok használt online eszközt (weboldal, tartalommarketing, közösségi média marketing, fizetett hirdetések, stb.), azok részletes elemzését dokumentumba foglaljuk. Az első találkozó alkalmával egyeztetettek alapján felállítjuk komplex, az online eszközök összefüggéseinek és kapcsolatának maximálisan megfelelő, cégspecifikus online marketing stratégiátokat, ami a hotel marketing tanácsadás alapját is képezi. Hogy hogyan? Az online marketing stratégiád tartalmaz egy akciótervet, ami havi lebontásban összegzi azokat a feladatokat, az azokhoz kapcsolódó stratégiai szempontokat és darabszámukat, amelyeket meg kell valósítanunk ahhoz, hogy a célkitűzéseid megvalósulhassanak. Hogy több közvetlen szobafoglalásod legyen, hogy több vendég legyen a hétköznapokban, hogy még több rendezvényhelyszín ajánlatkérésed jöjjön...
Hotel marketing tanácsadás 4. lépés: Személyes találkozó és igény esetén hosszú távú együttműködés
A marketing audit eredményeit, valamint a stratégiádat a második személyes találkozó alkalmával prezentáljuk. Fontos a találkozó, fontos, hogy megértsd az összefüggéseket és a feladatokat. Itt kezdődik a hotel marketing tanácsadás, vagyis a folyamatos közös munka. Ahogyan korábban is tettük, veled is külsős marketing osztályként szeretnénk együttműködni!
Hotel marketing tanácsadás komplexen, szállodádra szabva! Vedd fel velünk a kapcsolatot IDE kattintva!