Mi az az Instagram marketing (és hogyan csináld jól)?

Mi kell ahhoz, hogy sikeres legyél az Instagramon? Gyakorlati példák, tippek, trükkök, tanácsok, definíciók és meghatározások az Istagram marketingről.

Mi az az Instagram marketing (és hogyan csináld jól)?

instagram marketing

Az Instagram marketing a közösségi média marketing egyik formája, amely során egy márka az Instagramon keresztül népszerűsíti magát. Ez a közösségi platform segít, hogy a márkák óriási közönséget érjenek el és több értékesítést szerezzenek maguknak.

Ha téged is érdekel az Instagram marketing, akkor az alábbiakban mindent megtalálsz, amire szükséged lesz hozzá.
 

Miért fontos az Instagram a cégek számára?

Az Instagram egy kiváló csatorna, ha óriási közönséget szeretnél elérni, ez a platform ugyanis havonta egymilliárd aktív felhasználót szolgál ki. Az Instagram valójában a világ második leglátogatottabb közösségi platformja (a Facebook után) és az emberek előszeretettel használják utazásaik megtervezésére, ihletszerzésre és termékek felfedezésére is.

Az Instagram segít kapcsolatban maradni meglévő és lehetséges ügyfeleiddel. Az emberek szívesen látják különféle márkák tartamait a platformon – a felhasználók 90%-a legalább egy márkát követ az Instagramon.



Szintén fontos megemlíteni, hogy mennyit segíthet az Instagram az értékesítések fellendítésében. A Facebook egyik 2019-ben készült kutatásából kiderült, hogy a megkérdezettek 65%-a látogatott el egy márka webhelyére vagy használta annak alkalmazását, miután találkozott vele az Instagramon. Továbbá, a válaszadók 46%-a állította, hogy vásárolt is egy márkától az interneten vagy offline.

Az Instagram marketing egyik legfőbb haszna tehát, hogy egy hatalmas közösséget kínál, aminek nagy része aktívan foglalkozik a márkákkal és hajlandó vásárolni is azoktól. Ennek a közösségi platformnak azonban további előnyei is vannak.
 

A márka megerősítése

Az Instagram marketing új magaslatokba emelheti a márkaismertséget. Szintén a Facebook adatai szerint a felhasználók 83%-a állítja, hogy ez a közösségi platform segít nekik új termékeket vagy szolgáltatásokat felfedezni. Mi több, az emberek hajlamosak jobban is megbízni az Instagramon látott márkákban.

A felhasználók 74%-a véli úgy, hogy az Instagrammal rendelkező márkák relevánsabbak, és 78%-uk tekinti őket népszerűnek. Ezzel szemben, ha egy márkának nincs Instagram fiókja, akkor sokkal valószínűbb, hogy a lehetséges vevők elkerülik vagy rá sem találnak majd.
 

Fokozott aktivitás

A közösségi hálózatok kiválóan alkalmasak arra, hogy megőrizd az ügyfeleiddel kiépített kapcsolataidat. Segítségükkel visszajelzést szerezhetsz a hozzászólásokon és reakciókon keresztül, aktivitásra ösztönözheted követőidet tartalmaiddal, értesítheted őket a hírekről és különleges ajánlatokról és így tovább.

Az Instagram továbbá a felhasználói aktivitásban is az élen jár. Egy Instagramra feltöltött kép 23%-kal több aktivitást (reakciók, hozzászólások stb.) termel, mint egy kép a Facebookon, annak ellenére, hogy az utóbbinak kétszer annyi aktív felhasználója van.
 

Több értékesítés

Azt tehát megállapítottuk, hogy az Instagram felhasználói előszeretettel vásárolnak. A platform persze tisztában van ezzel a ténnyel, és arra törekszik, hogy a cégek a legtöbbet hozhassák ki belőle.

Az Instagram számos olyan eszközt kínál, amelynek segítségével a felhasználók közvetlenül a platformon vásárolhatnak meg termékeket. Ilyenek például a történetekben elhelyezett hivatkozások, a vásárlási címkék, a hirdetések és így tovább.

Az Instagram hirdetéskezelője e mellett gazdag remarketing opciókkal is rendelkezik. Az Instagram hirdetéscélzási eszközeinek segítségével nem csak a platformról szerezhetsz minősített érdeklődőket, hanem más csatornákon is közelebb tessékelheted őket a konverziós lépéshez.

Az Instagram marketing tehát megerősíti a márkádat, lehetőséget nyújt, hogy közelebb kerülj egy vásárlásra kész közönséghez és segít megtartani a márkád iránti érdeklődésüket.
Szóval hogyan lehetséges mindez? Nézzük, hogy mi kell hozzá…
 

Egy komplett Instagram marketing stratégia összeállítása

Ha a legtöbbet szeretnéd kihozni az Instagramból, akkor egy jól összerakott marketingstratégiára lesz szükséged hozzá. Íme egy részletes útmutató, ami segít összeállítani egy stratégiát az Instagram marketinghez.

1. Tűzd ki a céljaidat

Az első lépés egy Instagram marketing stratégia felépítésekor a célok meghatározása. A célok diktálnak majd mindent, amit az Instagramon teszel, beleértve például a felhasznált tartalomformátumokat, vagy épp a különféle hirdetéstípusokat.

Gyakori márkacélok az Instagramon például a márkaismertség megerősítése, a hírnévkezelés, egy közösség felépítése, több értékesítés lebonyolítása, ügyfél- és piackutatás és így tovább.
Instagram marketinged céljaidnak párhuzamban kell állniuk fő üzleti céljaiddal. Ha meg vagy elégedve a pénzügyi eredményeiddel, akkor valószínűleg nincs értelme az értékesítésekkel foglalkozni az Instagramon, és talán hasznosabb lenne pozitívabb kapcsolatot kiépíteni ügyfeleiddel a platformon.

A célok kitűzésekor tartsd észben a SMART elveket. Egy SMART Instagram marketing cél például így néz ki: „A következő negyedév során 25%-kal kell növelnünk az Instagram követőink számát”.
 

2. Határozd meg célközönségedet

Instagram marketing stratégiád másik fő eleme a közönség, hiszen a célok mellett ők is nagyban befolyásolják majd, hogy mit hogyan csinálsz a platformon. Sokat segíthet ilyenkor egy buyer persona összeállítása. Derítsd ki, hogy kicsoda ideális ügyfeled (nem, kor, foglalkozás, lakhely, jövedelem stb.) – minél többet tudsz róla, annál hatékonyabban igazíthatod majd stratégiádat az ő igényeihez.

Ha buyer personákról van szó, akkor szó sem lehet fantáziálásról. Ne találgass, hanem használd az ügyfeleidről eddig összegyűjtött adatokat, hogy egy valós képet festhess ideális vásárlódról. Ennek persze számos módja van – az Instagramon például érdemes megnézni, hogy kik használják gyakran a márkáddal kapcsolatos hashtageket.

Utazási irodaként például az #utazas #travel és hasonló hashtagekre figyelj oda. Nézd meg, hogy mely profilok használják gyakran ezeket a bejegyzéseikben, és hogy milyen felhasználók követik őket. Derítsd ki, hogy mi tetszik nekik ezeken a profilokon és miket nem szeretnek.
 

3. Ismerd meg versenytársaidat

Ha szeretnél többet megtudni az Instagram marketingről, akkor vizsgáld meg versenytársaid profiljait. Járj utána, hogy kik és mik ezek a márkák, milyen tartalmakat osztanak meg, illetve hogyan kommunikálnak közönségükkel és más márkák profiljaival. Nem árt ránézni versenytársaid márkás hashtagjeire sem, és kideríteni, hogy mennyire népszerűek.

Ilyenkor ne csak a sikeres taktikákra figyelj oda, hanem próbáld megállapítani azt is, hogy hol hiányosak versenytársaid stratégiái. Ez segít majd, hogy elsőként csaphass le a kihasználatlan lehetőségekre, ha van elég kreativitásod hozzá.

Sok ügyvédi iroda Instagram fiókja például tele van képekkel és mellékelt magyarázószövegekkel. Mi lenne, ha te ezeket videók formájában kínálnád közönségednek, amik egyébként is egy sokkal népszerűbb tartalomtípusnak számítanak a platformon?
 

4. Készíts egy üzleti fiókot

Az Instagramon kétféle fiók hozható létre: személyes és üzleti. Cégként, márkaként, vállalkozóként vagy valamilyen szervezetként sokkal többet hozhatsz ki az Instagramból, ha üzleti fiókot használsz.

Az üzleti fiókok segítségével nyomon követheted teljesítményedet, több információt szerezhetsz követőid viselkedéséről és extra információkat tüntethetsz fel cégedről – ez persze messze nem minden.

Egy üzleti Instagram fiók létrehozásához először is készítened kell egy személyes fiókot, amit aztán rögtön át is alakíthatsz üzleti fiókká. Mindez teljesen ingyenes – az üzleti fiókokra való átállás, illetve azok használata semmilyen költséggel nem jár (kivéve persze, ha hirdetni szeretnél).

Miután beállítottad üzleti Instagram fiókodat, ne felejtsd el kitölteni azt – íme néhány tipp ehhez:
 
  • Add meg a bio-t: Írj egy legfeljebb 150 karakter hosszú bemutatkozást cégedről. Igyekezz kiemelni, hogy mi teszi egyedivé.
  • Állíts be egy profilképet: Keress egy képet, ami tökéletesen összefoglalja márkádat. A legtöbb cég a logóját választja profilképnek, de tartsd észben, hogy a legtöbb helyen ez egy egészen kis méretű képként jelenik majd meg.
  • Linkelj webhelyedre: Ez az Instagram marketing egyik legfontosabb lépése. Profilod leírása az egyetlen felület (a történeteken kívül), ahová egy linket is elhelyezhetsz.
  • Használd az üzleti funkciókat: Egy üzleti fiókban megadhatsz egy kategóriát, elérhetőségeket, illetve felhívásokat is. Használd ki ezeket a lehetőségeket, hogy ennyivel több információt és útmutatást kínálj ügyfeleidnek.
 

5. Tervezd meg tartalmaidat

A tartalom a király, főleg az Instagramon, ahol a felhasználók nem csak a szövegekre, hanem a vizuális elemekre is kényesek. Szerencsére a platform többféle lehetőséget biztosít a márkáknak, hogy különböző tartalmakon keresztül szólítsák meg közönségüket.

Mindenekelőtt azonban gondolkodj el rajta, hogy mi az a fő téma és üzenet, amit szeretnél átadni. Fiókod szólhat például termékeidről és szolgáltatásaidról, céges kultúrád bemutatásáról vagy ügyfeleid szórakoztatásáról is.

Ez után el kell döntened, hogy milyen tartalomtípusokat és formátumokat használsz majd céljaid eléréséhez. Feltölthetsz egyszerű képeket, létrehozhatsz galériaposztokat, illetve használhatsz rövid vagy hosszabb videókat is.

Habár a videók általánosságban népszerűbb tartalomtípusnak számítanak az interneten, az Instagramon a képek szereznek több kedvelést. Ez persze a közönségtől is függ, ezért megéri majd kísérletezni vele, hogy mire reagálnak követőid pozitívan.
 

6. Hozz létre egy egybefüggő látványvilágot

Bármilyen tartalomtípusok mellett is döntesz, gondoskodj róla, hogy feltöltéseid szemet gyönyörködtetők és jó minőségűek legyenek. Habár vizuális stílusodat főleg márkád és közönséged diktálják majd, íme néhány hasznos statisztika arról, hogy mely bejegyzések teljesíthetnek a legjobban az Instagramon:
 
  • A világosabb színek 24%-kal több kedvelést kapnak, mint a sötétebbek
  • A kék színekben gazdag képek 29%-kal több kedvelést kapnak, mint a pirosabb képek
  • A textúrákban gazdag képek 79%-kal több kedvelést kapnak, mint a kevésbé textúrált képek

Még egyszer kihangsúlyoznánk, hogy ezek csak általános adatok, és saját közönséged ízlése, illetve márkád stílusa teljesen eltérhet ezektől. Kísérletezz és figyeld meg, hogy mely tartalmak teljesítenek jobban.

Nagyon fontos továbbá egy vizuálisan egybefüggő profilt létrehozni. Ez azt jelenti, hogy a feltöltött képek legyenek hasonló vizuális jellemzőkkel rendelkezzenek (kontraszt, fényerő, színek stb.), még ha más dolgokat is ábrázolnak. Az Instagram néhány saját szűrőt is kínál ehhez, amiket a feltöltéskor választhatsz ki, de saját magad is feldolgozhatod a képeidet, hogy passzoljanak egymáshoz, mielőtt feltöltenéd őket.
 

7. Készíts szerkesztőségi naptárt

Instagram marketinged sikere nagyban függ attól, hogy milyen sűrűséggel posztolsz. Követőid elvárják majd, hogy rendszeresen tölts fel tartalmakat és ha nem szeretnél belekavarodni ebbe, akkor egy szerkesztőségi naptárra lesz szükséged.

A Meta saját üzleti kezelőfelülete lehetővé teszi, hogy előre időzítsd bejegyzéseidet, amivel rengeteg időt spórolhatsz meg magadnak. A platform e mellett javaslatokat is tesz rá, hogy mely időpontokban lennének a leghatásosabb bejegyzéseid.

Ha a rendszerességről van szó, a kulcsszó szintén a kísérletezés: nézd meg, hogy milyen gyakori posztolásra reagálnak pozitívan követőid.
 

8. Szerezz követőket

Egy Instagram fiók önmagában nem sokat ér, ha nincsenek követőid. Többféleképpen is szerezhetsz követőket fiókodnak – az egyik módszer releváns influencereket követni. Ha például céged konyhai berendezések értékesítésével foglalkozik, akkor kövess gasztronómiai, beltéri designer és hasonló véleményvezéreket.

Tekintsd meg bejegyzéseiket, kedveld azokat, írj hozzájuk hasznos hozzászólásokat és oszd meg történeteiket. Így az őket követő felhasználók (akik vélhetően számodra is ideális ügyfelek lennének) is láthatják majd márkádat.

Egy másik lehetőség hashtageket használni, amik segíthetnek elérni célközönségedet, követőket szerezni, illetve több aktivitást kelteni. Fontos azonban észben tartani, hogy nem minden hashtag lesz hasznos céged számára, bármilyen népszerűek is legyenek. Sőt, a legnépszerűbbek azok, amikre a legnagyobb verseny is jellemző, hiszen általában naponta több százezer vagy millió bejegyzésben használják őket.

Sokkal jobban megéri tehát szűkebb piaci réseket megcélzó hashtagekre koncentrálni, amik persze kapcsolódnak saját cégedhez és tartalmaidhoz is. Nézz körül versenytársaidnál, követőidnél és az influencerek profiljain, és figyeld meg, hogy miket használnak.

Ha hajlandó vagy pénzt is fektetni az Instagram marketingbe, akkor használhatsz fizetett hirdetéseket vagy együttműködhetsz influencerekkel is, hogy még több lehetséges ügyfelet érhess el a platformon.
 

9. Konvertáld követőidet ügyfelekké

Habár egy magas követőszám jól mutat a profilon, közvetlenül nem befolyásolja majd céged bevételét. Valahogyan tehát fizető ügyfelekké kell konvertálnod ezeket a felhasználókat, akik már érdeklődnek márkád iránt.

Posztolj promóciós bejegyzéseket, mutasd be új termékeidet, keltsd fel az emberek érdeklődését burkolt ízelítőkkel, illetve kínálj akciókat és más kedvezményeket. Ne felejtsd ki a felhívásokat ezekből a bejegyzésekből. Habár közvetlen linket nem helyezhetsz el a posztokban, felhívhatod a követők figyelmét a bio-ban található hivatkozásra.

Használd ki az Instagram által kínált shopping bejegyzés formátumokat. Ezek segítségével közvetlenül egy bejegyzés lehet az értékesítési tölcsér kiindulópontja, és egészen a vásárlás pillanatáig lekövetheted a felhasználó utazását.

Miután Instagram marketing stratégiád készen áll, kezdd el nyomon követni a teljesítményedet, lehetőleg napi szinten. Figyeld meg, hogy mely bejegyzéseid sikeresek és melyek azok, amelyek kevesebb aktivitást váltanak ki. Ezen tudás birtokában folyamatosan finomítsd stratégiádat, hogy az mindig megfeleljen a közönség aktuális igényeinek (és üzleti céljaidnak).
 

Tippek a hatékony Instagram marketinghez

Nem kell saját taktikákkal előállnod, ha hatékonyan szeretnéd csinálni az Instagram marketinget. Érdemes kipróbálni az alábbi tesztelt és bevált módszereket, hogy időt spórolhass meg marketingcsapatod számára.

Alkalmazz felhasználói tartalmakat

A felhasználói tartalmak az Instagram marketing leghasznosabb eszközei közé tartoznak. Ezek azok a képek, videók és egyéb tartalmak, amelyeket márkád követői készítenek el, így neked semmilyen erőfeszítésre nincs szükséged az előállításukhoz. A felhasználói tartalmak továbbá magasabb konverziós arányokat, aktivitást, illetve kedvezőbb kattintásonkénti árakat és átkattintási arányokat segítenek elérni, ha fizetett hirdetésekben használod őket.

Mindez annak köszönhető, hogy a felhasználói tartalmak ugyan azon az elven működnek, mint a szájhagyomány és más társadalmi bizonyítékok. Az emberek sokkal könnyebben megbíznak egy ügyfél véleményében, mint a fizetett hirdetésekben.

Ha szeretnél ilyen felhasználói tartalmakat gyűjteni Instagram marketingedhez, akkor ösztönözd arra közönségedet, hogy osszanak meg a márkáddal kapcsolatos képeket és videókat, illetve jelöljék meg azokat márkás hashtageddel is. Ezeket aztán oszd meg saját üzleti profilodon is, de ügyelj rá, hogy ne csak erről szóljon a tartalomstratégiád – egyensúlyt kell tartanod a felhasználói és márkás tartalmak között.

Nagyszerű példa erre a taktikára az, amit a Benefit Cosmetics csinál az Instagramon. Arra ösztönzik a felhasználóit, hogy használják a #benefit hashtaget, ha szeretnének megjelenni a márka profilján. A legjobb eredmények érdekében a cég nem csupán megosztja ezeket a felhasználói tartalmakat, hanem shopping címkéket is elhelyez a bejegyzésekben, hogy a felhasználók rögtön megvásárolhassák a képeken használt termékeket.
 

Oszd meg Instagram bejegyzéseidet a Facebookon

Habár nem közvetlenül egy Instagram marketing tipp, ez a taktika határozottan segít majd erősebb jelenlétet kialakítani a közösségi médián. Az Instagram lehetővé teszi, hogy képes és videós bejegyzéseidet a Facebookon is azonnal megoszd. Nincs más dolgod, mint bekapcsolni ezt az opciót egy Instagram bejegyzés létrehozásakor.

Ez a taktika nem csak kényelmes és időtakarékos, hanem teljesítményednek is jót tesz. A Buzzsumo szerint az Instagramon keresztül Facebookra posztolt képek 23%-kal több aktivitást érnek el.

Remekül csinálja ezt például a GoPro, ami egyszerre jelentette be új termékét az Instagramon és a Facebookon is. A márka összesen 1,5 millió megtekintést, 13,7 ezer hozzászólást és nagyjából 260 ezer kedvelést ért el ezzel a szimpla trükkel.
 

Használj történeteket és összefoglalókat

Sokan nem foglalkoznak az Instagram történetekkel, mondván minek vesződni olyan tartalmakkal, amik csak 24 órán keresztül érhetők el a közönség számára. A történetek azonban az Instagram marketing legfontosabb eszközei közé tartoznak. A platform adatai szerint a felhasználók 62%-a jobban kezd érdeklődni egy márka iránt, miután látta azt a történetek között.

A történetek segítenek közvetlenebb érzelmi kapcsolatot teremteni ügyfeleiddel. Míg a profilra feltöltött hagyományos képeknél nagyon oda kell figyelni a minőségre, a történetek létrehozásakor egyáltalán nem baj – sőt, akár előnyös is lehet – ha nyersebb stílust alkalmazol. Ez lehet például egy gyors kulisszák mögötti pillanatkép vagy hasonló elkapott pillanat.

A történetek között továbbá akár termékbemutatókat is megoszthatsz, amikhez rögtön egy shopping hivatkozást is mellékelhetsz.

A legjobb az egészben, hogy legfontosabb történeteidet valójában korlátlan ideig megtarthatod, hogy bármikor bármelyik felhasználó megtekinthesse őket. Ehhez nincs más dolgod, mint hozzáadni őket egy összefoglalóhoz.

A Topshop remekül alkalmazza a történeteket és az összefoglalókat. A cég történeteken keresztül kelti fel a célközönség érdeklődését a webhelyükön megtekinthető termékek iránt. A márka először bejelenti új termékei leárazását, majd megmutat közülük néhányat. Minden történetben egy-egy link szerepel az adott termékhez.

Az összefoglalókban több történetet gyűjthetsz össze, és több összefoglalót is létrehozhatsz, ha például külön kategóriákat szeretnél kialakítani. A Topshop „New in” összefoglalójában az új termékek találhatók meg, mindegyik egy-egy, a webhely megfelelő oldalára mutató hivatkozással kiegészítve. Az „On the blog” összefoglalóban a cég blogjára felkerült legújabb cikkek és linkjeik sorakoznak.
 

Működj együtt influencerekkel

A marketingesek közel 80%-a az Instagramot tartja a legfontosabb influencer marketing csatornájának.  Egy jól összeállított és kivitelezett influencer kampány remekül képes megtérülni – íme néhány tipp ehhez:
 
  • Keress olyan influencereket, akiknek a közönsége hasonlít ügyfélkörödre. Így sokkal nagyobb az esélye annak, hogy márkád üzenete érdeklődő felhasználókhoz jut majd el a véleményvezéreken keresztül.
  • Ellenőrizd, hogy nincsenek-e robotok vagy más álkövetők egy influencer profilján. Fontos, hogy olyan influencerekkel működj együtt, akiknek valódi, aktív közönsége van.
  • Próbáld megállapítani, hogy mit gondolnak követőik az influencerekről. Egyes véleményvezérek megbotránkoztató tartalmaikkal válnak híressé, és nem biztos, hogy ez a fajta hírnév márkádra is jó fényt vetne.

A Dior is így tett, amikor 2021-es tavaszi/nyári divatbemutatóját népszerűsítette. A márka egyik véleményvezére Jisoo volt, a Dior egyik márkanagykövete, akinek már akkoriban több, mint 20 millió követője volt az Instagramon. Az énekesnő a történeteiben jelentette be a bemutatót és a rendezvény során többször is élő közvetítést indított, amiben megosztotta a véleményeit a nézőkkel. Ez a taktika végig segített megtartani az érdeklődők figyelmét és aktivitását a rendezvény során. A magyar influencerek Toplistáját IDE kattintva találod!
 

További Instagram marketing ötletek és példák

Versenyszerű jellege miatt az eredményes Instagram marketinghez nem kevés kreativitásra van szükség. Íme néhány sikeres kampány különböző márkáktól, amelyekből ihletet meríthetsz saját stratégiádhoz.
 

A Starbucks és a promóciós hashtagek

A Starbucks előszeretettel használ hashtageket Instagram marketing kampányaihoz. A cég bejegyzéseinek nagyjából felét felhasználói tartalmak teszik ki, aminek az eredményei tisztán láthatók. Az ilyen posztok átlagosan 28%-kal több aktivitást keltenek, mint a cég sima bejegyzései.
A felhasználói tartalmak megszerzése érdekében a Starbucks rendszeresen indít új kampányokat márkás hashtagekkel. Ezek a hashtagek nem csupán a követőket inspirálják, hanem az új termékeket is népszerűsítik a cég számára. A márka rózsaszín italát jelölő #pinkdrink hashtaget például több, mint félmillió bejegyzésben használták már.
 

Az IMAX Instagram hirdetései

Az IMAX egy kreatív Instagram hirdetési kampánnyal népszerűsítette a 2019-es Star Wars: Skywalker kora című filmet. A márka interaktív felületekké alakította át az egyébként passzívan megtekintett szponzorált történeteket. Például egy szavazást helyezett el egy történethirdetésben, ahol a felhasználók két lehetőség közül választhattak.

A cég összesen három hasonló bejegyzést készített, amikből kettőben szavazás is szerepelt. A cég azt kérdezte a felhasználóktól, hogy az Erőt használnák-e, vagy inkább csatlakoznának a sötét oldalhoz egy IMAX mozijegyért cserébe. A hirdetés végén egy link is megjelent, amire rákoppintva a felhasználók megvehették maguknak a jegyeiket. Mint kiderült, a szavazással ellátott, interaktív történetek jóval emlékezetesebbeknek bizonyultak, mint az a verzió, amiben nem szerepelt szavazás.
 

A Lord & Taylor influencer marketingje

A Lord & Taylor zűrös története ellenére remekül szerepelt az Instagramon. A márka 50 divatgurut kért fel, hogy használják ugyan azt a ruhadarabot különböző stílusokban. A kampány célja az volt, hogy követőik elgondolkodjanak rajta, hogy vajon miért viselik ugyan azokat a ruhákat kedvenc bloggereik.

A kampány óriási sikert aratott, a képeken látható ruha ugyanis már a hét végére elfogyott a készletről.

 

Gyakran ismételt kérdések

Online marketing blog

Tudásunk naprakész, melyből ügyfeleink profitálnak

15 év, közel 500 sikeres tanácsadási projekt, több, mint 100 vállalkozás komplett online marketingje.

Legyen a Tiéd a következő sikertörténetünk!




Jelentkezz auditunkra még ma!

Marketing Professzorok

Kérje ajánlatunkat!