Czifra Zsófia, online marketing tanácsadó - Marketing Professzorok

Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints!

Czifra Zsófia

Online marketing tanácsadó

Egyetemi évei alatt kezdett az online marketing területeivel foglalkozni, diplomáját a Budapesti Metropolitan Egyetem Kommunikáció és médiatudomány szakán szerezte, majd egy online marketing tanfolyamon vett részt, ahol belekóstolt a kreatív szövegírásba, a közösségi média felületek kezelésébe, a projektmenedzsmentbe.

 

Diplomája megszerzését követően került a Marketing Professzorok csapatába, ahol kezdetben a közösségi média felületek kezeléséért, mint asszisztens felelt, majd keresőoptimalizálási feladatokkal foglalkozott. Gyakorlatilag hónapokon belül önálló projekteket vezetett, ma a stratégiák kialakításásában és megvalósításában is szerepet játszik.

 

Az évek alatt leginkább a turizmusmarketing területein tevékenykedett, számos hotel és vendéglátóegység marketing kommunikációjának kialakítása, menedzselése köszönhető neki. 

 

Szakmai minősítések és képzések

Közösségi média marketing tanfolyam

Google Adwords alapok minősítés

Google Adwords Display hirdetések minősítés

Google Adwords Mobile hirdetések minősítés

 

 


Friss cikkek

Marketingest keresünk - marketinges állásajánlat
2021-03-22

Marketingest keresünk - marketinges állásajánlat

Milyen hülye megfogalmazás már ez, hogy marketingest keresünk… Kit kerestek igazából? Miért nem írjátok le pontosan? Mutatom...  

webáruház működése
2022-05-12

Hogy működik egy webáruház?

Az internet korában mindenkinek lehetősége van arra, hogy online környezetben értékesítsen. Legyen szó kézműves alkotásokról, vagy egy kisebb-nagyobb cég termékeiről, az online vásárlás manapság annyira elterjedt, hogy sokak számára az új normává vált.

Hogyan elemezzük megfelelően adatainkat az egészségügyben?
2022-05-10

Az egészségügyi adatelemzés problémái és megoldásai

A mai modern világban az egészségügyi szolgáltatók tisztában vannak vele, hogy az adatok részletes ismerete a tájékozott klinikai döntéshozás egyik alapfeltétele. Sok szervezet számára azonban még ennek ellenére is kihívást jelent az adatelemző eszközök hatékony alkalmazása. Szóval miért éri meg foglalkozni az egészségügyi adatelemzéssel, és milyen problémákra kínál megoldást a különböző szolgáltatóknak és szervezeteknek? Az alábbiakban ezekre olvashatsz néhány példát.


15 év, közel 500 sikeres tanácsadási projekt,
több, mint 100 vállalkozás komplett online marketingje.
Legyen a Tied a következő sikertörténetünk!

Jelentkezz auditunkra még ma!