8 ok, amiért nincs szükséged weboldalra
Számos kisebb helyi cég működik már évtizedek óta szájról-szájra terjedő ismertség alapján, szóval mégis miért kéne neked saját webhely? Semmi értelme – hogy ezt a kijelentést bebizonyítsuk, összegyűjtöttünk néhány indokod, amiért cégednek egyáltalán nincs szüksége saját webhelyre.
Nincs szükséged nagyobb cégre
Eszed ágában sincs a cég növekedésére koncentrálni. Tökéletesen elégedett vagy azzal, ahol éppen most vagy. Folyamatosan jönnek a visszatérő vásárlók és minden a legnagyobb rendben van. Egy webhely csak annyit tesz lehetővé, hogy még többen értesüljenek rólad és vásároljanak tőled, ami felesleges.
A versenytársaid is megérdemelnek egy esélyt
Ha nincs webhelyed, amivel elterelheted az emberek figyelmét versenytársaidról, akkor ezek az emberek inkább hozzájuk fordulnak majd szükségleteikkel, ami teljesen rendjén van. A te céged már régóta működik, ebből nem lehet gond.
Az ügyfeleid nem használják az internetet
Hatalmas igazság – a Facebookon csupán egymilliárd aktív felhasználó van, és néhány százmillió a többi közösségi oldalon, ami összességében abszolút elenyészőnek számít. A Google által kiszolgált 3 és fél milliárd keresés is azt mutatja, hogy az embereket nem érdekli az internet. Akiket megpróbálsz elérni, azok 100%-a megtalál téged a helyi arany oldalakban vagy a városi újságban. Ezek úgyis sokkal régebb óta léteznek, mint az internet. Ne is törődj vele, hogy a fiatal generációk sosem hallottak az arany oldalakról, és újság is ritkán kerül a kezükbe.
Nincs szükséged új ügyfélkapcsolatok kiépítésére
Te sem látod a hosszútávú, hűséges ügyfelek értékét, ugye? Az egyszer betérő vásárlók sokkal egyszerűbb és stabilabb jövedelemforrást biztosítanak.
Nincs semmi új mondanivalód
Az ötleteid, gondolataid, és a cégeddel kapcsolatos hírek nem igazán érdeklik ügyfeleidet. Ha változás lép fel éttermed menüjében, a nyitvatartásban, vagy a címedben, akkor majd rájönnek maguktól.
Az ügyfeleid soha nem fordulnak hozzád kérdésekkel
Egy webhely nem sokat tehet érted ügyfélszolgálat szempontjából. Ha az ügyfelek szeretnének megtudni valamit, majd felhívnak (ha tudják a számod).
Nem akarod, hogy rád találjanak
Nincs értelme címedet minél több helyen feltüntetni az interneten. Emberek százai sétálnak vagy hajtanak el üzleted előtt nap mint nap. Ezek az emberek bőven elegendő forgalmat biztosítanak számodra, és amúgy sincs szükséged új ügyfelekre.
Az ügyfeleknek nem kell tudniuk arról, hogy mire számíthatnak tőled
Akár egy éttermed van, vállalkozó vagy, vagy orvos, vagy grafikus, vagy bármi más – tényleg tudniuk kell mindent az embereknek rólad, mielőtt téged választanának? Muszáj tudniuk, hogy hogy érted el mindazt, ami ma vagy? Nem. A legtöbb ember valójában egy kedves mosoly és egy hangzatos név alapján választ magának üzleti partnert, szolgáltatót, stb.
Ha a fenti pontok valamelyikében magadra ismertél, akkor nem kell aggódnod a webhelyek miatt. Persze reméljük, hogy sikerült meggyőznünk a webhelyek valódi fontosságáról és szerepéről.