Miért a Marketing Professzorok?

500+

Tanácsadási projekt

20+

év

12

Szakember

Mit jelent ez?

  • Nem ma kezdtük, rengeteg mindent láttunk, szerintünk az MP az egyik legrégebben működő magyar online marketing tanácsadó konglomerátum. Nem 5-10 éve vagyunk a piacon, cégünk alapítója, Máté Balázs idén ünnepli marketinges múltjának 25. évfordulóját, az online marketing ügynökség 2003-óta létezik. Mindenre láttunk példát, megoldást. 
 
  • Full stack, teljeskörű, azaz mindent ránk bízhatsz. Minden marketing területre megvannak a saját embereink, a honlapkészítéstől a közösségi médián át, a keresőoptimalizálásig, így nem mutogathatnak egymásra a területek vállalkozói, minden egy kézben, egy stratégia alapján működik. Kivéve persze, ha valamelyik területre van saját erőforrásod, akkor a stratégia alkotásban számolunk ezzel, de a tanácsainkra ezen a területen is számíthatsz. 
 
  • Sok tanácsadó külföldi példákra, kutatásokra, irodalmakra mutogat, saját vélemény, tapasztalat nélkül. Az irodalmi adatokat mi mindig ellenőrizzük, saját kutatásokkal magyar viszonyokra adaptáljuk, cégre szabjuk. Munkatársaink között többen PHD (doktori) értekezést írnak, írtak marketing kutatásainkból, így nem egy raktárosból kinevelkedett marketing tanácsadóval ülsz majd szemben, hanem valódi szakemberekkel. Hazai és külföldi publikációink, konferenciáink sora is széles. 
 
  • Kizárólag senior account managerek tartják majd Veled a kapcsolatot. Olyan tanácsadók dolgoznak az MP-nél, akik maguk sok olyan konkurenciánk cégvezetőit tanították gyakornokként az MP irodáiban, akik ma marketing tanácsadói múltjukra nagyon büszkék. Mi is azok vagyunk rájuk. Senior tanácsadóink nem ijednek meg semmilyen problémától, mindenre tudják a megoldást. 
 
  • Amit mi adunk neked az nem egy sales tevékenység, hanem egy marketing rendszer. Sokan nevezik stratégia alkotásnak azt, amit mi hirdetési tervnek hívunk. Bár a hirdetések is marketing eszközök, de azokat egy hosszú távú marketing stratégiába kell építeni, hogy több legyen, mint pillanatnyi értékesítés. A keresőoptimalizálás, a jól felépített, ügyfélvonzó honlap, a minőségi social média és weboldal tartalmak, a márkaépítés és az ezeket összefogó stratégia évekig működő rendszert hoz létre, mely önti a megkereséseket. Nekünk csak ez számít, erre koncentrálunk. Profitorientált rendszert építünk, melynek vannak elemei, melyekből ma, vannak melyekből holnap lesz megkeresésed. 
 
  • Tudjuk, miről beszélünk: a keresőoptimalizálásról nem csak tudjuk, nagyon hasznos, saját weboldalaink (matebalazs.hu, marketingprofesszorok.hu) a Google találati listájának elején vannak szinte minden kifejezésre. Mi nem csak ígérjük, hogy első leszel a keresőben, és nem csak könnyű kulcsszavakra, eredményeink magukért beszélnek, mind a referenciáink, mind saját jelenlétünk. 
 
  • Bár közösségi média felületeinket 2009-óta építjük, így lehet saját kezelésben több, mint 3 millió Facebook követőnk, de tudjuk, hogy az új felületekhez a fiatalok látásmódja is szükséges. Instagram, TikTok videóink elkészítésben kreatív fiatalok segítenek, akik a senior marketinges kollégák józanságával tapasztalatával kiegészült stratégia alapján nagy organikus elérésű posztokat hoznak létre. 

Hogyan dolgozunk?

Sokféle együttműködés létezik, mértékben, árban eltérőek, de a kezdete mindegyiknek ugyan az kell legyen, ez pedig a cégre szabott, egyedi, eredményorientált marketing stratégia létrehozása. Balázs 25 éves marketinges múltjával és valamely senior tanácsadónk egy egyhónapos folyamat keretén belül elkészít egy részletes dokumentációt, melyben leírjuk, PONTOSAN mint is kell tenni azért, hogy elérd azokat a CÉLOKAT, melyeket kitűztél céged elé. Ha ez meg van, átadtuk, elmagyaráztuk, oktattuk, akkor dönthetsz, egyedül állsz neki, vagy kéred a segítségünket. Ha kéred, megbeszéljük, milyen mértékben.

Ha kell, mi mindent elvégzünk, neked csak az eredményekkel kell törődnöd. Egy hónap, két konzultáció és kb. 20 tanácsadói óra nekünk, az irodában, mire elkészül a 40-100 oldalas marketing audit és stratégia dokumentáció (összetettségtől függően). Ebben látod, hogyan értékeljük jelenlegi marketing rendszered teljesítményét, felépítését, valamint hónapokra, hetekre lebontva látod majd, milyen erőforrásokkal mi kell az eredményekhez. A stratégia egy éves időtartamú, megvalósítására tudunk szerződni. Havi szinten minimum egy konzultáció alkalmával átbeszéljük, mit értünk el, és mit tervezünk a következő jónapra, hol tartunk a célok elérésében. Jelentést, elemzéseket kapsz, fogjuk a kezed, folyamatosan fejlesztjük marketing rendszeredet. Van aki egy év után önállóan halad tovább, de olyan ügyfelünk is van, aki 2005-óta kéri segítségünket. 

Kérd ajánlatunkat a marketing stratégia megalkotására most, ide kattintva! 

Gyakran ismételt kérdések

Mennyibe kerül a havidíjas együttműködés?

Nem tudhatjuk előre, hiszen ez projekttől, a megvalósulás sebességétől és a ránk bízott munka mennyiségétől (a te szerepvállalásod méretekétől) is függ. Ha a fenti linkre kattintva ajánlatot kérsz, Balázs felhív, és egy rövid beszélgetés alapján egy tól-ig árat biztos tud majd mondani! 

 

Létezik sikerdíjas marketing?

Nem csak nálunk nem, ez a fogalom, úgy ahogy van, nem létezik. Akik ilyet hirdetnek, miért teszik? Mert egy kis csúsztatással bizonyos marketing eszközöket használva sales tevékenységet adnak el. Egy Google vagy Facebook hirdetés ugyanis lehet marketing eszköz, de önmagában azonban csak egy sales támogató folyamat. A marketing, mely stratégián alapul, ugyanis komplex. Vannak benne olyan eszközök, pl. a keresőoptimalizálás, a SEO, melynek eredményessége akár több hónapot is igénybe vehet, ugyanakkor akár hosszú évekig is hozhatja az ügyfeleket. Bármely marketing eszköznél költséghatékonyabban. Az ilyen ingyenes „marketing” tevekénységek ilyesmivel nem foglalkoznak, ahogy brandépítéssel sem. Mert ez nem azonnal fizet. Amit csinálnak tehát nem más, mint sales. Ez olyan, mint az albérlet, amíg fizeted, élvezheted, ha nem fizetsz, vége. A marketing olyan, mint egy saját lakás, ha beruházol, lesz valami, ami a tiéd, utána bármeddig használhatod. Seenki nem épít neked lakást jutalékra. Az az albérlet. 

 

Milyen referenciákat tudtok felmutatni? 


2003-óta rengeteg ügyfelünk volt, igaz a céget akkor még Xpedientnek később Abfoxnak hívták. Mikor Balázs egyetemi karrierje és PHD munkája olyan állapotba jutott, a név Marketing Professzorok lett. Az első időben KKV-k voltak ügyfeleink (pl. a mai napig velünk dolgozó Novetex Kft.), majd az Abfox időszakban multinacinális cégek, mint a GSK, az ABBOTT, EGIS, vagy nagy magyar vállaltok, mint az MVM. A multiktól eleget tanulva ismét a KKV-k felé fordultunk a 2010-es évek elején, így volt ügyfelünk a Vista Utazási iroda, a Wallis, a Hell Energy, a teljes Eventrend csoport (New York Cafe, Salon Restaurant, Symbol Budapest, stb.) majd a Zsidai Csoport (Pierrot, Spiler, Jamie’s, Baltazár, stb.), és közben még sok száz magyar mikro, kis és középvállalkozás.