Gyakran ismételt kérdések
Mennyibe kerül a havidíjas együttműködés?
Nem tudhatjuk előre, hiszen ez projekttől, a megvalósulás sebességétől és a ránk bízott munka mennyiségétől (a te szerepvállalásod méretekétől) is függ. Ha a fenti linkre kattintva ajánlatot kérsz, Balázs felhív, és egy rövid beszélgetés alapján egy tól-ig árat biztos tud majd mondani!
Létezik sikerdíjas marketing?
Nem csak nálunk nem, ez a fogalom, úgy ahogy van, nem létezik. Akik ilyet hirdetnek, miért teszik? Mert egy kis csúsztatással bizonyos marketing eszközöket használva sales tevékenységet adnak el. Egy Google vagy Facebook hirdetés ugyanis lehet marketing eszköz, de önmagában azonban csak egy sales támogató folyamat. A marketing, mely stratégián alapul, ugyanis komplex. Vannak benne olyan eszközök, pl. a keresőoptimalizálás, a SEO, melynek eredményessége akár több hónapot is igénybe vehet, ugyanakkor akár hosszú évekig is hozhatja az ügyfeleket. Bármely marketing eszköznél költséghatékonyabban. Az ilyen ingyenes „marketing” tevekénységek ilyesmivel nem foglalkoznak, ahogy brandépítéssel sem. Mert ez nem azonnal fizet. Amit csinálnak tehát nem más, mint sales. Ez olyan, mint az albérlet, amíg fizeted, élvezheted, ha nem fizetsz, vége. A marketing olyan, mint egy saját lakás, ha beruházol, lesz valami, ami a tiéd, utána bármeddig használhatod. Seenki nem épít neked lakást jutalékra. Az az albérlet.
Milyen referenciákat tudtok felmutatni?
2003-óta rengeteg ügyfelünk volt, igaz a céget akkor még Xpedientnek később Abfoxnak hívták. Mikor Balázs egyetemi karrierje és PHD munkája olyan állapotba jutott, a név Marketing Professzorok lett. Az első időben KKV-k voltak ügyfeleink (pl. a mai napig velünk dolgozó Novetex Kft.), majd az Abfox időszakban multinacinális cégek, mint a GSK, az ABBOTT, EGIS, vagy nagy magyar vállaltok, mint az MVM. A multiktól eleget tanulva ismét a KKV-k felé fordultunk a 2010-es évek elején, így volt ügyfelünk a Vista Utazási iroda, a Wallis, a Hell Energy, a teljes Eventrend csoport (New York Cafe, Salon Restaurant, Symbol Budapest, stb.) majd a Zsidai Csoport (Pierrot, Spiler, Jamie’s, Baltazár, stb.), és közben még sok száz magyar mikro, kis és középvállalkozás.