Kapcsolat

Kapcsolat

Úgy érzed, jelenlegi marketinged képtelen elég emberhez eljuttatni termékedet és/vagy szolgáltatásodat? Szeretnél egy bombabiztos online marketing stratégiát, amivel nem csak felveheted a harcot a konkurenciával, de le is körözheted őket? Szeretnél tökéletesen tisztában lenni vele, hogy a marketingbe fektetett költségek megtérülnek-e? Nem látod pontosan, melyik eszköz vagy csatorna hozhatná számodra a legtöbb ügyfelet, megrendelőt? Egy ügynökség kezében van a marketing kommunikációd, de fogalmad sincs róla, hogy pontosan mit csinálnak, és az megéri-e neked? Ismerjük ezeket a problémákat, és segítünk a megoldásukban! Veled együtt, kéz a kézben keressük meg a választ a kérdéseidre. Nélküled semmire sem megyünk, hiszen a szakmádhoz Te értesz, mi több mint 20 éves online marketing tapasztalatunkkal segítünk! Nem lövöldözünk vaktában, a műtét előtt pontos diagnózist állítunk fel. Ez az online marketing audit.

MI AZ AZ ONLINE MARKETING AUDIT ÉS MIÉRT VAN RÁ SZÜKSÉGED?

Egy online marketing audit során olyan információkat tudhatsz meg a cégedről, a célközönségedről és a konkurenciádról is, amikkel eddig talán nem voltál tisztában. Egy külső, független, de hozzáértő szem gyakran olyan részleteket is észrevesz, amiket az, aki testközelben, nap mint nap együtt él a céggel, már nem. Az audit során megállapítottak alapján elkészítjük cégspecifikus, tökéletesen rád szabott, komplex online marketing stratégiádat. Megkeressük a kommunikációd gyenge pontjait, orvosoljuk őket, és rávilágítunk a kihasználatlan lehetőségekre. Tisztában vagyunk vele, hogy nem egy erősebb online marketing kommunikációra vágysz. Te több ügyfelet, vendéget, vásárlót, megrendelőt szeretnél. Ennek az első lépése nem más, mint az online marketing audit.

MILYEN ONLINE ESZKÖZÖKET VIZSGÁLUNK MEG AZ AUDIT SORÁN?

WEBOLDAL

Az online marketing audit egyik alapja a weboldal teljeskörű elemzése felhasználói és technikai szempontból egyaránt. Vajon tényleg elősegíti az értékesítés fellendítését? Vajon biztosan nem tartalmaz egyetlen olyan technikai bakit sem, ami miatt marketing költségvetésedet gyakorlatilag az ablakon hajítod ki? Gyors, felhasználóbarát, konverzió központú?

KERESŐOPTIMALIZÁLÁS

Átfogó online marketing auditunkból nem hiányozhat weboldalad keresőoptimalizáltságának elemzése. Minél jobb a SEO-d, annál több kifejezésre jelensz meg előkelő helyen a Google-ben, annál több organikus (gyakorlatilag ingyenes) vásárlóra tehetsz szert. Ennél azonban a dolog jóval bonyolultabb!

FIZETETT HIRDETÉSEK

A fizetett hirdetési kampányok nagyon hatékonyak lehetnek, ha megfelelő tudással felvértezve készítjük el azokat. Az audit során felülvizsgáljuk a kampányaidat és megnézzük, hibádzik-e valami Facebook, Instagram, Google Ads vagy egyéb hirdetéseidben.

KONVERZIÓK, CÉLTELJESÜLÉSEK ELEMZÉSE

Az online marketing audit lényege a konverzió, ami lehet vásárlás, megrendelés, ajánlatkérés, vagy bármi, ami számodra pénzt hoz. Nem több Facebook követőt vagy Instagram kedvelést szeretnél: több konverzióra vágysz. A CRO, vagy konverziós arány optimalizálás során gondoskodunk róla, hogy a lehető legtöbb felhasználó haladjon végig az úton, ami vásárlással, ajánlatkéréssel, megrendeléssel végződik.

SELF PR

A márkaépítés vagy brandépítés az online marketing elengedhetetlen része. Nagy hibát követnek el azok a cégek és vállalkozások, akik nem foglalkoznak ezzel. Megnézzük, Te hogyan tehetnél még többet márkád megerősítése érdekében!
Ha az alábbiak közül egyetlen pont is igaz rád, szükséged van online marketing auditra!
  • Kevesen érdeklődnek szolgáltatásod vagy terméked iránt
  • Az eladásaid stagnálnak, vagy visszaestek
  • A versenytársaid bezsebelik előled a vásárlókat
  • Nem látod át az online marketing eszközök kezelését, technikáját
  • Nincs időd foglalkozni a marketinggel
  • Nincs olyan munkatársad, akire rá tudnád bízni az online marketinget
  • Fogalmad sincs, megéri-e neked az online marketinget

„Szeretném megragadni az alkalmat, hogy köszönetet mondjak szakmailag tökéletes és mindig segítőkész munkájukért. Őszintén kijelenthetem, hogy Önök az első csapat aki ezt - a valóban nem általános - témát ennyire szakszerűen és eredményesen tudják kezelni. Türelemmel viselik az állandó késedelmeimet és profihoz illően vezetik – legtöbbször helyettem is a cégem érdekeit is szem előtt tartva – a marketing munkát, a fejlesztési lehetőségeket stb. Hálás vagyok a mindig hasznos és jó ötleteikért, melyeket számomra is érthetően megindokol és annak eredményeiről - vagy eredménytelenségeiről - tájékoztat, hogy megtaláljuk a lehető legeredményesebb következő feladatot.”
Felcsiki Ákos, Felcsiki-Turbo Kft.

MIBŐL ÁLL AZ ONLINE MARKETING AUDIT?

KAPCSOLATFELVÉTEL

Vedd fel velünk a kapcsolatot, ha úgy érzed, itt az idő, hogy változtass. Rövid időn belül felhívunk!

HELYZETFELMÉRÉS

1,5 – 2 órás konzultáció keretében megismerünk téged, a céget, célkitűzéseidet és nehézségeidet, az eddig online kommunikációdat.

ELEMZÉS

Az auditon részletezettek alapján értékeljük az alkalmazott online marketing eszközök hatékonyságát. Minden pozitívumra és negatívumra rávilágítunk.

STRATÉGIA FELÁLLÍTÁSA

A konzultáción egyeztetettek, valamint az audit során tapasztaltak alapján megalkotjuk cégspecifikus online marketing stratégiádat, amiben az összefüggések és az alkalmazandó eszközök mellett havi szintű, részletes akciótervet is találsz.

TANÁCSADÁS

A felépített stratégia megvalósítását is vállaljuk, külső marketing osztályt kapsz a céged mellé, folyamatosan kapcsolatban állunk egymással!

MIRE SZÁMÍTHATSZ AZ ONLINE MARKETING STRATÉGIÁDBAN?

Egy újabb konzultáció alkalmával prezentáljuk a felállított stratégiát, ami tartalmaz:
  • Pontosan mérhető, jól meghatározott célokat
  • Az online kommunikáció rendbetételét lépésről lépésre
  • A célok eléréséhez szükségek eszközök listáját és tervét
  • A stratégia megvalósításához szükséges erőforrásokat
  • Árajánlatunkat az online marketing kommunikációd megvalósításához
Mindegy milyen jó egy termék vagy szolgáltatás, ha azt a sivatag közepére rakod le, senki sem látja majd, senki sem fog tudni róla. Ilyen ma vásárlókat várni stratégiába foglalt online marketing nélkül.
Arra ne kérj, hogy küldjünk árajánlatot, szakmaiatlan lenne! Nézzük át alaposan, mire van szükséged, és foglalkozzunk csak azzal. Így lehet az online marketing költséghatékony.