Célorientált tartalom: Modern stratégia az organikus forgalom és a konverziók növelésére
A márka céljának fontossága
A márka célja kulcsfontosságú az üzleti élet számára, de sokan nem használják ki az előnyeit, mert nem értik, miről is van szó valójában.A márka célja az, hogy rezonáljon valamivel, ami a közönséged érdekli, és ezt kiemelhesd üzeneteidben. A történetmesélésnek ez a formája természetesen olyan tartalomhoz vezet, amely mind az ügyfelek elkötelezettségét, mind az értékes visszamutató linkeket generálhatja. Ezek a kiváltó okok azok a rangsorolási jelek, amelyeket a Google mesterséges intelligenciája keres. Amint a keresőmotor megállapítja, hogy márkád tekintélyes, a keresőmotorok eredményoldalain (SERP) előkelőbb helyre rangsorolja webhelyed.
Célorientált márkaként a következőkre kell tenned:
- Hozz létre hatásosabb SEO célokat
- Célzottabb tartalom létrehozása a közönség számára
- Alakíts ki hasonló gondolkodású partnerkapcsolatokat más szervezetekkel
- Emelj ki egy valódi küldetést vagy történetet, amely rezonál az ügyfeleiddel
Célvezérelt tartalomstratégia
A sikeres, célorientált SEO stratégia felépítésének és megvalósításának döntő része a kulcsszókutatással, majd a tartalom létrehozásával kezdődik. Amikor a márka céljának megfelelő tartalmat készítesz, fontos, hogy egyszerre készíts kulcsszó-célzott tartalmat + brand építő tartalmat.Kulcsszó szerint célzott tartalom
A tartalom egy részét a kulcsszavak rangsorolása céljából kell létrehozni. A SEO stratégia lényege, hogy olyan tartalmat hozz létre, amely megfelel a felhasználók által keresett lekérdezéseknek.Ilyenek például a blogcikkek, a gyakori kérdések vagy a landing oldalak, amelyek célzott kulcsszavakat tartalmaznak a forgalom növelése érdekében.
Brand építő tartalom
A legtöbb tartalmat azzal a céllal kell létrehozni, hogy tekintélyt szerezz. Ez a tartalom gondolatvezetőként emel ki téged, rezonál a közönségeddel, és összhangban van a márka céljával. A tartalomnak nem kell mindig a termékéről vagy szolgáltatásáról szólnia – egyszerűen kiemelheted a márka küldetését, értékeit vagy történetét. Sok különböző gondolkodású közönség képes lesz kapcsolódni ehhez, mert ez is összhangban van a céljukkal.Ilyen például egy kampány aloldala, fóruma vagy PR-oldala a webhelyeden.
Fedezd fel célodat
A célvezérelt tartalom létrehozásának első lépése annak meghatározása, hogy valójában mi a márka célja. Ennek legegyszerűbb módja a márka és az ügyfelek vizsgálata. Szánj néhány percet, és próbáld meg megválaszolni az alábbi kérdéseket. Válaszaid - vagy azok hiánya - megmutatják, hová összpontosítsd célvezérelt SEO erőfeszítéseid.
A márka vizsgálatához határozd meg a következőket:
- Mi az egyedi értékajánlatod (USP)?
- Mit helyezel jelenleg előtérbe az üzeneteidben? Mit kezelsz prioritásként?
- Amikor az emberek a márkádra gondolnak, mit akarsz, hogy gondoljanak?
- Hány partnered van? Hány partnert szeretnél vagy van szükséged?
- Mitől egyedi a márka története?
- Mik a márkaértékeid? Kihasználod őket a marketingben?
- Mi különböztet meg a versenytársaidtól?
Az ügyfelek vizsgálatához határozd meg a következőket:
- Mi érdekli az ügyfeleket?
- Milyen kérdéseket tesznek fel az ügyfeleid?
- Miért végeznek aktivitást az ügyfeleid a tartalmaiddal kapcsolatban?
- Mi zárja le az eladást?
- Miért szeretik az ügyfelek terméked/szolgáltatásaid?
- Mely közösségek szeretik a márkádat?
Főbb tanulságok:
• Használd ki a márka célját a marketingben, hogy rezonáljon az online fogyasztókkal.• Az elkötelezettség erőteljes jele annak, hogy márkád lendületet vesz.
• A tartalmadnak rezonálnia kell egy hasonló gondolkodású közösséggel, hogy bizonyítsd tekintélyedet.