A 20 legfontosabb Facebook statisztika (2019)
A Facebook egy folyamatosan fejlődő marketing platformot és kommunikációs csatornát képvisel, különös tekintettel a legfrissebb hírekre és betekintésekre. Marketingesként, vállalkozóként tisztában kell lenni pár igen fontos adattal, hiszen ez segítheti cégünk fellendülését.
Az alábbi statisztikák kiemelik a releváns Facebook tényeket, és segíthetnek abban, hogy jobban tájékozódjunk, növelve a marketing sikerét.
Lássuk a Facebook statisztikáit 2019. második negyedévére vonatkozva:
- Világszerte több mint 2,41 milliárd havi aktív felhasználó van jelen a Facebook platformján 2019. június óta. Ez a Facebook felhasználóinak 8 százalékos növekedése az előző évhez képest.
- Átlagosan 1,59 milliárd ember jelentkezik be a Facebookba naponta. Ez 8% -os növekedést jelent az előző évi számokhoz képest.
- A Facebook szerint a mobilhirdetésekből származó bevételek a 2019 második negyedévi hirdetési bevételek körülbelül 94% -át képviselik. Ez egy százalékkal magasabb volt, mint 2019 első negyedévben.
- 1,15 milliárd napi aktív felhasználó (mobil DAU) volt 2018. decemberben, ami 23% -kal több mint egy évvel korábban. Ez rendkívül jelentős és megmutatja a mobilforgalom drámai növekedését a Facebookon.
- 1,74 milliárd aktív mobiltelefon-használó volt (Mobile Facebook MAU) 2018 decemberére, ami 21% -kal növekedett az előző év azonos időszakához képest.
- Napi átlagosan 10 millió webhelyen nyomnak rá a Like és a Share gombokra.
- Európában több mint 307 millió ember van a Facebookon.
- A 25-34 éves kor, a felhasználók 29,7% -a, így ez a leggyakoribb életkori demográfia a Facebook platformján.
- Másodpercenként öt új profil készül.
- A Facebook-felhasználók 76% -a nő (az összes nő 100% -a) és 66% -a férfi (az összes férfi 100% -a).
- A legnagyobb forgalom a hét közepén 13 és 15 óra között zajlik. Egy másik megjegyzés: egy Facebook-bejegyzés 7 órakor átlagosan több kattintást fog eredményezni, mint 8-kor.
- Csütörtökön és pénteken a részvétel 18% -kal magasabb.
- 83 millió hamis profil van.
- Naponta 300 millió fotót töltenek fel a Facebookra.
- A Facebook látogatásonkénti átlagos idő 20 perc.
- 60 másodpercenként a Facebookon: 510 000 hozzászólást tesznek közzé, 293 000 állapotot frissítenek és 136 000 képet töltenek fel.
- 4,75 milliárd darab tartalom megosztása napi szinten 2013 májusa óta, ami 2012 augusztusához képest 94 százalékos növekedést jelent.
- A 18–24 évesek 50% -a megy fel azonnal a Facebookre, amikor felébred.
- A marketingszakemberek 42% -a szerint a Facebook kritikus vagy fontos üzleti vállalkozásuk számára.
- 2013 májusa óta 16 millió helyi üzleti oldal jött létre, ami 100% -kal magasabb, mint a 2012. júniusi 8 millió.