Ha arra kérsz, keresőoptimalizáljuk oldaladat, ne kérd, nem tesszük! Ha arra kérsz, vezessük közösségi média oldalaidat, ne kérd, nem tesszük! Nem azért, mert finnyásak vagyunk, hanem azért, mert komplex online marketing stratégia nélkül nem érdemes semmilyen tevékenységet folytatni. Ha arra kérsz, vizsgáljuk felül stratégiádat, vagy alkossuk meg tudásunk, kutatásaink, tapasztalataink szerint a legjobb online marketing stratégiát cégednek, ebben szívesen segítünk! Ezt csak akkor tudjuk azonban megtenni, ha tudjuk, mit csinálsz most, mit csináltak eddig marketingeseid cégednél. Ezt a folyamatot hívjuk online marketing auditnak!
Marketing auditunk megmutatja mi működik, mi nem és azt is, hogy melyik a leghatékonyabb marketing stratégia számodra.Eredményességünk titka a kevesebb néha több elvén alapul. Cégre szabottan csak a hatékonyan működni tudó marketing eszközöket fogjuk stratégiádba beépíteni ezzel megalkotva számodra a leghatékonyabb online marketing mixet.
Tapasztalt külső tanácsadókként úgy gondoljuk reálisabban látjuk az alkalmazott eszközök erdeményességét és azok megtérülését is. Auditunk során nem a marketing büdzsédet akarjuk növelni, hanem átcsoportosításokkal a lehető legmagasabb megtérülést kívánjuk elérni.
Máté Balázs1998-óta foglalkozik online marketinggel. Több tucat nagyvállalat és kb 500 KKV marketing stratégiáján dolgozott. Doktoriját a SZIE Marketing intézetében írja, ahol az online marketing tantárgyat immáron 8 éve oktatja. Egyetemi és a cégen belül működő online marketing kutatócsoport vezetője, marketing tudását nem könyvekből szedte össze. |
|
Csonka NikolettaA webáruházak és a gasztronómiai marketing szakértője, a Marketing Professzorok Kft. társtulajdonosa. Árbevételek és konverziók megsokszorozásának mestere, több, mint 20 (közöttük sok nemzetközi) online marketing publikáció szerzője.
|
Éttermet vezetsz, és még nem foglalkozol az online marketinggel? Úgy gondolod, hogy az impulzív vásárlási szokások esetében teljesen feleslegesek a direkt marketing eszközök? Egyébként is félsz tőle, hogy az eredmények nem lesznek mérhetőek, és csak vakon tapogatóztok tanácsadóddal az online tér nyújtotta lehetőségek között? Engedd meg, hogy megválaszoljam Neked ezeket a kérdéseket, és megértessem veled, hogy mekkora tévedésben éltél eddig, ha azt hitted, hogy egy étterem esetében nincs létjogosultsága az online marketingnek. A következő cikkben nem csak általánosságokról, „top10 eszközről” és egyéb megfoghatatlan dolgokról mesélek Neked, hanem egy konkrét étterem online marketing eredményein keresztül mutatom be, hogy a rendszer működik!
A Google szakemberei napjainkban nem szeretik megosztani az algoritmusváltozások részleteit. Elmondásaik alapján a rangsorolás módja napról napra, akár több frissítésen esik át – ám 2018 március elején egy olyan, az alapalgoritmust érintő frissítés készül el a keresőóriás háza táján, amelyet hivatalos közleményben is lehozott a cég. Természetesen azonban azt, hogy pontosan mit is takar ez az algoritmus frissítés, nem árulták el. A szakmán belül folynak a találgatások és kísérletek: mi pedig összefoglaljuk számodra amit eddig tudunk, hogy felvehesd a versenyt a változásokkal – és esetleg a Téged megelőző konkurensekkel is!
Bár sosem szabad, hogy videómarketing kampányod célja a vírusszerű terjedés legyen, az ilyen videókat jelző „viral” kifejezés igencsak népszerűvé vált az elmúlt év során, mit több felrobbant. Sokszor olvashattuk már, hogy a videómarketing hamarosan a fogyasztói forgalom 69%-át teszi majd ki, vagy, hogy a mobilos videóhirdetések ötször olyan gyorsan terjednek, mint az asztali számítógépeken, és hogy a videót tartalmazó landing oldalak 800%-os konverziós növekedést képesek elérni.