Online marketing cikkek

Online marketing cikkek

Újdonságok, hírek, esettanulmányok


Oszd meg!   

Tartalomból tartalommarketing az online marketingben

Megéri-e a tájékoztató célú tartalmakkal foglalkozni a tartalommarketingben?

2018-06-21 Cikkek Czifra Zsófia - marketing tanácsadó

Biztosan hallottad már a mondást, miszerint „minden bogár rovar, de nem minden rovar bogár.” Hasonlóképpen gondolhatunk a tartalom és a marketing kapcsolatáról is: „Minden tartalommarketing tartalom, de nem minden tartalom tartalommarketing”. A tájékoztató jellegű tartalmak használata elsőre sokaknak unalmas, közönséges módszernek tűnhet, és azt a képet festheti az emberben, hogy a tartalommarketing nem is igazán hatékony taktika. Ez azonban óriási tévedés.  

Tovább

Tartalommarketing lépésről lépésre szállodáknak

Tartalommarketing, szállodád online marketing stratégiájának kulcsa

2018-06-21 Cikkek Czifra Zsófia - marketing tanácsadó

Mivel a turisztikai iparra meglehetősen heves verseny jellemző, elengedhetetlen, hogy a szállodák mindent megtegyenek azért, hogy továbbra is a mezőnyben maradhassanak. A digitális forradalomnak köszönhetően ehhez több eszközt használhatunk fel, mint valaha – a tartalommarketing ezen eszközök közé tartozik.  

Tovább


Keresőoptimalizálási alapok, keresőoptimalizálás lépései

Keresőoptimalizálási alapok 9+1 lépésben

2018-06-20 Cikkek Czifra Zsófia - marketing tanácsadó

Minden valamirevaló marketinges tudja, hogy a keresőoptimalizálás, azaz a SEO egy sikeres online marketingstratégia nélkülözhetetlen része. A tapasztaltabb versenyzőknek persze már rég óta megvan a bevált stratégiájuk, és pontosan tudják, hogy minden évben milyen változtatásokra lesz szükségük, hogy megtarthassák előkelő rangsorolásaikat (vagy akár feljebb kapaszkodhassanak a találatok között).  

Tovább


Linképítés, linkmarketing trendek 2018

Hatékony linképítési technikák, amiket ma is megéri alkalmazni

2018-06-20 Cikkek Czifra Zsófia - marketing tanácsadó

A linképítés már hosszú évek óta az egyik legstabilabb SEO technikának számít. Általánosságban minél több visszahivatkozást sikerül szerezned webhelyed számára, annál jobb rangsorolásra számíthatsz a keresőmotoroktól. A Google számára a visszahivatkozások jelentik az egyik legfontosabb rangsorolási szempontot, hiszen ezek alapján állapítja meg, hogy mennyire hiteles, megbízható és tekintélyes egy webhely.  

Tovább


Közösségi média marketing trendek 2018

2018 legfontosabb közösségi média trendjei

2018-06-19 Cikkek Czifra Zsófia - marketing tanácsadó

Akár tetszik, akár nem, a közösségi média gyökeresen megváltoztatta mindennapjainkat. A rendszeres újításoknak köszönhetően egyre több eszköz és funkció segíti elő a kommunikációt az emberek között – de mit jelent ez azok számára, akik nem csupán hétköznapi közösségi  média felhasználók? Bármikor érkezhet egy-egy korszakalkotó, vagy egyszerűen csak népszerű újítás, ami teljesen elvonja a figyelmet az addig fontosnak tartott felületekről.   Bár hosszú távú stratégiát kialakítani éppen ezért nem könnyű feladat, ha lépést tudunk tartani a trendek alakulásával, máris nagyszerű eredményeket érhetünk el. Nézzük, hogy mik is 2018 legfontosabb közösségi média trendjei!  

Tovább

Online marketing tanácsok kezdőknek

7 értékesítési és marketing tipp friss vállalkozásoknak

2018-06-19 Cikkek Czifra Zsófia - marketing tanácsadó

A marketing az egyik legfontosabb tevékenység egy vállalkozás vagy cég mindennapjaiban. A megfelelően végzett marketing rengeteg vizet hajthat egy szervezet malmára, azonban megfelelő szakértelem és felkészültség hiányában csupán idő- és pénzkidobás az egész. A marketing és az értékesítés összetett tudományág, elsajátításuk pedig rengeteg kutatást és némi üzleti érzéket is igényel. Éppen ezért ha nem vagy született értékesítő, vagy nem a marketing alapjaira építed fel vállalkozásodat, akkor szükséged lesz néhány kezdő jó tanácsra, amik segítenek majd a helyes úton maradni.  

Tovább



Online marketing trendek 2018-ban

Online marketing trendek, amiket te sem hanyagolhatsz 2018-ban

2018-06-18 Cikkek Czifra Zsófia - marketing tanácsadó

Néhány helyi kisvállalkozástól eltekintve 2018-ban lényegében minden cégnek szüksége van valamilyen formájú digitális marketingre, ha szeretne releváns maradni az online közönség szemében. Az online marketingről tudni kell azonban, hogy az egyetlen, amiben biztos lehetsz az az, hogy folyamatosan változik. Minden évben trendek tucatjai üthetik fel a fejüket, háttérbe szorítva ezzel az addigi leghatékonyabbnak számító stratégiákat. 2018 fele már eltelt, így elég tiszta képet kaptunk arról, hogy mi az, ami bevált módszer idén, és mi az, amit már ideje visszapakolni a polcra a többi „lejárt lemez” közé. A következőkben 2018 leghatékonyabb online marketing technikáiról lesz szó!    

Tovább

Google Search Console használata kezdőknek - alapvető beállítások és elemzések, amelyekkel növelheted weboldalad teljesítményét

Google Search Console alapok - így használd a Google ingyenes eszközét...

2018-05-17 Cikkek Csonka Nikoletta - marketing tanácsadó

A Google eszköze, a Webmaster Tools ma már Search Console néven ismert – a névváltozáson túl azonban számos lehetőséggel is bővült az eszköz 2018-ra. Ezeket az új elemzési lehetőségeket, adatokat Neked is ismerned kell, ha szeretnéd, hogy weboldalad a legjobb teljesítményt nyújtsa a keresőoptimalizálásban!   Alábbi cikkünkbe összefoglaljuk a legújabb trükköket a Search Console-ban, amelyek segítségével ellenőrizheted a legfontosabb adatokat, olyan adatokat amelyekről esetleg már elfeledkeztél és amelyek lehetővé teszik hogy folyamatosan monitorozd weboldalad azon tulajdonságait, amelyek befolyásolhatják a keresési listán való megjelenésed, eredményed.

Tovább


5  hatékony SEO tipp 2018-ra

Célozd meg a Google találati lista első helyeit - Forgalommágnes SEO tippek...

2018-05-15 Cikkek Czifra Zsófia - marketing tanácsadó

Lehetsz a világ legtehetségesebb tartalomírója, ha tartalmaid nem kerülnek a felhasználók szeme elé, akkor lényegében feleslegesen töröd magad a világklasszis cikkek írogatásával. Itt lép színre a keresőoptimalizálás, ami nem csupán a tartalmak láthatóságát segít javítani a kereső felhasználók számára, hanem ezzel lehetővé teszi azt is, hogy ezek a tartalmak azt a forgalmat (és profitot) generálják, amire hivatottak is. A SEO ugyanakkor egy állandóan változó terület, vagyis az elmúlt évek optimalizációs technikái ma már nem feltétlenül hatékonyak. Sőt, némelyik többet árt, mint használ!  

Tovább



1/5 > >>

Tanulmányainkat, cikkeinket heti rendszerességgel elküldjük neked amennyiben feliratkozol hírlevelünkre!