Webáruház marketing: online marketing tanácsadás és szolgáltatás webshopok részére. Komplex online marketing stratégia kialakítása webáruházaknak.

Webáruház marketing

Ajánlatkérés

Webáruház marketing magas szakmai tapasztalattal

Aki webáruházat üzemeltet, annak nincs könnyű dolga, azonban, ha jól csinálod, nagyon is jövedelmező vállalkozás tulajdonosa lehetsz. Nem csak egy kifogástalan, jól keresőoptimalizálható, a felhasználói élmény és a Google irányelveinek egyaránt megfelelő weboldalra van szükséged, de annak folyamatos monitorozására is, valamint egy teljeskörű, átfogó, a céljaidat és az aktualitásokat is figyelembe vevő marketing stratégia kialakítására és megvalósítására is. Az online marketing és a webáruház marketing területén szerzett sok éves tapasztalatunk során számos, különböző termékeket értékesítő ügyféllel dolgoztunk már együtt, gyakran a kezdetektől támogatva az online jelenlétet, így a hatékony előrejutást is.

 

Talán vannak elképzeléseid, talán már lépéseket is tettél a potenciális vevők elérésére, az eredmények maximalizálásához be kell szálnod a webáruházak közötti óriási versenybe, mégpedig minél hamarabb. Felhasználók ezrei keresnek nap mint nap megoldást problémájukra online, számtalan terméket és weboldalt megvizsgálnak és összehasonlítanak, mielőtt vásárlásra szánnák magukat, tehát konvertálnának. Ahhoz, hogy a potenciális vevő téged, az általad kínált termékeket válassza, nem elég, ha újra és újra szemük elé tárod termékeid széles skáláját. Megoldást kell nyújtanod a problémájára, ki kell töltened az életében keletkezett hiányt, biztosítanod kell arról, hogy a minőségi termék mellett értékekkel gazdagodnak.

 

Teljeskörű online marketing stratégia kidolgozása és megvalósítása webshopok részére

Hogyan növelheted többszörösére webáruházad forgalmát? Mire kell ügyelned, ha szeretnéd lekörözni a konkurenciát? Hogyan érheted el potenciális vevőidet a lehető legköltséghatékonyabb módon? Hogyan ébreszthetsz bennük bizalmat, vagy egyáltalán vágyat a terméked iránt? Úgy, ha túlmutatsz az igényeik kielégítésén, ha többet nyújtasz, mint a konkurencia. Félreértés ne essék, nem arról van szó, hogy neked kell a legolcsóbbnak lenned, vagy folyamatos akciókkal és ingyenes szállítással kell kiszolgálnod a felhasználókat, és ezzel együtt búcsút mondanod a bevételed nagy részének. Mivel a célod az, hogy weboldalad minél több konvertáló látogatóval gazdagodjon, az online marketing eszközeit stratégiába foglalva kell alkalmaznod. Enélkül maximum vaktában lövöldözöl, hiszen enélkül hogyan láthatnád át és érthetnéd meg a webáruház marketinghez, a hatékony online jelenléthez szükséges eszközök összetettségét, hogyan vizsgálhatnád az eredményeket?

 

Online marketing webáruházaknak, mérhető eredményekkel

Ahogy minden online marketing törekvés, úgy a webáruház marketing legalapvetőbb eleme is a konverziók, valamint az egyéb eredmények mérhetősége és vizsgálata. Nem csupán elkészítjük webáruházad online marketing stratégiáját, de annak részleteit úgy valósítjuk meg, hogy azok számodra is világos, jól látható, érthető eredményeket generáljanak. Eredmények nélkül csupán egy helyben toporognánk, lehetetlen a tervezés, hosszú távon pedig a célok elérése. Éppen ezért része havidíjas online marketing tanácsadásunknak az eredmények számszerű prezentálása is. Segítünk jövedelmezővé tenni webáruházadat, veled együtt érjük el a célközönséged tagjait!


Oszd meg!   



Legújabb cikkeink

Naprakész, friss hírek az online marketing világából

Twitter marketing a gyakorlatban, Twitter stratégia

Amit egy marketingesnek tudnia kell a Twitterről

2018-08-16 Cikkek Czifra Zsófia - marketing tanácsadó

A Twitter több szempontból is ideális marketingplatformnak számít. Nem elég, hogy több mint 300 millió aktív felhasználóval rendelkezik, ezen felhasználók jó részét a fiatalabb korosztályok teszik ki, akik a jelen és a jövő fogyasztóbázisát képviselik. A platform végtelenül egyszerűvé teszi a regisztrációt magánszemélyek és márkák számára is. Hogy mennyire hatékonyan alkalmazod majd a Twitter által kínált eszközöket márkád profiljának népszerűsítésére már egészen más kérdés. Ha nem csak csatlakozni szeretnél a versenyhez, de fel is szeretnél zárkózni a mezőnyhöz, és ki is tervezel tűnni abból, akkor egy hatékony Twitter stratégiára lesz szükséged.

Tovább

Influencer marketing 2018

Amit egy marketingesnek 2018-ban az influencer marketingről tudnia kell

2018-08-16 Cikkek Csonka Nikoletta - marketing tanácsadó

Az olykor befolyásmarketing néven is emlegetett influencer marketing az elmúlt évek egyik legnépszerűbb marketingtrendjévé nőtte ki magát, és egyre több márka csatlakozik az online hírességeken keresztül hirdetők táborához.   A marketing ezen ágazata azonban egy kétélű fegyver, és nem óvatlan egy márka botlott már el a saját lábában önhibából, vagy egy influencer figyelmetlenségének köszönhetően. A következőkben igyekszünk egy olyan útmutatót prezentálni, amely néhány konkrét példán keresztül mutatja be ezeket a szerencsétlen eseteket, hogy mások hibáiból tanulva elkerülhesd ezeket marketingstratégiád tervezése és kivitelezése alatt.

Tovább

Google Search Console béta: ezeket az újításokat adja nekünk az új verzió

Ismerd meg a Google Search Console béta verzióját!

2018-08-14 Cikkek Csonka Nikoletta - marketing tanácsadó

Webmesterként bizonyára hallottál már a Google Search Console nevet viselő ingyenes eszközéről. A valaha Webmaster Tools néven futó online felület 2015 májusa óta még fontosabb szerepet kapott a webhelytulajdonosok munkakörében, hiszen egy átfogó képet mutat arról, hogy a felhasználók hogyan jutnak el a felületen kezelt webhelyekre a Google-on keresztül. A Search Console egy (vagy több) webhely organikus működésének központja – így ha valódi eredményeket szeretnél elérni a Google-ben, a keresőoptimalizálás elvégzéséhez elengedhetetlen ez az eszköz!

Tovább


Tanulmányainkat, cikkeinket heti rendszerességgel elküldjük neked amennyiben feliratkozol hírlevelünkre!