Webáruház marketing: online marketing tanácsadás és szolgáltatás webshopok részére. Komplex online marketing stratégia kialakítása webáruházaknak.

Webáruház marketing

Ajánlatkérés

Webáruház marketing magas szakmai tapasztalattal

Aki webáruházat üzemeltet, annak nincs könnyű dolga, azonban, ha jól csinálod, nagyon is jövedelmező vállalkozás tulajdonosa lehetsz. Nem csak egy kifogástalan, jól keresőoptimalizálható, a felhasználói élmény és a Google irányelveinek egyaránt megfelelő weboldalra van szükséged, de annak folyamatos monitorozására is, valamint egy teljeskörű, átfogó, a céljaidat és az aktualitásokat is figyelembe vevő marketing stratégia kialakítására és megvalósítására is. Az online marketing és a webáruház marketing területén szerzett sok éves tapasztalatunk során számos, különböző termékeket értékesítő ügyféllel dolgoztunk már együtt, gyakran a kezdetektől támogatva az online jelenlétet, így a hatékony előrejutást is.

 

Talán vannak elképzeléseid, talán már lépéseket is tettél a potenciális vevők elérésére, az eredmények maximalizálásához be kell szálnod a webáruházak közötti óriási versenybe, mégpedig minél hamarabb. Felhasználók ezrei keresnek nap mint nap megoldást problémájukra online, számtalan terméket és weboldalt megvizsgálnak és összehasonlítanak, mielőtt vásárlásra szánnák magukat, tehát konvertálnának. Ahhoz, hogy a potenciális vevő téged, az általad kínált termékeket válassza, nem elég, ha újra és újra szemük elé tárod termékeid széles skáláját. Megoldást kell nyújtanod a problémájára, ki kell töltened az életében keletkezett hiányt, biztosítanod kell arról, hogy a minőségi termék mellett értékekkel gazdagodnak.

 

Teljeskörű online marketing stratégia kidolgozása és megvalósítása webshopok részére

Hogyan növelheted többszörösére webáruházad forgalmát? Mire kell ügyelned, ha szeretnéd lekörözni a konkurenciát? Hogyan érheted el potenciális vevőidet a lehető legköltséghatékonyabb módon? Hogyan ébreszthetsz bennük bizalmat, vagy egyáltalán vágyat a terméked iránt? Úgy, ha túlmutatsz az igényeik kielégítésén, ha többet nyújtasz, mint a konkurencia. Félreértés ne essék, nem arról van szó, hogy neked kell a legolcsóbbnak lenned, vagy folyamatos akciókkal és ingyenes szállítással kell kiszolgálnod a felhasználókat, és ezzel együtt búcsút mondanod a bevételed nagy részének. Mivel a célod az, hogy weboldalad minél több konvertáló látogatóval gazdagodjon, az online marketing eszközeit stratégiába foglalva kell alkalmaznod. Enélkül maximum vaktában lövöldözöl, hiszen enélkül hogyan láthatnád át és érthetnéd meg a webáruház marketinghez, a hatékony online jelenléthez szükséges eszközök összetettségét, hogyan vizsgálhatnád az eredményeket?

 

Online marketing webáruházaknak, mérhető eredményekkel

Ahogy minden online marketing törekvés, úgy a webáruház marketing legalapvetőbb eleme is a konverziók, valamint az egyéb eredmények mérhetősége és vizsgálata. Nem csupán elkészítjük webáruházad online marketing stratégiáját, de annak részleteit úgy valósítjuk meg, hogy azok számodra is világos, jól látható, érthető eredményeket generáljanak. Eredmények nélkül csupán egy helyben toporognánk, lehetetlen a tervezés, hosszú távon pedig a célok elérése. Éppen ezért része havidíjas online marketing tanácsadásunknak az eredmények számszerű prezentálása is. Segítünk jövedelmezővé tenni webáruházadat, veled együtt érjük el a célközönséged tagjait!


Oszd meg!   



Legújabb cikkeink

Naprakész, friss hírek az online marketing világából

Tartalomból tartalommarketing az online marketingben

Megéri-e a tájékoztató célú tartalmakkal foglalkozni a tartalommarketingben?

2018-06-21 Cikkek Czifra Zsófia - marketing tanácsadó

Biztosan hallottad már a mondást, miszerint „minden bogár rovar, de nem minden rovar bogár.” Hasonlóképpen gondolhatunk a tartalom és a marketing kapcsolatáról is: „Minden tartalommarketing tartalom, de nem minden tartalom tartalommarketing”. A tájékoztató jellegű tartalmak használata elsőre sokaknak unalmas, közönséges módszernek tűnhet, és azt a képet festheti az emberben, hogy a tartalommarketing nem is igazán hatékony taktika. Ez azonban óriási tévedés.  

Tovább

Tartalommarketing lépésről lépésre szállodáknak

Tartalommarketing, szállodád online marketing stratégiájának kulcsa

2018-06-21 Cikkek Czifra Zsófia - marketing tanácsadó

Mivel a turisztikai iparra meglehetősen heves verseny jellemző, elengedhetetlen, hogy a szállodák mindent megtegyenek azért, hogy továbbra is a mezőnyben maradhassanak. A digitális forradalomnak köszönhetően ehhez több eszközt használhatunk fel, mint valaha – a tartalommarketing ezen eszközök közé tartozik.  

Tovább

Keresőoptimalizálási alapok, keresőoptimalizálás lépései

Keresőoptimalizálási alapok 9+1 lépésben

2018-06-20 Cikkek Czifra Zsófia - marketing tanácsadó

Minden valamirevaló marketinges tudja, hogy a keresőoptimalizálás, azaz a SEO egy sikeres online marketingstratégia nélkülözhetetlen része. A tapasztaltabb versenyzőknek persze már rég óta megvan a bevált stratégiájuk, és pontosan tudják, hogy minden évben milyen változtatásokra lesz szükségük, hogy megtarthassák előkelő rangsorolásaikat (vagy akár feljebb kapaszkodhassanak a találatok között).  

Tovább


Tanulmányainkat, cikkeinket heti rendszerességgel elküldjük neked amennyiben feliratkozol hírlevelünkre!