Egészségügyi online marketing: online marketing szolgáltatás, online marketing stratégia kialakítása egészségügyi cégek részére.

Egészségügyi marketing egészségügyi szolgáltatók részére

Ajánlatkérés

Egészségügyi marketing komplex stratégiai keretrendszerbe foglalva

Ahogy ma már minden cégnek és vállalkozásnak, úgy az egészségügyi szolgáltatóknak is meg kell erősíteniük online jelenlétüket a célközönség érdekében. Mit csinál egy átlag ember, ha problémája akad, vagy egészségügyi gonddal küzdd? Első lépésként online próbál információkat gyűjteni, utánajár a különböző megoldásoknak és lehetőségeknek.

 

Az egészségügyi marketing módszereinek és eszközeinek helyes használatára és alkalmazására az egészségügy területén tevékenykedőknek is, így az egészségügyi intézményeknek, gyógyszergyáraknak, magánpraxisoknak, egészségügyi civil szervezetnek is szükségük van. Legyen az egészségügyi szolgáltatás egy sebészeti beavatkozás, vagy szűrővizsgálat, meg kell találnunk a megfelelő csatornákat a marketing kommunikációhoz, és ki kell használnunk az azok nyújtotta lehetőségeket. Ehhez azonban legalább olyan speciális tudásra van szükség, mint amilyen speciális maga az egészségügy területe. Sok évnyi tapasztalatunkat a legnagyobbakkal való közös munka során szereztük, dolgoztunk a GSK, az Abott, a 77 Elektronika, és számos egyéb egészségügyi vállalat marketing kommunikációjának kialakításában és megvalósításában.

 

Egészségügyi marketing a gyakorlatban

Pontosan tudjuk, hogy egy egészségügyi szolgáltatónak milyen nagy mennyiségű, szigorú törvényi szabályozásnak kell eleget tennie, nem csupán a hétköznapokban, de a kommunikáció kiemelt területein is. Éppen ezért fektetünk kiemelt figyelmet arra, hogy ezeknek maximálisan megfelelve alakítsuk ki online marketing stratégiánkat is, ami segítséget nyújt az egészségügyi fejlesztések és kutatások nagy tömegekhez való eljuttatásában is. Magas szakmai tapasztalattal támogatjuk az egészségpiaci tevékenységek sikerességét már a kezdetektől, stratégiai alapot biztosítunk induló magánpraxisok, már működő szolgáltatók számára is. 

 

2006 óta tevékenykedünk az egészségügyi online marketing területén, nem csupán a legújabb trendeknek, de kutatásaink eredményének megfelelően állítunk fel átfogó online marketing stratégiát, amelyet a gyakorlatban is megvalósítünk az egészségügy területein tevékenykedő ügyfeleink esetében. 

 

Költséghatékony egészségügyi marketing

Az egészségügyi szolgáltatók célcsoportjának egy részét biztosan a páciensek alkotják, akik komoly összegeket költenek el egészségük megőrzése vagy visszaszerzése érdekében. Ez azonban nem függ össze azzal, hogy egészségügyi szolgáltatóként is irreálisan magas összegeket költsünk el fizetett hirdetésekre, hiszen az online marketing nem csupán ebből áll. Az egészségügy piacán is eredményorientált, komplex stratégia felállítására van szükség az eszközök megfelelő kezelésével, amelyet nem csupán megtervezünk, de a gyakorlatban is megvalósítunk. Kérdj ajánlatunkat, a tervezéstől a megvalósításig biztosítjuk számodra az egészségügyi online marketinget!

 

 


Oszd meg!   



Legújabb cikkeink

Naprakész, friss hírek az online marketing világából

Twitter marketing a gyakorlatban, Twitter stratégia

Amit egy marketingesnek tudnia kell a Twitterről

2018-08-16 Cikkek Czifra Zsófia - marketing tanácsadó

A Twitter több szempontból is ideális marketingplatformnak számít. Nem elég, hogy több mint 300 millió aktív felhasználóval rendelkezik, ezen felhasználók jó részét a fiatalabb korosztályok teszik ki, akik a jelen és a jövő fogyasztóbázisát képviselik. A platform végtelenül egyszerűvé teszi a regisztrációt magánszemélyek és márkák számára is. Hogy mennyire hatékonyan alkalmazod majd a Twitter által kínált eszközöket márkád profiljának népszerűsítésére már egészen más kérdés. Ha nem csak csatlakozni szeretnél a versenyhez, de fel is szeretnél zárkózni a mezőnyhöz, és ki is tervezel tűnni abból, akkor egy hatékony Twitter stratégiára lesz szükséged.

Tovább

Influencer marketing 2018

Amit egy marketingesnek 2018-ban az influencer marketingről tudnia kell

2018-08-16 Cikkek Csonka Nikoletta - marketing tanácsadó

Az olykor befolyásmarketing néven is emlegetett influencer marketing az elmúlt évek egyik legnépszerűbb marketingtrendjévé nőtte ki magát, és egyre több márka csatlakozik az online hírességeken keresztül hirdetők táborához.   A marketing ezen ágazata azonban egy kétélű fegyver, és nem óvatlan egy márka botlott már el a saját lábában önhibából, vagy egy influencer figyelmetlenségének köszönhetően. A következőkben igyekszünk egy olyan útmutatót prezentálni, amely néhány konkrét példán keresztül mutatja be ezeket a szerencsétlen eseteket, hogy mások hibáiból tanulva elkerülhesd ezeket marketingstratégiád tervezése és kivitelezése alatt.

Tovább

Google Search Console béta: ezeket az újításokat adja nekünk az új verzió

Ismerd meg a Google Search Console béta verzióját!

2018-08-14 Cikkek Csonka Nikoletta - marketing tanácsadó

Webmesterként bizonyára hallottál már a Google Search Console nevet viselő ingyenes eszközéről. A valaha Webmaster Tools néven futó online felület 2015 májusa óta még fontosabb szerepet kapott a webhelytulajdonosok munkakörében, hiszen egy átfogó képet mutat arról, hogy a felhasználók hogyan jutnak el a felületen kezelt webhelyekre a Google-on keresztül. A Search Console egy (vagy több) webhely organikus működésének központja – így ha valódi eredményeket szeretnél elérni a Google-ben, a keresőoptimalizálás elvégzéséhez elengedhetetlen ez az eszköz!

Tovább


Tanulmányainkat, cikkeinket heti rendszerességgel elküldjük neked amennyiben feliratkozol hírlevelünkre!