Shopping lap fül a Google Search Console felületén: mire jó?
Ha jogosult vagy a funkció használatára, akkor a jelentés ezen a hivatkozáson keresztül érhető el, illetve persze kiválaszthatod a Search Console bal oldali menüjéből is.
A Google a következőket írta a funkcióról:
„Innen [a jelentésből] a kereskedők könnyedén létrehozhatnak majd egy Merchant Center fiókot egy egyszerűsített és vezetett regisztrációs folyamat során a nélkül, hogy újra igazolniuk kellene webhelyük tulajdonjogát. Az új opciónak köszönhetően nincs szükség egy terméktáblázat létrehozására; a kereskedőknek csupán a termékek strukturált adatait kell naprakészen tartaniuk.”
A Google szerint mindez megkönnyíti majd a kereskedők számára, hogy minél hamarabb eljuttassák kínálatukat a Vásárlás fülre és minél hamarabb rátaláljanak ideális vásárlóikra.
Az új funkció hasznos információkat kínál a Google Keresőben elért teljesítményedről, különös tekintettel a Vásárlás fülön megjelenő elemekre. Érdemes megismerkedni a jelentéssel és felhasználni az itt megjelenő adatokat a stratégiák tökéletesítésére.