Egészségügyi SEO hibák, amelyeket kerülj el

Milyen SEO hibákat kell elkerülniük az egészségügyi szolgáltatásoknak?

Az orvosi webhellyel rendelkező vállalkozások dönthetnek úgy, hogy önállóan vezetnek be SEO stratégiát, ami bonyolulttá válhat azok számára, akik nem egészségügyi SEO szakértők. Akár úgy döntesz, hogy partneri kapcsolatot alakítasz ki egy ügynökséggel, akár átadod a dolgokat egy belső marketing csapatnak, sok lehetséges buktató van. Vigyázz ezekre a hibákra, hogy elkerüld az idő és pénz pazarlást.

Rossz lokációs SEO

Lokáció. Ez az, ami az ingatlanpiacnál az egyik legfontosabb, hiszen az ingatlan kereséseknél konkrét helyszínre keresnek a legtöbben. De ez igaz az egészségügyi szektorra is. Nem mindegy, hogy hol jelensz meg a legjobb találatként. Ha egy békéscsabai közösséget kiszolgáló egészségügyi szolgáltató vagy, akkor a Sopronban élő felhasználók számára eléréseid irrelevánsok. Összpontosíts a lokális SEO-ra és a környező helységekre, településekre, hogy a lehető legnagyobb potenciális forgalmat érhesd el webhelyeddel.

Nem hozol létre elég egyedi céloldalt

Az egészségügyi szakemberek az orvosi szolgáltatások széles skáláját kínálják betegeik számára. A különféle szolgáltatásokhoz dedikált céloldalak biztosítása biztos módja annak, hogy jobban kommunikálj a potenciális ügyfelekkel, és foglalkozz igényeikkel és kérdéseikkel.
Kerüld a kezdőlapon található szolgáltatások felsorolásával történő összegzést, ehelyett részletezz több céloldalt, amelyek hasznosak lehetnek kulcsszókutatási célokra is. Az egészségügyi webhelyek számos egyedi céloldal előnyeit élvezhetik.

SEO tartalom előállításának elmulasztása

Az egészségügyi praxisok sok tudást tudnak megosztani, és az egészségügyi tartalom erős SEO elvekkel történő előállítása elengedhetetlen a sikeres páciensszerzéshez.
Ha Te vagy marketingesed elvégezte a szükséges kulcsszókutatást, és sok hasznos tartalmat hoztál létre, akkor több száz vagy több ezer kapcsolódó keresési kifejezés rangsorolását kezdheted el tartalmaid létrehozásával. Egészségügyi szolgáltatóként a tartalommarketing ereje lesz számodra a leghatásosabb, hiszen potenciális pácienseid a keresőben fogják beírni panaszaikat, vagy keresnek egészségügyi szolgáltatót. Éppen ezért, ha nem foglalkozol a tartalomírással, más egészségügyi szervezetek előnyt szerezhetnek. 

Nem finomítod a Google Cégprofilod

Ez ilyen egyszerű; rengeteg potenciális forgalomról maradhatsz le, ha nem rendelkezel Google Cégprofillal. 
Ugyan más keresőmotorok is léteznek, a Google tartja fenn az internetes forgalom legnagyobb részét az organikus keresések számára. Ez azt jelenti, hogy minden lehetőséget ki kell használnod, hogy megjelenjen a Google-on, és helyalapú vállalkozásként a Google Cégprofil az egyik legjobb a kezdéshez.

A linképítés elkerülése

Az organikus forgalom sok vállalkozás éltető eleme, hiszen ezzel próbálják a legtöbb releváns ügyfelet bevonzani. Ha figyelmen kívül hagyod annak szükségességét, hogy minőségi linkeket építs más webhelyen a saját weboldaladra mutatva, akkor egészségügyi SEO-d nem biztos, hogy megfelelő eredményeket fog hozni.
A linképítés kulcsfontosságú lépés a digitális marketing tervben, amely az orvosi SEO javítására összpontosít. Azoknak az oldalaknak, amelyekről visszamutató linkeket építesz, megbízhatónak és relevánsnak kell lenniük célközönséged számára.

Csak a webdesignra összpontosítasz

Azok az orvosi praxisok, amelyek csak a weboldaluk esztétikájára összpontosítanak, kevés növekedést fognak tapasztalni online jelenlétükben. A szép webdesign fontos, de ha nincsen hozzá „út”, hogy potenciális pácienseid odaérjenek, senki sem élvezheti.
Ugyanez igaz egy jól megtervezett weboldalra is. Ha a SEO kampány nem tesz semmit annak érdekében, hogy segítsen a felhasználóknak megtalálni azt, akkor az organikus forgalomból nem lesz növekedés.
Ne feledd, hogy a mobil barát designra is összpontosíts, mivel sokan böngészik az internetet telefonjukról, és webhelyed optimalizálás nélkül széttagoltnak fog tűnni mind asztali, mind mobil eszközökön.

Segítséget keresel egészségügyi SEO projektedhez?

Ha orvosi praxisod digitális marketing stratégiáját fontolgatod, számos különböző csatorna közül választhatsz, amelyekre összpontosíthatsz külön-külön. A SEO stratégiának kell prioritásnak lennie vállalkozásod számára. 
Ha nem vagy biztos benne, hogy hol kezd el javítani online jelenléted, akkor egy egészségügyi marketing audit lehet a megoldás. Vedd fel egészségügyi marketing ügynökségünkkel a kapcsolatot most, hogy mielőbb segíthessünk növelni potenciális pácienseid számát! 
Kapcsolatfelvétel