Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints!

Online marketing

Fő hírek

SEO keresőoptimalizálás Instagram marketing Facebook marketing Influencer marketing Tartalommarketing Vendég cikkek

Melyik az a technika, mely jól kiszolgálja a keresőoptimalizálás a reputáció menedzsment és a közösségi média marketing eszközöket is? A tartalommarketing.
2017-09-12 Cikkek Máté Balázs

5 költségbarát stratégia, amikkel fantasztikus tartalommarketinget építhetsz

Melyik az a technika, mely jól kiszolgálja a keresőoptimalizálás a reputáció menedzsment és a közösségi média marketing eszközöket is? A tartalommarketing. Mutatjuk, miért! 


Közösségi média menedzser
2017-09-04 Cikkek Máté Beatrix

Tényleg szükséged van közösségi média menedzserre?

Minden mai cég tisztában van a közösségi média szerepével a marketingben, és legalább egy Facebook vagy Instagram vagy Tripadvisor cégprofillal rendelkezik. De egy dolog elismerni valaminek a hasznát, és egy teljesen másik dolog pénzt is kiadni rá. Valóban szüksége van egy kisebb cégnek is kinevezett közösségi média managerre? Nem elég a cégtulajdonosnak hétvégente rászánnia néhány percet a Facebook oldal kezelésére? Nem lehetne csak rábízni a gyakornokra?


Online marketing ügynökség
2017-06-12 Cikkek

Hogyan válasszunk magunknak online marketing ügynökséget?

Manapság az ember minden feladatkörre talál magának marketing ügynökséget. Sok ügynökség kiváló szolgáltatásokat kínál, az őket alkalmazó cégek pedig hajlamosak több munkával ellátni őket, mint amennyivel érdemes lenne. Ennek egyrészt az a következménye, hogy az ügynökség képtelen minden ígéretet teljes mértékben betartani, másrészt pedig a megbízó cégnél az egész marketing részleg tönkre mehet egy ilyen rossz döntés miatt. Végül senki nem jár jól.


Long tail keresőoptimalizálási technika
2017-05-10 Cikkek Máté Beatrix

Mi az a Long tail SEO és hogyan használjuk

A long tail SEO (magyarul: hosszú farok SEO) egy olyan technika, amely nagyon specifikus keresési kifejezéseket céloz meg. Ezek a kifejezések általában több, mint 3 szóból állnak, és ritkaságuknak köszönhetően sokkal könnyebb jó helyezést elérni velük.


Kedvezmény, akció stratégia
2017-02-28 Cikkek

Kedvezményt adni vagy nem adni?

Nagyon régi kérdés, hogy vajon jó stratégia a kedvezményes értékesítést választani. Ez egy játék, aminek vannak győztesei és vesztesei is. Vajon rontja-e egy márka imázsát az, ha olcsóbban lehet hozzájutni a termékeihez egy olyan világban ahol egyre többen fizetnek egyre többet pusztán a márkanévért? Vajon vásárlókat vesztünk azzal, ha folyamatosan teljes áron kívánjuk értékesíteni a termékeinket? Vajon növeli a márkánk preztizs értékét az, ha folyamatosan magasan tartjuk az árát?


Keresőoptimalizálás
2017-02-16 Cikkek Máté Beatrix

Keresőoptimalizálási tippek, optimalizálási tanácsok 2017-re

Íme néhány egyszerű SEO trükk, amivel nem csak a rangsorban elfoglalt helyeden tudsz javítani, hanem növelheted forgalmadat, közösségi követőid számát és az eladásokat is. 


Tartalommarketing, tartalom készítés
2017-01-31 Cikkek Máté Beatrix

Belefáradtál a tartalommarketingbe? Nincs ihleted? Adunk néhány tippet, hogy...

Úgy érzed nincs már mit posztolnod, nincs miről írnod? Belefáradtál az egyforma képekbe és cikkekbe? Kiégtél és nincs kedved az egészhez? Nos, ez mindenkivel előrfordulhat. Naponta 2 millió blogbejegyzés születik világszerte, 2,4 millió megosztott tartalom a Facebookon ÓRÁNKÉNT… persze hogy néha úgy érezzük, elfogyott, nincs már mit mondani. Folyamatosan értékes tartalmat gyártani nehéz. Adunk néhány tippet, hogy mégis könnyebb legyen.   


Céges Facebook oldal vezetés
2017-01-30 Cikkek Máté Beatrix

Milyen a jó Facebook oldal, avagy mit akarnak valójában a felhasználók?

A cégekeknek és a Facebook oldalért felelős munkatársaknak képesnek kell lenniük a rajongók helyzetébe képzelni magukat. Abban a pillanatban, amikor a célközönségedként fogsz tudni gondolkozni, rájössz, mire vágynak, mire van szükségük, mi fog nekik tetszeni. Ezeket ismerve ki lehet alakítani egy hatékony Facebook kommunikációs stratégiát. 


Logótervezés
2017-01-23 Cikkek Máté Beatrix

16 brilliáns logó, amelyek magukért beszélnek

Milyen a jó logó? Sokan teszik fel ezt a kérdést amikor cégük arculatát kezdik kialakítani. A logó nagyon fontos, sőt meghatározója lehet a céges arculatnak. Legyen kreatív, figyelemfelkeltő, ugyanakkor nem túl bonyolult ahhoz, hogy könnyen megjegyezhető legyen. 



<< < 45/46 > >>


15 év, közel 500 sikeres tanácsadási projekt,
több, mint 100 vállalkozás komplett online marketingje.
Legyen a Tied a következő sikertörténetünk!

Jelentkezz auditunkra még ma!