Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints!

Egészségügyi marketing

Egészségügyi marketing

SEO keresőoptimalizálás Instagram marketing Facebook marketing Influencer marketing Tartalommarketing Vendég cikkek

A Covid-19 hatása az egészségügyre: Új marketingtrendek
2021-07-20 Cikkek Szatmári Szabina

6 új egészségügyi marketingtrend, amit a Covid-19 idézett elő

A koronavírus járvány a feje tetejére állította az egészségügyet, és vele együtt az egészségügyi marketinget. Elég csak visszatekinteni az elmúlt másfél évre, és rögtön láthatóvá válik, hogy milyen jelentős változásokat is eredményezett a vírushelyzet az orvosok illetve egészségügyi entitások, illetve pácienseik és ügyfeleik kommunikációjában. Akár magánorvosként praktizálsz, akár egy klinika marketingjéért felelsz, egészségügyi márkád csak akkor maradhat versenyképes, ha lépést tart ezekkel a változásokkal. Éppen ezért gyűjtöttük össze ma azokat a legfontosabb egészségügyi marketingtrendeket, amiket a koronavírus (Covid-19) járvány idézett elő.



2021-07-13 Cikkek Szatmári Szabina

Így hozz létre egy sikeres egészségügyi LinkedIn kampányt

A közösségi média marketing és az egészségügy szoros kapcsolata már rég óta ismeretes a legtöbb marketinges számára, azonban általában csak a B2C marketing kapcsán találkozunk velük egy bekezdésben. Mi a helyzet azonban az egészségügyi B2B cégekkel? Ők talán kimaradnak ebből a rengeteg üzleti lehetőségből, szimplán azért, mert nem olyan ideális számukra a Facebook, vagy épp az Instagram? Erre a problémára kínál megoldást a LinkedIn. A LinkedIn lényegében a szakemberek közösségi platformja, ahol macskás videók és a celebhírek helyett a szakmai témáké, trendeké, és a cégek, illetve vállalkozók közötti kapcsolatépítésé a főszerep. A LinkedIn a B2B cégek és vállalkozók „Facebookja”, ha úgy tetszik, habár ez egy...


kórházmarketing
2021-06-29 Cikkek Szatmári Szabina

7 profi tipp a sikeres kórházmarketinghez kórházigazgatóknak

Egy kórházigazgatónak nap mint nap számtalan kihívással kell szembenéznie csapata élén, és a marketing csupán egy ezek közül. Igazgatóként a te felelősséged kiváló egészségügyi élményeket biztosítani a páciensek számára, gondoskodni alkalmazottjaid és a betegek biztonságáról, a továbbképzésekről, a felszerelések beszerzéséről és karbantartásáról, tisztában lenni a kórház pénzügyeivel, az üzleti és egyéb kapcsolatokkal, és gyakorlatilag minden mással, ami egy kórházhoz köthető.  


Digitális egészségügyi marketing: ezért olyan hatékiny
2021-06-22 Cikkek Szatmári Szabina

Ezért olyan hatékony a digitális egészségügyi marketing

Szűkös költségkeretek, korlátozott erőforrások, a páciensek örökké változó gondolkodásmódja, adatvédelmi szabályozások, stb. A digitális egészségügyi marketing világa egy óriási környezetet foglal magába, azonban a felsorolt aggályok lényegében mindenkit érintenek ezen a területen. Ha mindez nem lenne elég, a kórházaknak, klinikáknak és rendelőknek is óriási versenymezőnnyel kell szembeszállniuk, ami csak további problémákat vet fel.  


Facebook hirdetések fogorvosoknak: 7 tipp a páciensszerzéshez
2021-06-15 Cikkek Szatmári Szabina

7 tipp a Facebook hirdetések fellendítésére fogorvosoknak

A világ egy tagadhatatlan digitalizálódáson ment keresztül az elmúlt néhány évtized során, így manapság már egyetlen fogorvos sem engedheti meg magának, hogy ne legyen jelen aktívan az interneten. A fogászati marketing egyik alapvető elve, hogy ott kell felvenned a kapcsolatot ideális pácienseiddel, ahol azok a legtöbb idejüket töltik – ez pedig sokak számára a Facebook.


Marketing technológiák egészségügyi szervezeteknek
2021-06-01 Cikkek Szatmári Szabina

7 marketing technológia, amit minden egészségügyi szervezetnek használnia kell

Annak ellenére, hogy az egészségügyi szervezetek sikere az ügyfelek elérésén múlik, ez az iparág sajnos mindig is késlekedve vette át a legújabb marketingtrendeket és –technológiákat. Ennek több oka is lehet, úgymint a költségvetés hiánya, vagy épp a különböző munkaosztályok elszeparálódása, ami általában nagyobb egészségügyi szervezeteket érinti. Na persze, a páciensek adataikat védő törvények sem éppen könnyítik meg az egészségügyi marketing technológiák átvételét. Azonban ha egy egészségügyi szervezet képes és hajlandó haladni a korral, és a megfelelő technológiákba fektet bele, akkor messze túlszárnyalhatja lassabb versenytársait.


Facebook frissítések: Így lesz hatással egészségügyi vállalkozásodra
2021-05-25 Cikkek Szatmári Szabina

Frissültek a Facebook egyéni célközönségei – Ezt kell tudniuk az...

Hogyan készülj fel egészségügyi marketingesként a Facebook hirdetési alapelveinek változásaira? Segítünk, hogy mire kell figyelned és mik a frissítések!


Ezért van praxisodnak szüksége egészségügyi marketing ügynökségre
2021-05-18 Cikkek Szatmári Szabina

10 ok, amiért praxisodnak egészségügyi marketing ügynökségre van szüksége

A marketing egy külön tudományág, amibe sok orvosnak beletörik a foga. A probléma abból ered, hogy a marketing összetett világa már-már túl sok opciót kínál az egészségügyi szakembereknek, amelyekkel elérhetik célközönségüket, pácienseiket. A különböző marketingmódszerek, és –eszközök kiismerése, elsajátítása és rendszeres alkalmazása rendkívül időigényes feladat, főleg olyasvalakinek, aki korábban sosem foglalkozott ezzel.


Fogorvos marketing: Hírnévkezelés digitálisan
2021-05-11 Cikkek Szatmári Szabina

Digitális hírnévkezelés fogorvosoknak

Sokakat többnyire negatív gyerekkori emlékek kötik a fogorvosokhoz, így nem csoda, hogy alaposan megválogatjuk, hogy kihez is forduljunk fogproblémáinkkal. Egy fogorvos munkája nem csak az ember egészségét, hanem pénzügyi helyzetét is befolyásolja, így nem csoda, hogy alaposan megválogatjuk, kit engedünk belenyúlni a szánkba.



<< < 2/6 > >>


15 év, közel 500 sikeres tanácsadási projekt,
több, mint 100 vállalkozás komplett online marketingje.
Legyen a Tied a következő sikertörténetünk!

Jelentkezz auditunkra még ma!