Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints!

Bohács Ádám

Portálmenedzser
 

 

Ádám 2013 óta foglalkozik internetes újságírással, jelenleg az Agrároldal.hu szerkesztője. Kezdetben a mezőgazdaság és kertészet területén megszerzett tapasztalatait adta át az olvasóknak az Agrároldal hasábjain, később az egész oldal szerkesztéséért, tartalom menedzseléséért, látogatottságának növeléséért felelt. Az oldal fejlesztésének és növekedésének elengedhetetlen feltétele az online marketing eszközeinek pontos ismerete és alkalmazása, ezért naprakész tudása kiterjed a keresőoptimalizálásra, social média marketingre, valamint content marketing területére is


Munkájának köszönhetően az Agrároldal témájának megkerülhetetlen online portálja lett, mely havi 2.000.000 oldalletöltéssel rendelkezik. A cégcsoporthoz tartozó további portálok szerkesztését, tartalom menedzselését végzi alvállalkozóként. Nagy fokú terhelhetőségének és kitartásának köszönhetően a portfólióba tartozó portálok látogatottsága a folyamatos algoritmus változások ellenére is eléri a látogatókat, ki tudja szolgálni a hirdetőket valamint a Marketing Professzorok ügyfeleinek is magas PR elérést biztosít.


Több éves munkájának nyomán professzionális szinten használja a Google Analyticset és egyéb látogatottság mérésére és elemzésére szolgáló szoftvereket. 

A Marketing Professzorok megbízásában magas szintű keresőoptimalizálást és tartalommenedzsmentet igénylő projektekben vesz részt.
 


Friss cikkek

Google tartalmak indexelése
2020-11-17

A Google nem külön indexeli a tartalmak részeit (de rangsorolási...

A Google a nemrégiben a Twitteren nyilatkozott arról, hogy hogyan kezeli a tartalmak részeit az indexelés során. A publikált bejegyzésekben elhangzik: „[…] Ez a változtatás nem azt jelenti, hogy az önálló [tartalom]részeket az oldalaktól függetlenül indexeljük. Továbbra is az oldalakat indexeljük és a rangsoroláshoz az egész oldalt figyelembe vesszük. Azonban mostantól az oldalak részeit is figyelembe vesszük, mint rangsorolási tényezőket[…]”    

Hogyan hirdess Facebookon fogorvosként? Mutatjuk!
2020-11-12

Facebook hirdetések fogorvosoknak – A komplett útmutató

Habár a legtöbb naprakész fogorvos tisztában van vele, hogy a Facebookon milyen fontosak is az organikus tartalmak, sokan még mindig nem egészítették ki marketingstratégiájukat a Facebook hirdetéseivel.

B2B tartalommarketing
2020-11-03

4 fontos tudnivaló a B2B tartalommarketingről

A tartalommarketing egy összetett feladat, főleg akkor, ha az ember gondolatvezetőként szeretné megkülönböztetni magát az iparágán belül, és nem szeretne elveszni a megannyi online tartalom tengerében.


15 év, közel 500 sikeres tanácsadási projekt,
több, mint 100 vállalkozás komplett online marketingje.
Legyen a Tied a következő sikertörténetünk!

Jelentkezz auditunkra még ma!